Men of War: Meeting the Enemy (cz.2)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Pierwsze zadanie zostało wykonane. To jednak jeszcze nie koniec gry. Nadejdzie dzień, w opanowanym przez twoich piechurów miasteczku zjawią się amerykańskie posiłki, w tym czołgi i rozpocznie druga część scenariusza. Za miasteczkiem znajduje się niemiecka baza lotnicza, do której należy się zakraść (sneak into the airbase) piechurami, którzy przeżyli pierwszą część misji. Pozostali Amerykanie nie ruszą się na razie ani o milimetr, czekając aż odwalisz brudną robotę (wygodnisie). Wybierz swoich piechurów i pobiegnij nimi w prawo.

Szybko ukryj ich za murkami przy piaszczystym trakcie - Misja 3 Meeting the Enemy (cz.2) - Kampania Aliantów - Men of War - poradnik do gry

Szybko ukryj ich za murkami przy piaszczystym trakcie. Niebawem pojawi się na niej niemiecka ciężarówka, która ma jakieś kłopoty z silnikiem. Kiedy więc przystanie w pobliżu szybko rozstrzelaj opuszczających samochód kilku Niemców. Teraz musisz już tylko załadować swoich żołnierzy na pakę ciężarówki klikając jej obrazek, który pojawi się w prawym, dolnym rogu ekranu - do samochodu załadują się być może nawet wszyscy dostępni ludzie. Po chwili pojazd ruszy w kierunku niemieckiej bazy, bez najmniejszych problemów wjeżdżając do niej główną bramą.

Samochód zaparkuje na tyłach bazy, w jej dalszej części (bazę dzieli na pół pas startowy) - Misja 3 Meeting the Enemy (cz.2) - Kampania Aliantów - Men of War - poradnik do gry

Samochód zaparkuje na tyłach bazy, w jej dalszej części (bazę dzieli na pół pas startowy). Po wysypaniu się z niego twoich podwładnych otrzymasz kolejne zadania: główne - zniszczyć wraże samoloty stojące w bazie lub wyeliminować ich niemieckich pilotów (destroy enemy aircrafts or eliminate German pilots) i dwa dodatkowe - 1) zdobycia niemieckiego czołgu (capture an enemy tank) , 2) unieszkodliwienia oficera dyżurnego (eliminate the guard detail commander) . Samoloty stoją na początku pasa startowego, za budynkiem wieży kontrolnej i jest ich 5 - ten duży, transportowy Junkers się chyba nie liczy. Zaś dwa szwabskie czołgi parkują nieopodal (na prawo), pod siatkami maskującymi. Jednak tylko jeden z nich będzie nadawał się do użytku (po wcześniejszym naprawieniu go!), drugi jest zbyt poważnie uszkodzony. Z kolei niemiecki oficer z kilkoma podwładnymi znajduje się na górnym piętrze budynku tuż przy wieży kontrolnej lotniska, nieznacznie na lewo od niej. Gra sugeruje by twoi żołnierze zachowywali się cicho i skrycie unieszkodliwiali kolejnych wartowników patrolujących bazę lotniczą, jednak dosyć trudno jest trzymać się tych wytycznych. Tak czy siak bowiem narobisz w końcu hałasu, podobnie jak ja go zrobiłem - jestem tego pewien. Postaraj się jednak wykorzystać pierwsze chwile po dotarciu do bazy i jak najszybciej opanować co lepsze stanowiska ogniowe. Podziel garstkę swoich żołnierzy na mniejsze grupki: kilku szwejków może zasuwać wzdłuż lewej krawędzi bazy czyszcząc po kolei baraki, w których natkniesz się zapewne na paru Szwabków - dobrze byłoby więc by ten niewielki oddział Amerykanów uzbrojony był w p[pistolety maszynowe doskonałe do czyszczenia pomieszczeń. Jedną drużynę skieruj szybko środkiem ekranu pod worki z piaskiem przy tym słupie - za nimi jest stanowisko ckmu, które jednak nie powinno być jeszcze obsadzone przez Niemiaszków. Chwyć za rzeczony kaem jednym człowiekiem, resztę zaś poślij dalej by w podobny sposób (bez walki) opanowała stanowisko 88mm armaty plot./ppanc. (doskonała broń). Ostatnia grupka żołnierzy powinna wybrać się w prawo i szybko zająć działko plot., którego stanowisko znajduje się tuż przy pasie startowym lotniska i parkujący tuż obok transporter (również uzbrojony w szybkostrzelną armatkę). Którąś z tych broni (sugeruję użyć transportera, bo może on prowadzić ogień tylko na wprost i akurat jest już zwrócony frontem w kierunku wroga) wystrzelaj obsadę kolejnej stacjonarnej armatki, której stanowisko znajduje się w oddali, tuż pod wieżą kontrolną i nieznacznie w prawo od niej.

Narobisz rabanu i wszystkie Fryce w okolicy zostaną postawione w stan gotowości - Misja 3 Meeting the Enemy (cz.2) - Kampania Aliantów - Men of War - poradnik do gry

Narobisz rabanu i wszystkie Fryce w okolicy zostaną postawione w stan gotowości. Szybko zniszcz ich stanowiska po drugiej stronie pasa startowego - przede wszystkim kolejne działka plot. Eliminuj je ogniem swojej armatki, transportera nie zdołasz tak szybko obrócić (dobrze jest nim błyskawicznie odjechać stąd, aby nie oberwał we wrażliwy bok). W skrzyniach leżących tu i ówdzie pod barakami znajdziesz amunicję, m.in. 20mm i 88mm do armat(ek).

1 - Misja 3 Meeting the Enemy (cz.2) - Kampania Aliantów - Men of War - poradnik do gry

Men of War

7 grudnia 2007

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2009-03-14
14:22

janek96 Chorąży

👍

Dobry Poradnik, prosty do zrozumienia i fajne określenia szkopów. Słowem - Bomba

Komentarz: janek96
2009-03-15
23:52

zanonimizowany56818 Generał

Thx, dude :-).

Komentarz: zanonimizowany56818
2014-06-08
19:24

MrZokaz Junior

Mam Pytanie. Bo jak chce juz skonczyc pierwszy akt misji to nie moge dotrzec do tego punktu tak zwanego koleczka dzieki ktoremu konczysz misje z powodzeniem poniewaz jakbym cokolwiek robil skradal sie biegal na pale probowal zabic pobliskich szkopow to i tak wlacza sie alarm i misja konczy sie niepowiedzniam.

Komentarz: MrZokaz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl