Men of War: Borg's Last Fight (cz.2)
Aktualizacja:
W pewnym momencie gra zleci ci wykonanie zadania dodatkowego, czyli zneutralizowania brytyjskich wyrzutni rakietowych zanim one wystrzelą (neutralise British rocket-launchers before they fire) . Załaduje się więc nowa mapka i wystartuje niewielka podmisja, w której celem dla niewielkiej niemieckiej drużyny piechurów będzie dotarcie na molo, na którym herbaciarze poustawiali rzeczone wyrzutnie. Naprawdę musisz się spieszyć (czas gra tu najistotniejszą rolę!), więc nie ma się co oglądać za siebie (dosłownie!), tylko trzeba przeć tym oddziałem w stronę celu misji. Przełącz podkomendnych w tryb odpowiadania ogniem i zasuwaj na północ planszy. Po drodze trzeba się będzie przebić przez jakąś niewielką osadę - zrób to migiem, usuwając tylko tych Brytyjczyków, którzy bezpośrednio staną ci na ścieżce, ekhm - wojennej. Pozostałymi nie zawracaj sobie głowy. Dotrzesz do mola - jeśli twoi komandosi już ledwo zipią wcześniej możesz ich szybko podleczyć znajdując najpierw dobrą osłonę. Przy wejściu na molo gleba na ziemię i odstrzel piorunem wrogów pchających się pod lufy, w tym brytyjskiego oficera-dowódcę baterii artylerii rakietowej (ręcznie wskazuj kolejne cele swoim ludziom). Działaj szybko i zdecydowanie: zasuwaj pod najbliższą osłonę na molo (jakieś skrzynki) i zdejmij ogniem broni strzeleckiej lub granatem ręcznym obsadę pierwszej wyrzutni rakietowej. Nie oglądając się za siebie skocz dalej, za kolejną osłonę i w podobny rozpraw się z żołnierzami obsługującymi kolejne stanowisko. I jeszcze jedno, na samym końcu mola. Po tym śmiałym rajdzie rozgrywka wróci na główne tory, czyli do obrony wybrzeża.
Zostało jeszcze 71% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Men of War - poradnik do gry
- Men of War: Poradnik do gry
- Men of War: Kampania nieecka
- Men of War: Merkury (cz.1)
- Men of War: Merkury (cz.2)
- Men of War: Merkury (cz.3)
- Men of War: Merkury (cz.4)
- Men of War: corching Sands (cz.1)
- Men of War: corching Sands (cz.2)
- Men of War: Desert Stronghold (cz.1)
- Men of War: Desert Stronghold (cz.2)
- Men of War: Desert Stronghold (cz.3)
- Men of War: On the way to Tunis (cz.1)
- Men of War: On the way to Tunis (cz.2)
- Men of War: Borg's Last Fight (cz.1)
- Men of War: Borg's Last Fight (cz.2)
- Men of War: Kampania nieecka
- Men of War: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
janek96 Chorąży
Dobry Poradnik, prosty do zrozumienia i fajne określenia szkopów. Słowem - Bomba
MrZokaz Junior
Mam Pytanie. Bo jak chce juz skonczyc pierwszy akt misji to nie moge dotrzec do tego punktu tak zwanego koleczka dzieki ktoremu konczysz misje z powodzeniem poniewaz jakbym cokolwiek robil skradal sie biegal na pale probowal zabic pobliskich szkopow to i tak wlacza sie alarm i misja konczy sie niepowiedzniam.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
