Reckoning | Opis przejścia Kingdoms of Amalur Reckoning
Aktualizacja:
Reckoning

Już na samym początku Bhaile spotkasz swoją starą znajomą - Alyn Shir. Pobiegnie ona razem z tobą walczyć z Gadflowem, jednocześnie przekazując informację na temat twojej przeszłości.
Mapa Bhaile

1 - Alyn Shir
2 - Court of Winter

Król wszystkich Tuatha przebywa w Court of Winter na końcu Bhaile.

Walka z nim dzieli się na trzy zmieniające się co jakiś czas fazy. W pierwszej twój przeciwnik tworzy dwie kopie samego siebie, które musisz jak najszybciej zniszczyć. Rozpoznasz je po otaczającej je czerwonej poświacie.

W drugiej fazie Gadflow teleportuje się na przeciwną stronę komnaty, stawia czerwone wybuchające okręgi na posadce oraz wystrzeliwuje w twoim kierunku potężne ogniste pociski. Zaraz po rozpoczęciu tej części walki, wejdź na kilka okręgów, aby zrobić sobie nieco miejsca, a następnie wykonując uniki, omijaj nadlatujące kule.

Po pewnym czasie miny znikną i nastąpi trzeci etap starcia. Podczas jego trwania Gadflow walczy, jak każdy inny czarujący przeciwników. W tym właśnie momencie powinieneś zadać mu jak najwięcej obrażeń.

Wszystkie trzy fazy będą powtarzać się tak długo, aż pokonasz Gadflowa. Niestety okaże się, że była to tylko iluzja. Prawdziwego wroga znajdziesz w jaskini Amethyn.

Na końcu tunelu w Throne Room czeka na ciebie potężna smoczyca Tirnoch. Zanim tam jednak dotrzesz, będziesz musiał pokonać kilka duchów tworzonych z twojej własnej mocy. Nie są to na szczęście wymagający przeciwnicy.

Walka z Tirnoch rozpocznie się zaraz po zakończeniu długiej cut-scenki. Jest to ostatni boss w grze, więc warto w tym momencie skorzystać ze wszystkich najlepszych eliksirów wzmacniających.

Podczas starcia smoczyca używa najczęściej dwóch rodzajów ataków. Najpierw przywołuje trzy kryształy, które po kolei lecą w twoją stronę (musisz wykonać unik tuż przed uderzeniem, aby nie zostać trafionym), a następnie tworzy z twojej mocy ducha, którego musisz zabić. Fazy te będą się powtarzać, aż uda ci się naładować pasek przeznaczenia (fate).

Musisz wtedy wejść w tryb Reckoning. Ogłuszysz w ten sposób wroga i będziesz mógł zadać mu obrażenia.

Jeśli zabierzesz smoczycy odpowiednio dużą ilość życia, zostaniesz przeniesiony w inną część lokacji.

Kolejne fazy walki będą niemal identyczne. Zwiększy się tylko ilość przyzywanych duchów.

Gdy Tineroch straci niemal całe życie, nad jej głową pojawi się przycisk.

Wciśnij go, a zadasz finałowy cios, kończąc w ten sposób grę. Gratulacje!

Pamiętaj, że po zakończeniu głównego wątku, nadal możesz wykonywać pozostałe zadania poboczne. Ich opis znajdziesz oczywiście w niniejszym poradniku. Za pokonanie smoczych otrzymasz kartę Twist of Fate (Destiny Defiant) oraz staniesz się właścicielem posiadłości w Rathir.

Destiny Defiant
+5% Obrażeń
+5% Odporności na obrażenia
+10% Many
+10% Życia
0
- Kingdoms of Amalur: Reckoning - poradnik do gry
- Kingdoms of Amalur: Reckoning - krainy Detyre, Klurikon oraz Alabastra - poradnik do gry
- Opis przejścia
- An Old Friend | Opis przejścia Kingdoms of Amalur Reckoning
- Enemies In High Places | Opis przejścia Kingdoms of Amalur Reckoning
- Breaking the Siege (1) | Opis przejścia Kingdoms of Amalur Reckoning
- Breaking the Siege (2) | Opis przejścia Kingdoms of Amalur Reckoning
- Silence Falls | Opis przejścia Kingdoms of Amalur Reckoning
- Echoes of the Past | Opis przejścia Kingdoms of Amalur Reckoning
- Pride Before A Fall | Opis przejścia Kingdoms of Amalur Reckoning
- Taking Vengeance | Opis przejścia Kingdoms of Amalur Reckoning
- Reckoning | Opis przejścia Kingdoms of Amalur Reckoning
- Opis przejścia
- Kingdoms of Amalur: Reckoning - krainy Detyre, Klurikon oraz Alabastra - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.