Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath I (1) - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Ta strona poradnika do gry Kingdoms of Amalur Reckoning zawiera pierwszą część opisów przejścia pobocznych misji z regionu Odarath. Znajdziesz też wysokiej jakości mapy Odarath, Agnur Farlah i Waterhall Down.
- Mapa M1 Odarath
- Uratuj gnoma
- Building Bridges
- Recipe for Trouble
- Mapa Agnur Farhal
- Crisis of Faith
- Mapa Waterhall Down
Mapa M1 Odarath

1 - Gnom zdrajca
2 - Agarth
3 - Ugnar Odgray
4 - Special Delivery Chest
5 - Herc Adwold
6 - Aery
7 - Alchemik
8 - Karczma
9 - Ojciec Dynwel
10 - Krast brother I
11 - Brat Egan
12 - Siostra Zelda
13 - Relikwiarz
14 - Gizela Wulflac
15 - Agnur Farhal
16 - Waterhall Down
Uratuj gnoma

W rogu lokacji znajdziesz gnoma atakowanego przez potężnego niedźwiedzia M1(1). Gdy pokonasz zwierzę, porozmawiaj z mężczyzną.

Jeśli wybierzesz górną opcję, puścisz go wolno. Jeśli dolną, zabijesz. Wybierając środkową, również pożegnasz się ze zdrajcą w pokojowy sposób, lecz dodatkowo będziesz miał szansę na zdobycie 200 złotych monet.
Building Bridges

Aby rozpocząć zadania porozmawiaj z żołnierzem klęczącym na ranną kobietą M1(5). Poprosi cię on o odszukanie drugiej Fae i zdobycie od niej lekarstwa.

Kobietę znajdziesz na północy M1(6).

Dowiesz się od niej, że ranną może uzdrowić silny eliksir leczący (Greater Healing potion). Kup go u alchemika w Gorhart M1(7) i zanieś strażnikowi czekającemu w karczmie M1(8).

Podczas rozmowy z nim będziesz mógł wybrać jedną z dwóch opcji. Albo udać się do House of Ballads M2(9), albo do Shieldring Keep M2(8). Gdy zdecydujesz się na jedną z nich, porozmawiaj z zaznaczoną w danej lokacji postacią, a następnie wróć do strażnika. Zakończysz w ten sposób zadanie. W nagrodę otrzymasz Iron Longsword oraz Sturdy Buckler.
Recipe for Trouble

Porozmawiaj z alchemiczką Nanne Hanri w Gorhart M1(7). Dowiesz się od niej, że zgubiła przepis na bardzo groźną truciznę i nie wie gdzie podziewa się jej uczeń Karth. Zgódź się pomóc w poszukiwaniach, a następnie udaj do ruin Agnur Farhal M1(15).
Mapa Agnur Farhal

1 - Karth Hilfred
2 - Wyjście

Poszukiwany mężczyzna znajduje się zaraz za pierwszymi drzwiami. Gdy z nim porozmawiasz, zaatakuje cię wraz z oddziałem swych kompanów. Zabij wszystkich przeciwników, a następnie ruszaj w głąb ruin. Twoim zadaniem jest zniszczenie 10 skrzynek z trucizną.

Pierwsze 4 znajdziesz wewnątrz ruin. Wszystkie zostały zaznaczone na mapie. Po ich zniszczeniu opuść podziemia drugim wyjściem. Pozostała część dostaw znajduje się w północnej części lasu. Gdy je zniszczysz, wróć do Nanne Hanri i zakończ zadanie M1(7).
Crisis of Faith

Ojciec Dynwel M1(9) poprosi cię od odszukanie brata Egan, który wyruszył samotnie do lasu i od dłuższego czasu nie wraca.

Mężczyznę znajdziesz w północnej części lokacji M1(11). Porozmawiaj z nim, a następnie udajcie się razem do podziemi Waterhall Down M1(16).
Mapa Waterhall Down

1 - Pierwsze pułapki
2 - Skarb z kluczem - Amma Key Autumn
3 - Selkie Veil
4 - Wyjście

W środku ponownie spotkaj się z Eganem i idź cały czas prosto pokonując kolejne zastępy wrogów.

Gdy dotrzesz do podtopionej części jaskini, poruszaj się bardzo ostrożnie. Z pod wody będą wysuwać się magiczne pułapki, które zadają spore obrażenia. Aby uniknąć zranienia, wykonuj szybkie uniki (B).

Podobne pułapki znajdują się dookoła poszukiwanego przez Egana skarbu. Dopiero po ich rozbrojeniu zabierz przedmiot. Możesz teraz opuścić podziemia i pobiec za swym towarzyszem.

Gdy znajdziesz się w jego obozie, porozmawiaj z kobieta o mieniu Finna. Okaże się, że razem z bratem oszukali oni Egana. Jeśli wybierzesz górną lub dolną opcję dialogową, będziesz musiał pokonać złodziejską parę. Wybierając środkową, masz szansę na uniknięcie konfrontacji.

Kolejne co powinieneś zrobić, to porozmawiać z bratem Eganem, a następnie udać się do Ojca Dynwela M1(9). Zakończysz w ten sposób zadanie.
0
- Kingdoms of Amalur: Reckoning - poradnik do gry
- Kingdoms of Amalur: Reckoning - kraina Dalentarth - poradnik do gry
- Zadania poboczne
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath I (1) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath I (2) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath II (1) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath II (2) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath II (3) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath II (4) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath II (5) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Glendara - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Lorca-Rane - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Ettinmere - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Webwood (1) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Webwood (2) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Haxhi (1) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Haxhi (2) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: The Sidhe - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Miasto Ysa (1) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Miasto Ysa (2) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Miasto Ysa (3) - solucja, opis przejścia
- Zadania poboczne
- Kingdoms of Amalur: Reckoning - kraina Dalentarth - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.