Kingdoms of Amalur Reckoning: Into the Light - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Kingdoms of Amalur Reckoning możesz znaleźć opis przejścia głównego zadania Into the Light. Przygotowaliśmy także mapę Dellach m.in. z zaznaczonym miejscem odnalezienia artefaktu.
Opis przejścia Into the Light

Po opuszczeniu podziemi udaj się w zaznaczone na mapie miejsce M1(1) i porozmawiaj z Agarthem.

Podczas rozmowy pamiętaj o wybraniu opcji dialogowej oznaczonej zielonym kolorem. Zdobędziesz w ten sposób dwa przedmioty służące do regeneracji życia oraz many.

Gdy rozmowa dobiegnie końca, zostaniesz zaatakowany przez oddział przeciwników. Podczas walki otrzymasz informacje na temat paska przeznaczenia (fate), który znajduje się pod wskaźnikiem zdrowia. Ładujesz go zabijając wrogów i wykonując ataki specjalne.

Jak na scenę wkroczy kolejna grupka wrogów, twój pasek przeznaczenia naładuje się automatycznie i otrzymasz możliwość wejścia w tzw. "rackoning mode" (przytrzymaj LT+RT). Podczas jego trwania zwiększona zostaje twoja szybkość oraz siła ataków. Trwa to tak długo, aż wyczerpie się wskaźnik fate lub wykonasz tzw. fateshift, czyli atak kończący na jednym z osłabionych wrogów. Wykonanie fateshifta nie tylko zabije tego konkretnego oponenta, ale również zada obrażenia wszystkim pozostałym. Podobnie jak w przypadku zwykłych ataków kończących, na ekranie pojawi się przycisk, którego szybkie wciskanie skutkuje zwiększeniem liczby otrzymanych punktów doświadczenia.

Po zakończeniu starcia ponownie porozmawiaj z Agarthem. Odblokujesz w ten sposób karty przeznaczenia (Dastinies), które możesz zmieniać za każdym razem, gdy zdobywasz nowy poziom doświadczenia. Kolejne karty odblokowywane są wraz z większa ilością punktów umiejętności wydawanych w konkretnych "drzewkach". To jaka karta zostanie odblokowana, zależy od tego gdzie zainwestujesz posiadane punkty. Każda kombinacja ma swoją talię kart.

Gdy rozmowa dobiegnie końca, otrzymasz zadania odszukania mężczyzny o imieniu Arden, który mieszka w Yolvan M2(6). Miejsce to zostanie zaznaczone na twojej mapie. Podczas podróży warto zatrzymać się jeszcze w Gorhart, gdzie znajdziesz sporo zadań pobocznych oraz kupców sprzedających różnego rodzaju towary.

Wewnątrz chatki Erdena znajdziesz zwłoki mężczyzny oraz tajemniczą kobietę. Porozmawiaj z nią. Po krótkiej wymianie zdań istota zniknie, a w drzwiach pojawi się Agarth.

Fateweaver poinformuje cię, że musisz udać się do Dellach. Lokacji znajdującej się w Ettinmere M5(13).

Tuż przed wejściem do podziemi zobaczysz Agartha walczącego z Ettinami. Pomóż mu w starciu, porozmawiaj, a następnie razem udajcie się w głąb ruin.
Mapa Dellach

1 - Artefakt
2 - Ettin War Priest
3 - Theater of Fate
4 - Ettinemere
Opis przejścia Dellach

Biegnąc za Agarthem kieruj się cały czas na południowy-wschód, pokonując napotkanych przeciwników i otwierając kolejne bramy.

Za jedną z nich czeka cię starcie z Ettin War Priestem. Pokonaj szybko przeciwnika, a następnie porozmawiaj ze swym towarzyszem.

Na końcu tunelu znajdziesz wreszcie cel swej podróży - Theater of Fate. Gdy będziesz już w środku, pokonaj dwa czekające na ciebie stwory, a następnie dotknij wskazany przez Agartha Destiny Stone. Zdobędziesz w ten sposób Codex of Destiny.

Nie będziesz mógł jednak cieszyć się z tego powodu zbyt długo, gdyż po chwili zaatakuje ci oddział Tuatha. Zabij szybko wszystkich wrogów i porozmawiaj z tajemnicza kobietą.

Otrzymasz od niej zadanie "Old Friends, New Foes", a od Agartha misję "The Hunters Hunted". Kolejność ich wykonywania jest dowolna.
0
- Kingdoms of Amalur: Reckoning - poradnik do gry
- Kingdoms of Amalur: Reckoning - kraina Dalentarth - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Well of Souls - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Into the Light - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: The Hunters Hunted - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Old Friends, New Foes - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: The Coming Strom - solucja, opis przejścia
- Opis przejścia
- Kingdoms of Amalur: Reckoning - kraina Dalentarth - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.