Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath I (2) - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Ta strona poradnika do gry Kingdoms of Amalur Reckoning zawiera drugą część opisów przejścia pobocznych misji z regionu Odarath. Opisane questy to m.in. Members Only, Out of the Past i Homecoming.
Members Only
Zadanie to odblokujesz po wykonaniu "Crisis of Faith".

Porozmawiać z siostrą Zeldą czekając pod schodami prowadzącymi do posiadłości misyjnej M1(12).

Kobieta poprosi cię o wykradzenie z Relikwiarza M1(13) Ordination Tome. Przedmiot nie jest przez nikogo chroniony, więc zadanie nie powinno ci sprawić większych kłopotów.

Gdy zdobędziesz księgę, wróć do Zeldy i zakończ zadanie.
Out of the Past
Zadanie to odblokujesz po wykonaniu "Crisis of Faith".

Udaj się do Relikwiarza M1(13) i porozmawiaj z bratem Delfem. Poprosi cię o o zdobycie sztyletów, dwóch jego dawnych kompanów.

Pierwszy to Ugnar Odgray, którego znajdziesz w Gorhart M1(3). Podczas rozmowy możesz zdecydować się na siłowe rozwiązanie lub korzystając z perswazji przekonać mężczyznę do oddania sztyletu.

Drugi były bandyta ma na imię Itran i czeka na ciebie w Haxhi M7(1). Jak tylko cię zauważy, zaatakuje. Zabierz mu większą część życia, a otrzymasz dwie propozycje. Albo zapłacisz za sztylet, albo będziesz musiał dokończyć starcie i zabić napastnika.

Bez względu na dokonany wybór, po zdobyciu ostatniej broni udaj się do przywódcy Red Legion w Bloodstone Deep M3(18) i wręcz mu wszystkie trzy przedmioty.

Otrzymasz wtedy kolejną propozycję. Red Idward poprosi cię o zabicie brata Delfa. Jeśli się zgodzisz, wróć do relikwiarza w Gorhart M1(13), wciśnij strzałkę do góry na D-padzie i zabij duchownego. Przy jego ciele znajdziesz klucz, który otworzy pobliską skrzynię. W środku ukryto kilka przydatnych przedmiotów. Opuszczając wioskę możesz być atakowany przez mieszkańców. Nie walcz z nimi. Po pewnym czasie zapomną o twojej zbrodni i będziesz mógł odwiedzać osadę bez przeszkód.

Jeśli zdecydujesz się odmówić Idwardowi, czekacie cię starcie z przywódcą Legionu. Nie jest to trudna walka, ale postaraj się zabić mężczyznę jak najszybciej, bo po chwili nadejdzie drobne wsparcie w postaci oddziału bandytów.

Gdy skończysz, wróć do brata Delfa i zakończ zadanie M1(13). Otrzymanym w nagrodę kluczem otwórz stojącą niedaleko skrzynie, a następnie zabierz jej zawartość.
Long Overdue

Aby rozpocząć zadania, udaj się do Relikwiarza M1(13) i zbadaj zaznaczoną na mapie biblioteczkę. Twoim celem jest odnalezienie 10 książek brata Tila. Wszystkie zostały zaznaczone na mapie świata. Szczegółowy opis zadania znajdziesz w kolejnej części poradnika, poświeconej misją obejmującym cały świat Amalur.
The Commendation

Stojący w karczmie mężczyzna M1(8), to Ost Ordura - członek grupy najemników zwanej Warsworn. Zgodzi się napisać dla ciebie rekomendacje, jeśli wykonasz pewne zadanie. Musisz odszukać i zabić braci Krast, a następnie przynieść najemnikowi ich sztylety.

Pierwszego bandytę znajdzie w obozie na północy M1(10). Drugi znajduje się w drugiej części lasu na wschodzie M2(7).

Gdy zdobędziesz już oba sztylety, wróć do Ordura. W nagrodę otrzymasz 156 sztuk złota oraz rekomendacje do Shieldering Keep M2(8).
Homecoming

Gdy po wykonaniu wszystkich zadań w Gorhart i wrócisz do wioski, spotkasz kobietę o imieniu Gizela Wulflac M1(14).

Poprosi się ona o zdobycie informacji na temat jej męża służącego w wojsku.

Udaj się w tym celu do Didenhill, a dokładnie do znajdującej się tam karczmy Three Lamps Inn M3(6). W środku czeka na ciebie Camden Wulflac.

Powiedz mu o zamartwiającej się żonie, a pojawią się trzy opcje dialogowe. Wybierając górną oraz dolna nie przekonasz mężczyzny do powrotu. Będziesz musiał wtedy wrócić do Gizeli i skłamać jej o śmierci mężczyzny lub powiedzieć prawdę (kobieta wyruszy wtedy spotkać się z mężem).

Jeśli w rozmowie z Camdenem wybierzesz środkową odpowiedź, masz szansę przekonać go do powrotu. Wystarczy wtedy wrócić do Gizele i zakończyć misję. Bez względu na sposób przeprowadzenie rozmów, otrzymasz taką samą nagrodę.
0
- Kingdoms of Amalur: Reckoning - poradnik do gry
- Kingdoms of Amalur: Reckoning - kraina Dalentarth - poradnik do gry
- Zadania poboczne
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath I (1) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath I (2) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath II (1) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath II (2) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath II (3) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath II (4) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath II (5) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Glendara - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Lorca-Rane - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Ettinmere - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Webwood (1) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Webwood (2) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Haxhi (1) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Haxhi (2) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: The Sidhe - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Miasto Ysa (1) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Miasto Ysa (2) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Miasto Ysa (3) - solucja, opis przejścia
- Zadania poboczne
- Kingdoms of Amalur: Reckoning - kraina Dalentarth - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.