Kingdoms of Amalur Reckoning: Ettinmere - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Kingdoms of Amalur Reckoning znajdziesz opisy przejścia pobocznych zadań z regionu Ettinmere. Dodatkowo przygotowaliśmy wysokiej jakości mapy Ettinmere oraz dodatkowego regionu Dellach.
Mapa M5 Ettinmere

1 - Avicenn Etelle
2 - Enconeg Holn
3 - Dom Holna
4 - Nimfa 1
5 - Nimfa 2
6 - Nimfa 3
7 - Ballads Oratory
8 - Rey Kildeen
9 - Ukradziona pamiątka
10 - Obóz Warsworn
11 - Ettin Shaman
12 - Uduath
13 - Dellach
Shine And Shadow

Gnom o imieniu Avicenn Etelle M5(1) ma dla ciebie zadanie. Chce abyś odzyskał starożytny artefakt z podziemi Dellach M5(13).
Mapa Dellach

1 - Artefakt
2 - Ettin War Priest
3 - Theater of Fate
4 - Wyjście

Przedmiot znajdziesz w zachodnim skrzydle ruin, chroniony przez oddział szamanów. Najlepszym sposobem na pokonanie przeciwników, jest podbieganie do wybranego celu, zadawanie 2-3 ciosów i szybki odskok. Powtarzaj tą operację, aż wszyscy zginą, a następnie podnieś poszukiwany przedmiot (sztylety) z ciała największego stwora.

Możesz teraz wrócić do Avicenna po odbiór nagrody M5(1). Podczas rozmowy z gnomen, warto wybrać środkową opcję dialogową. Jeśli odniesiesz sukces, oprócz złota otrzymasz również zdobyte wcześniej sztylety.
The Fisherman's Bride

Rybak Enconeg Holn M5(2) poprosi się o odnalezienie nimfy, w której się zakochał.

Najpierw udaj się do pierwszego wskazanego miejsca M5(4) i pokonaj znajdujące się tam wilki. Gdy bestii zginą, kontynuuj poszukiwania biegnąc na południe M5(5).

Na wzniesieniu czeka cię walka z Ettinem, po której podbiegnie do ciebie Enconeg. Dowiesz się wtedy, że Nimfa jest tak naprawdę potworem.

Bez względu na wybraną opcję dialogową, twoim kolejnym celem jest przypominający kobietę stwór M5(6). Zabij go, a zakończysz zadanie.
Imelda's Charm
Zadanie to odblokujesz po wykonaniu "The Fisherman's Bride".

Ponownie porozmawiaj z Enconegiem. Tym razem mężczyzna poprosi cię o odzyskanie pamiątki po jego żonie, którą zabrał jeden z Ettinów.

Znajdziesz go w południowo-zachodniej części lokacji M5(9).

Gdy odzyskasz przedmiot z ciała stwora, odnieś go rybakowi M5(2) i zakończ misję.
0
- Kingdoms of Amalur: Reckoning - poradnik do gry
- Kingdoms of Amalur: Reckoning - kraina Dalentarth - poradnik do gry
- Zadania poboczne
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath I (1) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath I (2) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath II (1) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath II (2) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath II (3) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath II (4) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath II (5) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Glendara - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Lorca-Rane - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Ettinmere - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Webwood (1) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Webwood (2) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Haxhi (1) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Haxhi (2) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: The Sidhe - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Miasto Ysa (1) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Miasto Ysa (2) - solucja, opis przejścia
- Kingdoms of Amalur Reckoning: Miasto Ysa (3) - solucja, opis przejścia
- Zadania poboczne
- Kingdoms of Amalur: Reckoning - kraina Dalentarth - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.