Breaking the Siege (1) | Opis przejścia Kingdoms of Amalur Reckoning
Aktualizacja:
Breaking the Siege
Misja rozpocznie się po zakończeniu zadania "The Great General". Jego opis znajdziesz w poradniku dotyczącym Plains of Erathell.

Udaj się do miasta Rathir i spotkaj z Elundą Carth w Upper City.

Mężczyzna nie zgodzi się wysłać swojego wojska, ale użyczy ci gotowych do walki uchodźców. Ponadto, jeśli odniesiesz sukces w perswazji, dostaniesz od niego epicki pierścień zwiększający fizyczne obrażenia oraz ilość złota wypadającego z przeciwników. Możesz teraz iść do doków i popłynąć do Mel Senshir.

Po dotarciu na miejsce porozmawiaj z komandorem Owaiglynem. Przedstawi ci on plan bitwy oraz da trochę czasu na uzupełnienie zapasów u miejscowych sklepikarzy.

Gdy będzie gotowy, ponownie spotkaj się z komandorem i wyrusz do walki.
Mapa Gates of Mel Senshire

1 - Pułapki
2 - Drabiny
3 - Zakładnicy
4 - Ramparts
5 - Melwyn
6 - Balor
7 - Niskaru Tyrant

Na murach miasta zatrzyma cię na chwilę pani generał.

Po zakończeniu rozmowy biegnij cały czas przed siebie, zabijając kolejne zastępy wrogów. Najpierw czeka cię walka z wojownikami, a następnie z parą magów.

Kawałek dalej będzie komnata wypełniona pułapkami. Unikaj zarówno wiszących ostrzy, jak i tych wychodzących z pod ziemi.

Gdy je przejdziesz, dotrzesz do fragmentu muru obleganego przez Tuatha. Wrogowie będzie wchodzić na górę po wysokich drabinach, które musisz zniszczyć. Zaatakuj je pierwsze, a dopiero potem zajmij się wojownikami.

Po walce spotkasz się ze starą znajomą - Alyn Shir. Zajmie ona twoje miejsce przy drabinach.

Na schodach zaczepi cię jeden z żołnierzy i poprosi o uratowanie jego towarzyszy przetrzymywanych przez Tuatha.

Aby im pomóc, idź południową ścieżką, a następnie przy pomocy sztyletów pozbądź się po cichu jedynego strażnika. Gdy zginie, musisz wbiec do komnaty z więźniami i szybko zabić wszystkich wrogów umiejętnościami obszarowymi.

Jeśli nie masz rozwiniętej umiejętności skradania, spróbuj szybko zabić strażnika, a następnie błyskawicznie uratować więźniów. W przypadku maga świetnie w takich sytuacjach sprawdza się Meteor.
0
- Kingdoms of Amalur: Reckoning - poradnik do gry
- Kingdoms of Amalur: Reckoning - krainy Detyre, Klurikon oraz Alabastra - poradnik do gry
- Opis przejścia
- An Old Friend | Opis przejścia Kingdoms of Amalur Reckoning
- Enemies In High Places | Opis przejścia Kingdoms of Amalur Reckoning
- Breaking the Siege (1) | Opis przejścia Kingdoms of Amalur Reckoning
- Breaking the Siege (2) | Opis przejścia Kingdoms of Amalur Reckoning
- Silence Falls | Opis przejścia Kingdoms of Amalur Reckoning
- Echoes of the Past | Opis przejścia Kingdoms of Amalur Reckoning
- Pride Before A Fall | Opis przejścia Kingdoms of Amalur Reckoning
- Taking Vengeance | Opis przejścia Kingdoms of Amalur Reckoning
- Reckoning | Opis przejścia Kingdoms of Amalur Reckoning
- Opis przejścia
- Kingdoms of Amalur: Reckoning - krainy Detyre, Klurikon oraz Alabastra - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.