Jack Keane: Rozdział 13 - Ostatnia reduta
Aktualizacja:
Rozdział XIII - Ostatnia reduta
Balon
![]() | ![]() |
Wylądowawszy w dolnej części balonu, przejdź w lewo i zabierz przyczepione z drugiej strony gondoli: linę cumowniczą i zapasowe wiosło . Teraz skieruj się w prawo i wejdź do usytuowanej na froncie kabiny. Zdejmij ze ściany wiszącą po lewej podkowę na desce i wsadź ją do pieca (po prawej). Z usytuowanej przy piecu skrzynki wyjmij niebieski korkociąg i otwórz nim znajdujący się na lewo od skrzynki barek . Wyciągnij z niego wiaderko z lodem . Wiosłem wydobądź podkowę (bez deski) z pieca i ostudź ją (w ekwipunku) lodem. Teraz połącz podkowę z liną. Opuść kabinę i przejdź do Amandy (w prawo). Zarzuć kotwiczkę z hakiem (czyli podkowę na linie) na koło sterowe trzymane przez Doktora T piętro wyżej.
![]() | ![]() |
Wywoławszy małą katastrofę, musisz ratować dyndającą na sterze Amandę. Wespnij się na czerwony podest nad Tobą i porusz wiszącym nad Twoją głową kołem. To uniesie ster i Amanda da radę wdrapać się wyżej. Teraz zwróć uwagę na torbę z racami sygnalizacyjnymi znajdującą się nad Tobą, na lewo od koła sterowego. Otwórz ją przy pomocy noża. Podnieś race , które z niej wyleciały i zeskocz piętro niżej, by przekazać je Amandzie.
![]() | ![]() |
Podczas gdy dziewczyna wystrzeliwuje race, Ty ponownie wgramol się wyżej i przeskocz ziejącą czeluść, czyli daj susa w prawo na żółty element rozlatującego się balonu (naprawdę trudno powiedzieć, co to jest, najbardziej przypomina mi stopień). Następnie przeskocz (cały czas w prawo) bezkresne głębiny, czyli na kolejną deskę.
![]() | ![]() |
Stamtąd przejdź w górę, by wreszcie spróbować wdrapać się na ramię drewnianej małpy. W efekcie oderwiesz drewnianą rękę , którą oczywiście podnieś (upadnie u Twoich stóp). Zejdź niżej i wykonując kolejne skoki w lewo, powróć na górny czerwony podest (ten, nad którym znajduje się koło sterowe). Przejdź po nim w lewo - staniesz na wprost zepsutych drzwi (u góry). Unieś je przy pomocy drewnianej ręki, która posłuży za podpórkę.
![]() | ![]() |
Ponownie przejdź w prawo i przeskocz na żółty "stopień", a z niego na kolejny. Przejdź na czerwoną deskę, a z niej wdrap się na następną (beżową) po prawej. Stamtąd przeskocz na "stopień', jaki tworzą podniesione przed chwilą drzwi. Stojąc na nich, przetnij nożem napiętą (i najwyraźniej już pękającą) tuż przed Twym nosem linę. Żegnaj Doktorze T...
0
- Jack Keane - poradnik do gry
- Jack Keane: Poradnik do gry
- Jack Keane: Rozdział 1 - W okowach
- Jack Keane: Rozdział 2 - Rejs
- Jack Keane: Rozdział 3 - Katastrofa (cz.1)
- Jack Keane: Rozdział 3 - Katastrofa (cz.2)
- Jack Keane: Rozdział 4 - Zapłata i rejs powrotny? (cz.1)
- Jack Keane: Rozdział 4 - Zapłata i rejs powrotny? (cz.2)
- Jack Keane: Rozdział 4 - Zapłata i rejs powrotny? (cz.3)
- Jack Keane: Rozdział 5 - Poddany próbie
- Jack Keane: Rozdział 6 - Przeszłość Jacka (cz.1)
- Jack Keane: Rozdział 6 - Przeszłość Jacka (cz.2)
- Jack Keane: Rozdział 7 - Polowanie na Jacka
- Jack Keane: Rozdział 8 - Decyzja Jacka
- Jack Keane: Rozdział 9 - Szkolenie Jacka (cz.1)
- Jack Keane: Rozdział 9 - Szkolenie Jacka (cz.2)
- Jack Keane: Rozdział 9 - Szkolenie Jacka (cz.3)
- Jack Keane: Rozdział 9 - Szkolenie Jacka (cz.4)
- Jack Keane: Rozdział 9 - Szkolenie Jacka (cz.5)
- Jack Keane: Rozdział 10 - W poszukiwaniu wskazówek (cz.1)
- Jack Keane: Rozdział 10 - W poszukiwaniu wskazówek (cz.2)
- Jack Keane: Rozdział 11 - W jaskini lwa (cz.1)
- Jack Keane: Rozdział 11 - W jaskini lwa (cz.2)
- Jack Keane: Rozdział 12 - Decyzja (cz.1)
- Jack Keane: Rozdział 12 - Decyzja (cz.2)
- Jack Keane: Rozdział 13 - Ostatnia reduta
- Jack Keane: Rozdział 14 - Gabinet Figur Woskowych
- Jack Keane: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










