Jack Keane: Rozdział 5 - Poddany próbie
Aktualizacja:
Rozdział V - Poddany próbie
Wioska
![]() | ![]() |
Tymczasem (jako Amanda) właśnie dotarłaś do swego nowego pracodawcy i przyjęłaś swe pierwsze zlecenie: rozpracować, czy Jack Keane zjawił się na wyspie z jakąś misją. Wyposażona w karabin i przynętę na Jacka , opuść domostwo Doktora T. Pozostaw samemu sobie dyskutującego z panną Gristle bohatera i maszeruj w prawo, w stronę platformy widokowej.
Obejrzyj usytuowaną przy niej mapę, po czym spójrz przez lunetę ustawioną na podgląd zaplecza hotelu. Wreszcie od platformy skieruj się w lewo i dotrzyj do zwalonych na ścieżkę pni drzew. Zauważ przytrzymującą je u góry linę i rozerwij ją celnym strzałem, usuwając w ten sposób stworzoną przez Doktora T zaporę na drodze. Teraz swobodnie maszeruj w stronę wiodącej do wioski (przez dżunglę) ścieżki (lewy górny, a następnie prawy dolny róg ekranu).
![]() | ![]() |
Na skrzyżowaniu wędruj najpierw w lewo, potem w prawo, a natkniesz się się na biwakującego Pandu. Powiadom go o usunięciu blokady i o tym, że mógłby odszukać Jacka . Jednak poganiacz zorientuje się, że nie ma swego ościenia, a zatem nie ma czym nakłonić słonia do drogi. Nie mogąc mu pomóc, idź do wioski (w prawo).
Dotarłszy pod hotel, przestrzel sznur na bieliznę , a wiszące na nim parasol oraz pas do podwiązek spadną na ziemię, poniżej lewego rogu hotelu. Podnieś oba przedmioty, po czym maszeruj dróżką w dół, przejdź po kładce i skieruj się do kapliczki. Wspiąwszy się do niej, zabierz figurce nieużywane (tym razem) kadzidełko . I zawróć w stronę wioski, po czym maszeruj do hotelu.
![]() | ![]() |
Tam wdaj się w dyskusję z kierownikiem, jednak mimo różnych podchodów, nie uda Ci się przekonać go, by wpuścił Cię do pokoju Jacka. A zatem opuść hotel i wróć do dżungli, gdzie wręcz Pandu parasol, sugerując, by użył go zamiast ościenia. Wdzięczny poganiacz obdaruje Cię w zamian otwieraczem do butelek (czyli amuletem Ankh). Gdy Pandu odjedzie, maszeruj za nim i powróć na platformę widokową (w lewo i w prawo). Przy pomocy otwieracza odinstaluj lunetę od przytrzymującego ją uchwytu. Następnie dowiąż pas do podwiązek do karabinu i do tak zmodyfikowanej broni dołącz lunetę. Teraz ponownie osadź karabin z lunetką w uchwycie (baza ).
![]() | ![]() |
Oczywiście wykorzystaj usprawnioną broń do zwabienia kierownika hotelu na zaplecze, strzelając (LPM) w obojętnie który przedmiot (skrzynkę, flakon, zwisający z daszka garnek). Kiedy mężczyzna się pojawi, zauważ, że zaklinowuje drzwi, by się za nim samoczynnie nie zamknęły. Strzel wówczas w wiszący garnek , a gdy kierownik odskoczy od drzwi - w blokujący je klin . W ten sposób unieruchomisz go na zapleczu.
Rzecz jasna wracaj do hotelu. Z górnej półki drewnianego regału na środki czystości zabierz terpentynę . Z kontuaru recepcji podkradnij leżący po prawej list z pieczęcią królowej . Otwórz go (PPM w ekwipunku) i spróbuj odczytać jego treść (LMP w ekwipunku). Jednak na kartce pozornie nie jest nic napisane, pachnie ona natomiast cytryną...
![]() | ![]() |
By dobrać się do utajonej zawartości listu, rozgrzej kadzidełko w kominku . Następnie wdrap się po schodach i wejdź do otwartego pokoju Jacka. Nalej terpentyny do stojącej na lewo od drzwi lampy oliwnej . Podpal ją dymiącym kadzidełkiem i poddaj królewski list działaniu lampy. Dzięki temu nareszcie uda Ci się go odczytać. Oczywiście list pisany do Montgomery'ego zostanie uznany za korespondencję Jacka, co doprowadzi do błędnego wniosku, że kapitan Keane rzeczywiście ma na wyspie do wypełnienia jakąś misję. W związku z tym pozostaw na stole przygotowaną przez Doktora T przynętę i wyjdź z pokoju.
- Jack Keane - poradnik do gry
- Jack Keane: Poradnik do gry
- Jack Keane: Rozdział 1 - W okowach
- Jack Keane: Rozdział 2 - Rejs
- Jack Keane: Rozdział 3 - Katastrofa (cz.1)
- Jack Keane: Rozdział 3 - Katastrofa (cz.2)
- Jack Keane: Rozdział 4 - Zapłata i rejs powrotny? (cz.1)
- Jack Keane: Rozdział 4 - Zapłata i rejs powrotny? (cz.2)
- Jack Keane: Rozdział 4 - Zapłata i rejs powrotny? (cz.3)
- Jack Keane: Rozdział 5 - Poddany próbie
- Jack Keane: Rozdział 6 - Przeszłość Jacka (cz.1)
- Jack Keane: Rozdział 6 - Przeszłość Jacka (cz.2)
- Jack Keane: Rozdział 7 - Polowanie na Jacka
- Jack Keane: Rozdział 8 - Decyzja Jacka
- Jack Keane: Rozdział 9 - Szkolenie Jacka (cz.1)
- Jack Keane: Rozdział 9 - Szkolenie Jacka (cz.2)
- Jack Keane: Rozdział 9 - Szkolenie Jacka (cz.3)
- Jack Keane: Rozdział 9 - Szkolenie Jacka (cz.4)
- Jack Keane: Rozdział 9 - Szkolenie Jacka (cz.5)
- Jack Keane: Rozdział 10 - W poszukiwaniu wskazówek (cz.1)
- Jack Keane: Rozdział 10 - W poszukiwaniu wskazówek (cz.2)
- Jack Keane: Rozdział 11 - W jaskini lwa (cz.1)
- Jack Keane: Rozdział 11 - W jaskini lwa (cz.2)
- Jack Keane: Rozdział 12 - Decyzja (cz.1)
- Jack Keane: Rozdział 12 - Decyzja (cz.2)
- Jack Keane: Rozdział 13 - Ostatnia reduta
- Jack Keane: Rozdział 14 - Gabinet Figur Woskowych
- Jack Keane: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










