Jack Keane: Rozdział 4 - Zapłata i rejs powrotny? (cz.1)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Rozdział IV - Zapłata i rejs powrotny?

Hotel

1 - Rozdział IV - Zapłata i rejs powrotny? (cz.1) | Jack Keane - Jack Keane - poradnik do gry
W wyniku (prawdopodobnie) tragicznego w skutkach wypadku po agencie pozostał jedynie hełm - Rozdział IV - Zapłata i rejs powrotny? (cz.1) | Jack Keane - Jack Keane - poradnik do gry

W wyniku (prawdopodobnie) tragicznego w skutkach wypadku po agencie pozostał jedynie hełm. Teraz rzeczywiście jesteś zdany tylko na siebie, a jak na tym wyjdziesz, przekonasz się za chwilę. Odważnie zapuść się więc w dżunglę, widoczną po prawej ścieżką, która okaże się prowadzić do... wioski. Uff... A zatem, dzielny kapitanie, wędruj w lewo, a zbiegłszy ze zbocza, przyuważ stojącą po prawej kapliczkę. Wespnij się, by dostać się do wyeksponowanej w niej figurki bóstwa, któremu zakoś trzymane w ręku wypalone kadzidełko .

I ostrożnie maszeruj na drugi brzeg po brązowej wąskiej kładce. Tu przekonasz się, że by dostać się w głąb wioski, musisz udowodnić stojącym przy szlabanie brytyjskim żołnierzom, że jesteś Anglikiem. Niestety, nie masz przy sobie żadnych dokumentów. Dowiesz się także, że wyspy nie da się opuścić drogą morską, a jedynie powietrzną, zaś lądowisko sterowców znajduje się na terenie posiadłości doktora T. Ten zaś jest raczej ekscentrycznym osobnikiem, a zeppeliny wykorzystuje głównie do transportu herbaty.

2 - Rozdział IV - Zapłata i rejs powrotny? (cz.1) | Jack Keane - Jack Keane - poradnik do gry
W tej sytuacji skieruj się prowadzącą do góry drogą, przy której (po lewej) stoi jedyny w tej okolicy hotel - Rozdział IV - Zapłata i rejs powrotny? (cz.1) | Jack Keane - Jack Keane - poradnik do gry

W tej sytuacji skieruj się prowadzącą do góry drogą, przy której (po lewej) stoi jedyny w tej okolicy hotel. Jak widzisz, trakt ten wiedzie w głąb dżungli, jednak chwilowo jest on nieczynny (znak z ostrzeżeniem), zatem pakuj się do hotelu. Podejdź do kontuaru recepcji i naciśnij dzwonek przywołujący kierownika. Porozmawiaj z nim na temat gwiazdki tego jednogwiazdkowego hotelu, na punkcie której ma on prawdziwego hopla. Okaże się, że zawdzięcza ją czynnemu kominkowi . Zapytaj też o możliwość zajrzenia do pokoju Montgomery'ego (nic z tego) lub wynajęcia pokoju (i tak nie masz kasy). Ponieważ płonący kominek wydatnie podnosi i tak już wysoką temperaturę, gościom przysługuje szklanka wody . Niezwłocznie o nią poproś.

3 - Rozdział IV - Zapłata i rejs powrotny? (cz.1) | Jack Keane - Jack Keane - poradnik do gry
Teraz podejdź do rzeczonego kominka (po prawej) i dyskretnie ugaś ogień, zalewając go wodą ze szklanki - Rozdział IV - Zapłata i rejs powrotny? (cz.1) | Jack Keane - Jack Keane - poradnik do gry

Teraz podejdź do rzeczonego kominka (po prawej) i dyskretnie ugaś ogień, zalewając go wodą ze szklanki. Kierownik natychmiast rzuci się rozpalić go ponownie, w obawie przed utratą gwiazdki. Wykorzystaj ten moment do zamiany środków czystości stojących na drewnianym regale w centrum holu. A zatem: z górnej półki zabierz płyn do czyszczenia , a z dolnej terpentynę , po czym postaw terpentynę na górze, a płyn na dole. (Jeśli nie zdążysz za pierwszym razem, bez obaw ponów manewr i nawet nie musisz prosić o kolejną szklankę). Następnie przejdź do kontuaru recepcji i niepostrzeżenie (nie przejmując się stojącym z drugiej strony kierownikiem) pomaziaj wypalonym kadzidełkiem przylepioną na froncie lady gwiazdkę . Biedak natychmiast poleci ją czyścić, niestety (albo stety, bo w końcu o to Ci chodziło), złapie za terpentynę i przyklejona do tej pory gwiazdka - odpadnie. Podnieś ją i oddaj kierownikowi, oczywiście nie za friko, ale żądając w zamian dostępu do pokoju agenta .

4 - Rozdział IV - Zapłata i rejs powrotny? (cz.1) | Jack Keane - Jack Keane - poradnik do gry
Otrzymawszy klucz , maszeruj po schodach (po lewej) i otwórz nim drzwi pokoju nr 7 (odblokowałeś premię , czyli trzecią figurkę w Gabinecie Figur Woskowych) - Rozdział IV - Zapłata i rejs powrotny? (cz.1) | Jack Keane - Jack Keane - poradnik do gry

Otrzymawszy klucz , maszeruj po schodach (po lewej) i otwórz nim drzwi pokoju nr 7 (odblokowałeś premię , czyli trzecią figurkę w Gabinecie Figur Woskowych). W środku przejdź w prawo i zabierz leżącą na stoliku (pomiędzy szafą a łóżkiem) paczkę . Rozpakuj ją (PPM w ekwipunku). Niestety, nie znajdziesz w niej spodziewanej zapłaty, tylko kartę identyfikacyjną agenta i akt własności nieruchomości nabytej za Twoje wynagrodzenie. Cóż... otrząśnij się z bólu i podnieś czerwoną skarpetkę leżącą przy nogach łóżka, po czym opuści pokój, a następnie hotel.

Jack Keane

1 sierpnia 2007

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl