Jack Keane: Rozdział 9 - Szkolenie Jacka (cz.5)
Aktualizacja:
Rodzinny dom Jacka
![]() | ![]() |
Tak przeniesiesz się w czasie i wylądujesz w dawnym domu swojej rodziny na terenie Stacji Botanicznej 1. Znalazłszy się w swoim pokoju, usłyszysz, jak Murphy wyraźnie daje Ci do zrozumienia, że powinieneś uciekać. Nie możesz jednak wyjść z pokoju drzwiami, musisz zatem przygotować sobie drogę ucieczki przez okno. Tak więc obróć się w lewo i podnieś leżącą pod stolikiem książkę z baśniami , fioletowy klocek leżący na lewo od wieży z klocków i pajaca na sprężynie (białe pudełko) porzuconego przy regale z zabawkami. Z dolnej półki regału weź lasso i czerwony klocek , a ze środkowej zamkniętą skrzyneczkę .
![]() | ![]() |
Otwórz szafę, a konkretnie lewe skrzydło drzwi i zabierz z jej wnętrza zielony klocek . Podejdź do swojego kojca i wyjmij z niego dwa odróżniające się od pozostałych szczeble . Teraz skieruj się na prawą stronę pokoju. Wdrap się na krzesło, a z niego na stół. Zwiń pozostawiony na nim zabawkowy pistolet .
![]() | ![]() |
Na ścianie nad stołem wisi wieszak na płaszcze , w którym brak dwu uchwytów (po lewej). W pozostałe po nich dziury wetknij po pręcie z kojca, a na nich obu połóż książkę, tworząc coś na kształt schodka. Wespnij się na niego, a z niego na regał z zabawkami. Przejdź po górnej półce regału w lewo i zabierz stojący na szafie model statku pirackiego .
![]() | ![]() |
Połącz ze sobą lasso, smoczek, statek piracki i pistolet. Użyj tej niecodziennej konstrukcji na zwisającym z sufitu świeczniku , czyli przy pomocy pistoletu wystrzel smoczek przyczepiony do jednego końca lassa, tak by zahaczył o świecznik. Teraz ciśnij przyczepionym do drugiego końca lassa statkiem pirackim prosto w okno.
Przejdź z szafy na regał (w prawo), z regału na stół, ze stołu na krzesło, z krzesła na podłogę. Wędruj na lewą stronę pokoju i ulokuj zamkniętą skrzyneczkę pod pod płozami konika na biegunach , po czym rozbujaj go. Z rozwalonej skrzyneczki zabierz nóż .
![]() | ![]() |
Następnie skieruj się pod okno i na górnej części stojącego pod nim taboretu połóż wszystkie (trzy) klocki oraz pudełko z pajacem na sprężynie. Wdrap się na konstrukcję na taborecie, a z niej na okienny parapet. Scyzorykiem przetnij linę , by statek piracki (blokujący otwór w szybie) wyleciał na zewnątrz. I nareszcie wyskocz przez okno...
0
- Jack Keane - poradnik do gry
- Jack Keane: Poradnik do gry
- Jack Keane: Rozdział 1 - W okowach
- Jack Keane: Rozdział 2 - Rejs
- Jack Keane: Rozdział 3 - Katastrofa (cz.1)
- Jack Keane: Rozdział 3 - Katastrofa (cz.2)
- Jack Keane: Rozdział 4 - Zapłata i rejs powrotny? (cz.1)
- Jack Keane: Rozdział 4 - Zapłata i rejs powrotny? (cz.2)
- Jack Keane: Rozdział 4 - Zapłata i rejs powrotny? (cz.3)
- Jack Keane: Rozdział 5 - Poddany próbie
- Jack Keane: Rozdział 6 - Przeszłość Jacka (cz.1)
- Jack Keane: Rozdział 6 - Przeszłość Jacka (cz.2)
- Jack Keane: Rozdział 7 - Polowanie na Jacka
- Jack Keane: Rozdział 8 - Decyzja Jacka
- Jack Keane: Rozdział 9 - Szkolenie Jacka (cz.1)
- Jack Keane: Rozdział 9 - Szkolenie Jacka (cz.2)
- Jack Keane: Rozdział 9 - Szkolenie Jacka (cz.3)
- Jack Keane: Rozdział 9 - Szkolenie Jacka (cz.4)
- Jack Keane: Rozdział 9 - Szkolenie Jacka (cz.5)
- Jack Keane: Rozdział 10 - W poszukiwaniu wskazówek (cz.1)
- Jack Keane: Rozdział 10 - W poszukiwaniu wskazówek (cz.2)
- Jack Keane: Rozdział 11 - W jaskini lwa (cz.1)
- Jack Keane: Rozdział 11 - W jaskini lwa (cz.2)
- Jack Keane: Rozdział 12 - Decyzja (cz.1)
- Jack Keane: Rozdział 12 - Decyzja (cz.2)
- Jack Keane: Rozdział 13 - Ostatnia reduta
- Jack Keane: Rozdział 14 - Gabinet Figur Woskowych
- Jack Keane: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










