Jack Keane: Rozdział 7 - Polowanie na Jacka
Aktualizacja:
Rozdział VII - Polowanie na Jacka
Magazyn
![]() | ![]() |
W tym momencie ponownie wcielasz się w Amandę i otrzymujesz zlecenie doprowadzenia do Doktora T schwytanego w pułapkę Jacka. W magazynie okazuje się jednak, że kapitan Keane nawiał, a zablokowana winda uniemożliwia dostanie się na dolny poziom. Przejdź w lewo i dotrzyj do nieprzytomnych małpek leżących obok skrzynek z nasionami. Zarówno tej omdlałej na posadzce jak i tej na skrzynkach zabierz trzymane przez nie w ręku karty dziurkowane . Podnieś też dwa porzucone na ziemi pompony oraz taśmę izolacyjną (tę przy małpce na skrzynkach). Również skrzynka z balonami (z prawej strony sterty, druga od dołu), może się przydać, zakoś ją więc bez zbędnych skrupułów.
![]() | ![]() |
Przyjrzyj się także wiszącej u góry tablicy . Wynika z niej, że - by pozbyć się usytuowanego nad otworem kontenera - musisz wypakować jego zawartość, zgasić lampy i połączyć ze sobą pompony (w tej właśnie kolejności). A zatem do dzieła. Na początek skieruj się w prawo, ku widocznej w rogu magazynu tablicy i usytuowanej pod nią dźwigni. Przesuń wajchę , a wysuniesz rampę. Przejdź na nią i wsadź skrzynię z balonami w rowek po prawej. Następnie ponownie użyj dźwigni, a chowająca się rampa spowoduje otwarcie skrzyni. Wyciągnij z niej balon i maszeruj na drugi koniec magazynu, w stronę otwartego kontenera, którym chciał nawiać Jack.
![]() | ![]() |
Otwórz jego pokrywę (drzwi ), a wysunie się skrzynka z nitrogliceryną przytrzymywana łańcuchami. Musisz ją jakoś wydostać z wnętrza kontenera, ale nie możesz dopuścić do tego, by zjechała z impetem z pochylni. A zatem podejdź do zardzewiałego zaworu , wystającego ze - stojącej naprzeciwko skrzyni - rury z helem i odstrzel go, posłużywszy się karabinem. Do otworu, przez który wycieka hel, przystaw balon i po chwili otrzymasz idealny amortyzator.
Teraz przejdź do skrzyni i do wąskich szpar w dwu żółtych kostkach (w górnych rogach skrzyni) wsadź po karcie perforowanej. Odepniesz w ten sposób łańcuchy, a skrzynia zsunie się z pochylni i bezpiecznie zatrzyma na balonie.
![]() | ![]() |
Pora zgasić oświetlenie, przespaceruj się zatem wokół magazynu i strzel do każdej z pięciu lamp - dwie znajdują się po tej samej stronie, co drzwi windy (na lewo i na prawo od nich), trzy po przeciwnej (dogodna pozycja do strzału do tych ostatnich na fotce powyżej).
Wreszcie przejdź w stronę rampy i stań na pokrywie w posadzce z wymalowanym na niej zielonym X, po czym połącz ze sobą pompony (w ekwipunku). Teraz wystarczy już tylko udać się w stronę miejsca, nad którym znajdował się kontener i po usytuowanej z lewej strony otworu drabince wejść do szybu.
0
- Jack Keane - poradnik do gry
- Jack Keane: Poradnik do gry
- Jack Keane: Rozdział 1 - W okowach
- Jack Keane: Rozdział 2 - Rejs
- Jack Keane: Rozdział 3 - Katastrofa (cz.1)
- Jack Keane: Rozdział 3 - Katastrofa (cz.2)
- Jack Keane: Rozdział 4 - Zapłata i rejs powrotny? (cz.1)
- Jack Keane: Rozdział 4 - Zapłata i rejs powrotny? (cz.2)
- Jack Keane: Rozdział 4 - Zapłata i rejs powrotny? (cz.3)
- Jack Keane: Rozdział 5 - Poddany próbie
- Jack Keane: Rozdział 6 - Przeszłość Jacka (cz.1)
- Jack Keane: Rozdział 6 - Przeszłość Jacka (cz.2)
- Jack Keane: Rozdział 7 - Polowanie na Jacka
- Jack Keane: Rozdział 8 - Decyzja Jacka
- Jack Keane: Rozdział 9 - Szkolenie Jacka (cz.1)
- Jack Keane: Rozdział 9 - Szkolenie Jacka (cz.2)
- Jack Keane: Rozdział 9 - Szkolenie Jacka (cz.3)
- Jack Keane: Rozdział 9 - Szkolenie Jacka (cz.4)
- Jack Keane: Rozdział 9 - Szkolenie Jacka (cz.5)
- Jack Keane: Rozdział 10 - W poszukiwaniu wskazówek (cz.1)
- Jack Keane: Rozdział 10 - W poszukiwaniu wskazówek (cz.2)
- Jack Keane: Rozdział 11 - W jaskini lwa (cz.1)
- Jack Keane: Rozdział 11 - W jaskini lwa (cz.2)
- Jack Keane: Rozdział 12 - Decyzja (cz.1)
- Jack Keane: Rozdział 12 - Decyzja (cz.2)
- Jack Keane: Rozdział 13 - Ostatnia reduta
- Jack Keane: Rozdział 14 - Gabinet Figur Woskowych
- Jack Keane: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








