Hearthstone Curse of Naxxramas: Wielka Wdowa Ferlina - Heroiczny

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Wielka Wdowa Ferlina - Heroiczny

Koniec heroicznej Ferliny - Wielka Wdowa Ferlina - Heroiczny | Rewir Arachnidów - Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry
Koniec heroicznej Ferliny

Heroiczna Ferlina nie odstaje zbytnio od swojej normalnej wersji. Jej pula życia jest zwiększona do 45 pkt., a moc specjalna zmienia jedynie koszt z 2 na 1. Zachowanie przeciwnika pozostaje bez zmian, tak samo jak jej klasa, czyli wojownik.

Moc specjalna: Ognisty deszcz (1) - Wystrzel pocisk za każdą kartę w ręce przeciwnika

Zalecana talia: Czarnoksiężnik - Naxx Zoo

Karty neutralne (22)

Karty klasowe (8)

Giermek Argentu (1) x2

Ogień duszy (0) x2

Grubiański Sierżant (1)

Płomienny chochlik (1) x2

Nowicjuszka (1) x2

Wędrowiec Pustki (1) x2

Tarczownik (1) x2

Strażnik Zagłady (5) x2

Nerubiańskie jajo (2) x2

 

Nożownik (2) x2

 

Upiorny pajęczak (2) x2

 

Wilkor alfa (2) x2

 

Golem zbożowe (3) x2

 

Kapłanka Straceńczego Słońca (3) x2

 

Krasnolud z Czarnorytnych (4) x2

 

Obrońca Argusa (4) x2

 

Początkowy etap: Podobnie jak w przypadku normalnej wersji tego bossa, musisz utrzymywać jak najmniejszą ilość kart w dłoni, żeby zminimalizować obrażenia zadane przez jej moc. Staraj się grać wydajnie, wykorzystując całą manę od samego początku. Powinieneś zacząć z kartami jak np. Giermek Argentu (1), Nowicjuszka (1) i Płomienny chochlik (1). Wyrzuć też Nerubiańskie jaja (2) i daj im możliwość ataku przy pomocy Grubiańskiego Sierżanta (1) lub Wilkora alfa (2), by zamienić je na Nerubianinów 4/4. Stawaj na pierwszym miejscu kontrolę pola walki.

Środkowy etap: Korzystaj rozważnie ze swoich minionów z Prowokacją, ponieważ ta talia nie ma ich zbyt wielu, a mogą być bardzo cenne w tym starciu. Zachowaj Ogień dusz (0) na usuwanie największych zagrożeń i używaj ich jako ostatnich w dłoni, by nie tracić żadnych kart. Pamiętaj też, że efekty Agonii na kartach jak Upiorny pajęczak (2) i Golem zbożowy (3), idealnie współgrają z kartą Nożownik (2). Gdy jeden z tych minionów zginie, na jego miejscu pojawia się nowa jednostka, co zapewnia dodatkowy rzut nożem dla Nożownika (2). Jeśli Ferlina wystawi Czciciela (3), zniszcz go natychmiast, ponieważ zapewnia jej 3 pkt. ataku w każdej turze.

Końcowy etap: Przy odrobinie szczęścia i zachowaniu dobrej równowagi między atakiem oraz kontrolą, przeciwnik powinien już dogorywać. Użyj Strażników Zagłady (5), by zapewnić sobie porządne 5 pkt. obrażeń z Szarżą. Wykorzystaj też Krasnoludy z Czarnorytnych (4), aby zwiększyć siłę ataku swoich jednostek i wystawić mocne ciało 4/4 na pole walki. Obrońca Argusa (4) może dać dwóm stronnikom umiejętność Prowokacji, co spowolni przeciwnika i pozwoli ci zaatakować jego twarz.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze2
2014-08-11
19:19

C_Note Legionista

W części o Anub'Rekhan - Heroiczny jest błąd, zamiast 4/4 wszędzie jest 5/5 o Nerubianinie :)

Komentarz: C_Note
2014-08-11
19:24

Bezi2598 Legend

Bezi2598

Zalecana talia: Szaman - Rządza krwi

Mały błąd się wkradł.
Na stronie Gotyk Żniwiarz - Heroiczny.

Komentarz: Bezi2598

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl