Hearthstone Curse of Naxxramas: Czterech Jeźdźców - Heroiczny
Aktualizacja:
Czterech Jeźdźców - Heroiczny

Ostatnim bossem z trybu heroicznego są Czterej Jeźdźcy. Otrzymali oni porządne wzmocnienie w postaci dwukrotnie większego życia bohatera (14 pkt.) oraz zwiększonego do 2 ataku Jeźdźców znajdujących się na polu walki. Dodatkowo, broń Runiczne Ostrze (3) zostało wzmocnione o 1 pkt. ataku oraz +6 do ataku, gdy wszyscy Jeźdźcy są martwi. Moc specjalna pozostaje bez zmian.
Moc specjalna: Przeklęty cień (5) - Dobierz 2 karty
Zalecana talia: Kapłan - Pogromca Jeźdźców
Karty neutralne (14) | Karty klasowe (16) |
Niestabilny ghul (2) x2 | Gorliwa kapłanka (1) x2 |
Żrący bagienny szlam (2) x2 | Słowo mocy: Tarcza (1) x2 |
Pan Śmierci (3) x2 | Święty cios (1) x2 |
Wulkaniczny furiat (3) x2 | Wizja umysłu (1) x2 |
Tarczowy z Sen'jinu (4) x2 | Słowo cienia: Ból (2) x2 |
Śluzożer (5) x2 | Studnia światła (2) |
Widmowy Rycerz (5) | Uderzenie umysłu (2) x2 |
Maexxna (6) | Słowo cienia: Śmierć (3) |
Rozbłysk świętości (5) x2 |
Początkowy etap: Zanim będziesz mógł zaatakować wrogiego bohatera, musisz usunąć Jeźdźców znajdujących się na polu walki. Zacznij od zagrania Niestabilnym ghulem (2), by odrobinę ich spowolnić. Dwóch Jeźdźców możesz pozbyć się przy pomocy Słowa cienia: Bólu (2), a jeśli zostaną wskrzeszeni przez Sekret paladyna, wykorzystaj efekt Agonii Niestabilnego ghula (2) lub Święty cios (1), aby pozbyć się ich na stałe.
Środkowy etap: Wystaw jednostki z Prowokacją, by obronić swojego bohatera i uszczuplić życie Jeźdźców. Pan Śmierci (3) idealnie nadaje się do tego starcia, ponieważ jego śmierć nie przywołuje żadnego wrogiego miniona. Wystaw też Studnię światła (2) za minionami z Prowokacją, by leczyła je co turę.
Końcowy etap: Zrzuć Widmowego Rycerza (5) i atakuj nim wrogich Jeźdźców. Przeciwnik korzysta głównie z kart zaklęć, aby pozbyć się twoich minionów, jednak ta jednostka jest na nie odporna. Meaxxna (6) również wspaniale nadaje się do eliminowania Jeźdźców, ponieważ jeden jej cios niszczy dowolną jednostkę, bez względu na poziom jej życia. Gdy pozbędziesz się wszystkich Jeźdźców, wykorzystaj Uderzenie umysłu (2), by zbić wrogiego bohatera do 4 pkt. życia, a następnie wykończ go swoimi jednostkami lub kartami zaklęć.
- Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry
- Hearthstone Curse of Naxxramas: Poradnik do gry
- Hearthstone Curse of Naxxramas: Rewir Zbrojnych
- Hearthstone Curse of Naxxramas: Instruktor Razuwiusz - Normalny
- Hearthstone Curse of Naxxramas: Instruktor Razuwiusz - Heroiczny
- Hearthstone Curse of Naxxramas: Gotyk Żniwiarz - Normalny
- Hearthstone Curse of Naxxramas: Gotyk Żniwiarz - Heroiczny
- Hearthstone Curse of Naxxramas: Czterech Jeźdźców - Normalny
- Hearthstone Curse of Naxxramas: Czterech Jeźdźców - Heroiczny
- Hearthstone Curse of Naxxramas: Wyzwania klasowe
- Hearthstone Curse of Naxxramas: Rewir Zbrojnych
- Hearthstone Curse of Naxxramas: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
C_Note Legionista
W części o Anub'Rekhan - Heroiczny jest błąd, zamiast 4/4 wszędzie jest 5/5 o Nerubianinie :)
Bezi2598 Legend
Zalecana talia: Szaman - Rządza krwi
Mały błąd się wkradł.
Na stronie Gotyk Żniwiarz - Heroiczny.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
