Hearthstone Curse of Naxxramas: Glut - Normalny

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Glut - Normalny

Koniec Gluta - Glut - Normalny | Rewir Konstruktów | Hearthstone Klątwa Naxxramas - Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry
Koniec Gluta

Glut jest zjadającym zwłoki martwym psem i trzecim bossem z rewiru konstruktów. Jego moc działa podobnie jak karta Równość (2) paladyna, zmniejszając życie wszystkich stronników na polu walki do 1 pkt. Przeciwnika posiada też sporą ilość minionów z Agonią oraz broń, która jest wzmacniana przez śmierć jednostek z tą umiejętnością.

Moc specjalna: Dziesiątkowanie (2) - Zmień zdrowie wszystkich stronników na 1

Zalecana talia: Szaman - Kontrola

Karty neutralne (8)

Karty klasowe (22)

Nerubiańskie jajo (2) x2

Błyskawica (1) x2

Upiorny pajęczak (2) x2

Kruszyskalny oręż (1) x2

Żrący bagienny szlam (2) x2

Wstrząs ziemi (1) x2

Obrońca Argusa (4) x2

Burzowierny Topór (2) x2

 

Totem ognistego języka (2) x2

 

Burza z piorunami (3) x2

 

Dziki duch (3) x2

 

Totem przypływu many (3)

 

Wyzwolony żywiołak (3) x2

 

Zły urok (3) x2

 

Żądza krwi (5)

 

Żywiołak ognia (6) x2

Początkowy etap: Glut lubi rozpoczynać grę od wystawienia swojej broni 1/5 - Szczęk (1). Sama w sobie nie jest zbyt niebezpieczna, ale w połączeniu z mocą specjalną przeciwnik jest w stanie wyeliminować dowolnego miniona. Dodatkowo, broń otrzymuje +2 do ataku za każdego zniszczonego stronnika z Agonią. Najlepiej pozbyć się jak najszybciej, dlatego postaraj się o Żrący bagienny szlam (2) w początkowej ręce i wystaw go, by zniszczyć broń Gluta. Drugi Żrący bagienny szlam (2) zachowaj na później, gdy przeciwnik zagra kolejną bronią. Wystaw również Upiorne pajęczaki (2), które bardzo dobrze sprawdzają się w tym starciu z powodu swojego życia i efektu Agonii, który przywołuje dwa pająki 1/1. Staraj się też jak najczęściej korzystać z mocy specjalnej szamana i przywoływać losowe totemy.

Środkowy etap: Zrzuć Wyzwolone żywiołaki (3) i wzmocnij je zaklęciami, jak np. Dziki duch (3), Błyskawica (1) lub bronią Burzogniewny Topór (2). Wystaw też Nerubiańskie jaja (2) i dodaj im atak używając Obrońcy Argusa (4), Totemu ognistego języka (2) lub Kruszyskalnego oręża (1), a następnie zniszcz je na wrogich jednostkach, by przywołać Nerubianina 4/4. Uważaj jedynie, aby nie zniszczyć ich, gdy przeciwnika ma wystawioną broń, ponieważ to wzmocni jej atak o 2 pkt.

Końcowy etap: Burza z piorunami (3) to twoje jedyne zaklęcie obszarowe, dlatego korzystaj z niego rozważnie. Zagraj Żywiołakiem ognia (6), by pozbyć się słabszych jednostek i zdobyć silnego miniona. Staraj się też zawsze utrzymywać przynajmniej jednego stronnika z Prowokacją, aby osłaniał cenniejsze miniony przed bronią przeciwnika. Jeśli masz przynajmniej 2-3 jednostki na polu walki, zagraj Żądzą krwi (5), by dać im wszystkim +3 do ataku i wykończyć oponenta.

Nagroda: Zombiak (1)

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze2
2014-08-11
19:19

C_Note Legionista

W części o Anub'Rekhan - Heroiczny jest błąd, zamiast 4/4 wszędzie jest 5/5 o Nerubianinie :)

Komentarz: C_Note
2014-08-11
19:24

Bezi2598 Legend

Bezi2598

Zalecana talia: Szaman - Rządza krwi

Mały błąd się wkradł.
Na stronie Gotyk Żniwiarz - Heroiczny.

Komentarz: Bezi2598

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl