Hearthstone Curse of Naxxramas: Ochydziarz - Normalny
Aktualizacja:
Ochydziarz - Normalny

Ochydziarz (Loatheb) to finalny boss rewiru zarazy i prawdopodobnie najciekawszy. Posiada olbrzymie pokłady życia o wartości 75 pkt. oraz bardzo ciekawą mechanikę wzmacniającą atak jednostek, która pomaga w zbiciu tej olbrzymiej liczby. Jego specjalna moc działa jak u Łowcy na sterydach - 2 many za 3 pkt. obrażeń dla wrogiego bohatera.
Moc specjalna: Nekrotyczna aura (3) - Zadaj 3 pkt. obrażeń wrogiemu bohaterowi
Zalecana talia: Czarnoksiężnik - Naxx Zoo
Karty neutralne (22) | Karty klasowe (8) |
Giermek Argentu (1) x2 | Ogień duszy (0) x2 |
Grubiański Sierżant (1) | Płomienny chochlik (1) x2 |
Nowicjuszka (1) x2 | Wędrowiec Pustki (1) x2 |
Tarczownik (1) x2 | Strażnik Zagłady (5) x2 |
Nerubiańskie jajo (2) x2 | |
Nożownik (2) x2 | |
Upiorny pajęczak (2) x2 | |
Wilkor alfa (2) x2 | |
Golem zbożowe (3) x2 | |
Kapłanka Straceńczego Słońca (3) x2 | |
Krasnolud z Czarnorytnych (4) x2 | |
Obrońca Argusa (4) x2 |
Początkowy etap: Nie daj się zastraszyć wysokiemu poziomowi życia przeciwnika. W starciu tym istnieje odpowiednia mechanika, której zastosowanie wzmacnia atak wszystkich twoich minionów na polu walki o 8 pkt. Podstawą jest posiadanie dużej ilości jednostek na stole, by zwiększyć skuteczność tej mechaniki. Aby uzyskać wspomniane wzmocnienie, musisz niszczyć wrogie Zarodniki (0), które pojawiają się po użyciu jednego z dwóch zaklęć przeciwnika: Eksplozja zarodników (1), która zadaje wszystkim wrogim minionom 1 pkt. obrażeń, oraz Śmiertelny rozkwit (5), zadający 5 pkt. obrażeń jednemu stronnikowi. Tak jak przy Zoo, graj jak najwydajniej, wykorzystując całą dostępną manę i staraj się utrzymać kontrolę, aż do pojawienia się zarodników.
Środkowy etap: Gdy pojawi się Zarodnik (0), użyj miniona o najniższym ataku i zniszcz go. Pamiętaj jedynie, by zrzucić wszystkie jednostki na pole walki, dzięki czemu uzyskają wzmocnienie ataku. Efekt jest trwały i dodawany do kolejnych, dlatego czasami warto poczekać na 2-3 zarodniki, by zniszczyć je w jednej turze i otrzymać 16-24 dodatkowych pkt. obrażeń dla każdego miniona. Uważaj jednak na życie swoich stronników, ponieważ pozostaje ono bez zmian, przez co łatwo je stracić. Wzmocnionymi jednostkami zawsze atakuj wrogiego bohatera.
Końcowy etap: Wykorzystaj Tarczownika (0), Wędrowca Pustki (1) oraz Obrońcę Argusa (4), by zapewnić sobie kilka minionów z Prowokacją. Będą one ochraniały pozostałe jednostki ze wzmocnionym atakiem. Nie żałuj Ognia duszy (0) na niszczenie zarodników. Wymieniasz w ten sposób 4 pkt. obrażeń na minimum 8 pkt. i nie musisz wykorzystywać ataku stronnika na pozbycie się zarodnika. Idealną kombinacją jest zrzucenie Stażnika Zagłady (5) zaraz przed zniszczeniem zarodników, co zapewni mu natychmiastowy atak ze wzmocnieniami.
Nagroda: Śluzożer (5) oraz Ochydziarz (5)
- Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry
- Hearthstone Curse of Naxxramas: Poradnik do gry
- Hearthstone Curse of Naxxramas: Rewir Zarazy
- Hearthstone Curse of Naxxramas: Nicz Siewca Zarazy - Normalny
- Hearthstone Curse of Naxxramas: Nicz Siewca Zarazy - Heroiczny
- Hearthstone Curse of Naxxramas: Heigan Nieczysty - Normalny
- Hearthstone Curse of Naxxramas: Heigan Nieczysty - Heroiczny
- Hearthstone Curse of Naxxramas: Ochydziarz - Normalny
- Hearthstone Curse of Naxxramas: Ochydziarz - Heroiczny
- Hearthstone Curse of Naxxramas: Wyzwania klasowe
- Hearthstone Curse of Naxxramas: Rewir Zarazy
- Hearthstone Curse of Naxxramas: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
C_Note Legionista
W części o Anub'Rekhan - Heroiczny jest błąd, zamiast 4/4 wszędzie jest 5/5 o Nerubianinie :)
Bezi2598 Legend
Zalecana talia: Szaman - Rządza krwi
Mały błąd się wkradł.
Na stronie Gotyk Żniwiarz - Heroiczny.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
