Harry Potter and the Chamber of Secrets: W drodze do pokoju
Aktualizacja:
Główny Hall
![]() | Strzałkami na obrazku zaznaczone są miejsca, gdzie znajdziesz fasolki - w skrzyni obok schodów po lewej, oraz w zbrojach na górze (po obu stronach). Wejdź na górę, ale nie biegnij w prawo za Ronem. |
![]() | (SEKRET 1/12) Zamiast tego idź w lewo i patrz na prawą ścianę. Lustro da się otworzyć, a przejście zaprowadzi do ukrytego pomieszczenia, gdzie w skrzyni są fasolki. Wyjdź i idź dalej tą drogą, potem w prawo - po schodach na górę. W posągu czarownicy, który wyrośnie ci przed oczami, znajdziesz fasolki - użyj zaklęcia na posągu trzy razy, za każdym razem wypadną nowe fasolki. |
![]() | (SEKRET 2/12) Skręć w prawo i biegnąc cały czas obserwuj prawą ścianę - zauważysz wciśniętą cegłę na ścianie. Gdy użyjesz na niej zaklęcia, ściana się otworzy. Chociaż mógłbyś poczekać do momentu, aż zdobędziesz czar Skurge (do pozbycia się zielonej ektoplazmy), to już teraz wskocz na samą górę, skąd zabierzesz srebrną kartę (1) i kilka fasolek. |
![]() | (SEKRET 3/12) Biegnij dalej korytarzem, aż zejdziesz na dół i po lewej będziesz miał posąg jakiegoś rycerza. Strzel w niego czarem, a odsunie się ukazując klapę - wskocz na nią, to ściana za rycerzem stanie otworem. Tam znajdziesz brązową kartę (2). |
![]() | Teraz dopiero znajdź Rona i biegnij za nim na górę. Gdy wejdziecie do domu, zobaczysz kilka scenek, ale po nich i tak znów znajdziesz się w Głównym Hallu. Stoisz tyłem do wejścia do domu - odwróć się i biegnij po schodach na górę, a następnie powiedz hasło kobiecie na portrecie. |
![]() | W pokoju możesz zapisać grę i wyciągnąć ze złotej skrzyni srebrną kartę (2). Wróć się następnie na dół i biegnij korytarzem, aż po prawej zobaczysz schody na górę - wielkie drzwi zaprowadzą cię do Wielkich Schodów. |
Wielkie Schody
![]() | Po ujrzeniu Rona i Hermiony zejdź po schodach na dół. Możesz zapisać grę i otworzyć skrzynię, w której jest ukryta brązowa karta (3). Wejdź z powrotem na górę, na ruchome schody, które "zawiozą" cię na pierwsze piętro. Bezgłowy Nick objaśni ci, po co musisz zbierać srebrne karty. Wróć się i wejdź na kolejne schody - znajdziesz się na drugim piętrze. W korytarzu po obu stronach w pojemnikach są fasolki. |
![]() | (SEKRET 1/10) Biegnij dalej i na zakręcie spójrz w lewo - otwórz ścianę zaklęciem, a w skrzyni znajdziesz kilka fasolek. Tu już na razie nie ma czego szukać, wróć się więc do schodów i wjedź na kolejne piętro. Biegnij za Ronem do dwóch uczniów - po "incydencie" z woźnym Filchem weź fasolki z kotła i biegnij korytarzem. |
![]() | (SEKRET 2/10) Po lewej w ścianie znajdziesz przycisk, który potraktowany zaklęciem ukaże tajne pomieszczenie. W środku jest gnom, którego należy pacnąć czarem i wrzucić do nory, a następnie zabrać fasolki ze skrzyni. Wróć się na górę i biegnij dalej, skręć w prawo w pierwszą odnogę. |
![]() | (SEKRET 3/10) Zanim wejdziesz do sali wykładowej, spójrz w prawo - znajdziesz pęknięcie w ścianie, za którą jest tajny pokój ze skrzynią z fasolkami. Dopiero potem wejdź do sali. Spróbuj nauczyć się zaklęcia wciskając strzałki wtedy, gdy różdżka najedzie na odpowiednią strzałkę (jeśli np. najedzie na strzałkę w lewo - wciskaj lewą strzałkę). Gdy odpowiednio wykonasz zadanie, dostaniesz razem 30 punktów dla domu Gryfonów. Po nauczeniu się zaklęcia znajdziesz się w Sali Treningowej Rictusempry. |
Komentarze czytelników
siemka wie ktoś może czy drzwi na załączonym obrazku można jakoś otworzyć ? (piętro z łazienką marty drzwi na przeciwko)
Przyłączam się do pytania użytkownika paradise 2018
Witam bardzo proszę o pomoc w znalezieniu 4 sekretów które znajdują się załączonym zdjęciu. Ja zawsze mam 3/4 i nie wiem gdzie jest sekret 4, chyba to nie jest błąd w grze ? do opisu załączam zdjęcie. Od razu mówię że chodzi mi o tą Komnata Tajemnic-II
Oto rozwiązanie uciążliwego buga, który może pojawić się w misji śladami goyle'a przy pierwszym sekrecie. Jeśli klocek z flipendo nie będzie chciał się przesunąć to radzę wykorzystać sposób pokazany poniżej, aby dostać się do pierwszego sekretu ;)
nie tylko na stadionie mozna polatac oczywiscie najpierw trening a potem juz tylko mecze ale mozna w miare swobodnie chodzic po tym malym hogwarcie
a można w ogóle tak po prostu wyjąć miotłe?
nie pamiętam już, ale moze zobacz w opcjach -->> sterowanie
Witam przesedłem cała gre ale nie wiem jak mozna latac na miotle na terenie szkoły ( nie chodzi mi o mecz) tylko o zwykły lot jak mozna wyjac miatłe
zrobi wam się kiedyś głupio i przykro jak was (zgodnie z zapowiedzia mi) wykasuję z forum za atakowanie rekrutów
Harry Potter i Komnata Tajemnic to lepsza i ciekawsza gra od swojej poprzedniczki. A teraz proszę nie wypisywać bzdur bo tak nieładnie,a jeśli ktoś tak zrobi to naśle na niego Zgredka,Wróżki,Impy,Gnomy a nawet Ogniste Żuki więc radzę być grzecznym(!).
No fakt... trochę przesadziłem. Sorrk... Ale zaczyna mnie dobijać to forum pod względem rakrutów. Ktoś nieświadomie założy wątek, tak jak autor tego, a już sypią się na niego gromy i ogólne niezadowolenie ze strony forumowiczów. Gdyby to był jego 20 wątek w ciągy 15 minut, to chyba sam bym go zganił, ale w tym przypadku chłopak nie jest nieczmu winny...
BLADE22 --> Dlatego twoje stwierdzenie, do którego masz prawo, jest nie na miejscu.
OPANOWANIE TO PRZYDA SIE TOBIE Goozys[DEA] CZEMU ODRAZU Z WYZWISAKAMI ?
Mam prawo wypowiedzi na temat tak samo jak ty, wiec czego sie czepiasz ?
vieni vidi vici - pszepraszam Lulasa z całego serca i życze mu wesołych świąt z Harrym Potterem ( a Haryy to takaaaa łatwa gra - wstyd)
Ale wy jesteście debilni !!!! W jego poście jest link do poradnika, co oznacza, że dodał komentarz ze strony www, a to oznacza, że chłopak może nawet nie wiedzieć, że stworzył wątek na forum !!!! Trochę wyrozumiałości panowie i opanowania...
Lulas ja znam lulasa czyż nie? - widać że Rekrót choć kolega
No i kolejny wątek z serii beznadzieja
lulas ----------- > no i do czego stworzyłeś ten wątek, poto aby powiedzieć "super"?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










