Harry Potter and the Chamber of Secrets: Lochy
Aktualizacja:
Główny Hall
![]() | Znów czeka cię cotygodniowa ceremonia domów. Jeśli masz najwięcej punktów - a powinieneś mieć - to znów będziesz mógł pozbierać sobie trochę fasolek. Gdy odzyskasz władzę nad Harrym, znajdziesz się z powrotem w lochach - zanim pójdziesz szukać rogu dwurożca, odkryjesz dwa sekrety. |
![]() | (SEKRET 4/12) Wbiegnij do laboratorium Snape'a. Po lewej w ścianie, we wskazanym miejscu, zauważysz pęknięcie - otwiera ono tajny pokój. Tam usuń ektoplazmę i wskocz na pole pod nią - wyjdź i po podwyższonej podłodze dostań się na górę. W skrzyni znajdziesz srebrną kartę (9). Z laboratorium Snape'a zabierz jeszcze ze skrzyni po drugiej stronie brązową kartę (14). |
![]() | (SEKRET 5/12) Wróć się do korytarza i biegnij w lewo. Naprzeciwko masz bramę - wskazuje ją lewa strzałka. Aby bramę otworzyć, strzel w ścianę po prawej (także zaznaczona), potem użyj Lumos na gargulcu, aby ukazała się przezroczysta podłoga - wtedy zejdź na dół i usuń ektoplazmę. W skrzyni za bramą znajdziesz srebrną kartę (10). |
![]() | Biegnij do drugiego przejścia po lewej, a schody zaprowadzą cię do Lochów. Aby wejść, musisz użyć Skurge na ektoplaźmie na drzwiach, które są już otwarte. Pamiętaj, że Lochy odwiedzisz tylko raz, więc lepiej znajdź tyle sekretów, ile to możliwe. |
Lochy
![]() | Pozbieraj fasolki z korytarza i biegnij przed siebie. Puść Flipendo na dwa przyciski o tym samym symbolu wskazane strzałkami - uruchomisz "windę". Na samej górze, zasłonięte ektoplazmą przejście prowadzi do dwóch skrzyń z czekoladowymi żabami, pod tym jest pokój ze kotłem oraz gargulcem - puść Lumos, a zobaczysz, że w schodach na dole wcale nie ma dziur. |
![]() | Wskocz na schody, ogłusz wróżkę i rozwalając ektoplazmę, zbiegnij na dół. Spójrz w prawo na górę, usuń ektoplazmę, a zielona woda podniesie most, a ty dzięki temu dostaniesz się dalej. |
![]() | (SEKRET 1/7) W korytarzu patrz na lewo - jest tam ściana w kształcie dziwnej "mordy", którą można otworzyć. Za nią jest skrzynia ze srebrną kartą (11). Tuż naprzeciwko jest nieukryta druga skrzynia - a w niej brązowa karta (15). |
![]() | Biegnąc dalej dostaniesz się do nowego pomieszczenia. Ogłusz dwa ślimaki i wrzuć je za pomocą Flipendo na pole w środku sali. Z dołu wyjadą dwa żuki - ogłusz oba i po jedynym wrzuć do zielonych pomieszczeń na bokach sali. Zabierz ze skrzyni fasolki, zapal różdżkę za pomocą posągu gargulca i przejdź dalej. Po lewej, po niewidzialnej kładce można doskoczyć do fasolek. Ogłusz wróżki. Wróć się i usuwając ektoplazmę, otwórz sobie schody, abyś mógł zejść na dół. |
![]() | W sali po prostu ogłusz dwa ślimaki, i tak jak na górze żuki, je też wrzuć do małych, zielonych pomieszczeń po bokach sali. Zabierz też ze skrzyni brązową kartę (16) i biegnij dalej. |
![]() | (SEKRET 2/7) W korytarzu, po lewej znów zobaczysz mordę na ścianie - i znów za nią jest skrzynia ze srebrną kartą (12). Wcześniej ogłusz gnoma po prawej i wrzuć go do nory. Biegnij dalej, strzel w ektoplazmę po prawej, aby opuścić schody, po czym zbiegnij na dół. |
![]() | (SEKRET 3/7) (SEKRET 4/7) (SEKRET 5/7) Tutaj musisz odpowiednio strzelać w oznaczone symbolem Flipendo pola, aby otwierać sobie drzwiczki na dole. Na dole są trzy sekrety o różnych kolorach, po kolei ustawiaj drzwi, aby móc wejść do każdego - znajdziesz fasolki, magiczne ekstrakty i magiczną korę. |
![]() | Po odkryciu trzech sekretów wróć się na górę i ustaw drzwiczki tak, by móc przejść do korytarza - ten zaprowadzi cię do składu. Zabierz fasolki i pozostałe przedmioty, ze skrzyni brązową kartę (17), strzel w przycisk oznaczony strzałką, a drzwi naprzeciwko się otworzą. Zanim wyjdziesz, przepchaj kolumnę, by móc wziąć przedmioty z półek. |
![]() | Po chwili biegu dotrzesz do czterech złączonych, owalnych sal. Strzel w ektoplazmę, by platformy zaczęły się obracać. Skacząc po nich i rozwalając po drodze ektoplazmę, dostaniesz się na drugą stronę. Uważaj tylko by nie spaść - bo o to dość łatwo. Z korytarza zabierz ze skrzyni brązową kartę (18) i biegnij do kolejnej sali. Ogłusz gnoma, wrzuć go do nory, wskocz na półkę, ogłusz żuka i wrzuć go do dziury. Wespnij się na górę, zbierając po drodze fasolki. |
![]() | (SEKRET 6/7) (SEKRET 7/7) Zniszcz ektoplazmę torującą drzwi, potem ogłusz cztery wróżki, rozwal ektoplazmę po lewej i wróć się. Naprzeciwko będzie ściana - odsuń ją za pomocą Flipendo i rozświetl swą różdżkę przy pomocy gargulca. Wróć się do poprzedniego pomieszczenia z ruchomym mostem - po lewej zauważysz przezroczystą ścianę. Jest za nią skrzynia z fasolkami. Przeskocz dalej, otwórz drzwi. Wróć się jednak po ruchomym moście do poprzedniej sali, a po prawej będzie tajny pokój z fasolkami. Teraz dopiero idź dalej. |
![]() | Najpierw ogłusz i zrzuć dwa żuki na wystających kamieniach. Potem przeskocz po nich tak, aby dostać się na górę. Tam znów pozbieraj przedmioty z półek i zabierz sproszkowany róg jednorożca. |
Komentarze czytelników
siemka wie ktoś może czy drzwi na załączonym obrazku można jakoś otworzyć ? (piętro z łazienką marty drzwi na przeciwko)
Przyłączam się do pytania użytkownika paradise 2018
Witam bardzo proszę o pomoc w znalezieniu 4 sekretów które znajdują się załączonym zdjęciu. Ja zawsze mam 3/4 i nie wiem gdzie jest sekret 4, chyba to nie jest błąd w grze ? do opisu załączam zdjęcie. Od razu mówię że chodzi mi o tą Komnata Tajemnic-II
Oto rozwiązanie uciążliwego buga, który może pojawić się w misji śladami goyle'a przy pierwszym sekrecie. Jeśli klocek z flipendo nie będzie chciał się przesunąć to radzę wykorzystać sposób pokazany poniżej, aby dostać się do pierwszego sekretu ;)
nie tylko na stadionie mozna polatac oczywiscie najpierw trening a potem juz tylko mecze ale mozna w miare swobodnie chodzic po tym malym hogwarcie
a można w ogóle tak po prostu wyjąć miotłe?
nie pamiętam już, ale moze zobacz w opcjach -->> sterowanie
Witam przesedłem cała gre ale nie wiem jak mozna latac na miotle na terenie szkoły ( nie chodzi mi o mecz) tylko o zwykły lot jak mozna wyjac miatłe
zrobi wam się kiedyś głupio i przykro jak was (zgodnie z zapowiedzia mi) wykasuję z forum za atakowanie rekrutów
Harry Potter i Komnata Tajemnic to lepsza i ciekawsza gra od swojej poprzedniczki. A teraz proszę nie wypisywać bzdur bo tak nieładnie,a jeśli ktoś tak zrobi to naśle na niego Zgredka,Wróżki,Impy,Gnomy a nawet Ogniste Żuki więc radzę być grzecznym(!).
No fakt... trochę przesadziłem. Sorrk... Ale zaczyna mnie dobijać to forum pod względem rakrutów. Ktoś nieświadomie założy wątek, tak jak autor tego, a już sypią się na niego gromy i ogólne niezadowolenie ze strony forumowiczów. Gdyby to był jego 20 wątek w ciągy 15 minut, to chyba sam bym go zganił, ale w tym przypadku chłopak nie jest nieczmu winny...
BLADE22 --> Dlatego twoje stwierdzenie, do którego masz prawo, jest nie na miejscu.
OPANOWANIE TO PRZYDA SIE TOBIE Goozys[DEA] CZEMU ODRAZU Z WYZWISAKAMI ?
Mam prawo wypowiedzi na temat tak samo jak ty, wiec czego sie czepiasz ?
vieni vidi vici - pszepraszam Lulasa z całego serca i życze mu wesołych świąt z Harrym Potterem ( a Haryy to takaaaa łatwa gra - wstyd)
Ale wy jesteście debilni !!!! W jego poście jest link do poradnika, co oznacza, że dodał komentarz ze strony www, a to oznacza, że chłopak może nawet nie wiedzieć, że stworzył wątek na forum !!!! Trochę wyrozumiałości panowie i opanowania...
Lulas ja znam lulasa czyż nie? - widać że Rekrót choć kolega
No i kolejny wątek z serii beznadzieja
lulas ----------- > no i do czego stworzyłeś ten wątek, poto aby powiedzieć "super"?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.















