Evil Islands Curse of the Lost Soul: KHADAGAN część 3
Aktualizacja:

81. Kryjówka
Złodziejka Sahilia wyjawia gdzie ukryła łupy. Kosztowności skradzione kolekcjonerowi antyków są ukryte w ruinach położonych na zachodnim brzegu rzeki tam, gdzie wpada ona do jeziora. Musisz znaleźć te kosztowności i przynieść je do Ostatniej Kryjówki.
- Nowe baraki straży - Nowe baraki dla strażników zostały wybudowane na zachodnim brzegu gdzie rzeka tworzy pętlę. Aby dotrzeć do miejsca, gdzie ukryte są przedmioty kolekcjonera, musisz ominąć baraki.
- Znajdź rzeczy - Rzeczy kolekcjonera są ukryte w ruinach na zachodnim brzegu rzeki, niedaleko miejsca gdzie wpada do jeziora.
- Weź rzeczy kolekcjonera - Musisz wziąć rzeczy kolekcjonera i przynieść je do Ostatniej Kryjówki.
82. Zabicie dwóch łowców niewolników
Brat Kowal bardzo chciałby się zemścić na dwóch łowcach niewolników - Whip-Aga i Lash-Aga. Obecnie nadzorują oni chłopów pracujących na plantacji koło miasta Suslanger. Za wykonanie misji wręcza nam 3 kawałki meteorytu.
- Odszukaj centralne plantacje - Centralne plantacje są położone na północny-wschód od miasta. Łatwo je znajdziesz, jeśli podążysz dobrze rozwiniętą siecią kanałów irygacyjnych.
- Znajdź Whip-Aga - Whip-Aga nadzoruje prace na centralnych plantacjach.
- Zabij Whip-Aga - Whip-Aga musi zostać zabity. Posiadał on mitrylowy topór.
- Odszukaj południowe plantacje - Południowe plantacje są położone w dole rzeki, niedaleko od miejsca gdzie wpada do jeziora. Jest tam mniej kanałów irygacyjnych i nie są one tak duże jak centralne.
- Znajdź Lash-Aga - Lash-Aga nadzoruje prace na południowych plantacjach.
- Zabij Lash-Aga - Lash-Aga musi zostać zabity. Posiadał on ciężką maczugę z kolcami z mitrylu.
Gdy porozmawiamy z później z Khatulem dostaniemy reprymendę o narażaniu wioski na niebezpieczeństwo oraz zostaniemy skierowani do Brata Ślepca, który podniesie nam zręczność o 1 punkt.
83. List
Od Złodziejki Sahilii wiemy gdzie mieszka kolekcjoner. Dom właściciela kolekcji jest w mieście, przy ulicy prowadzącej od północnych bram wzdłuż brzegu jeziora. To dom zaraz za oberżą; poznasz go po dwóch kamiennych posągach przy wejściu.
- Wejdź do miasta - Możesz wejść do miasta przez północną bramę w murze. Lepiej uczyń to w nocy, lub użyj czaru niewidzialności aby ominąć straże niepostrzeżenie. Byłoby bardzo ryzykownym wszczynanie z nimi otwartej walki.
- Wejdź na podwórze - Dom, którego szukasz, jest położony na ulicy, która prowadzi na południe od bram i wzdłuż jeziora. Jak inne domy, posiada małe ogrodzenie, więc będziesz musiał najpierw wejść na podwórze.
- Upuść list - Po prostu upuść list do kolekcjonera w jego domu.
84. Kolekcjoner antyków
Brat Khatul radzi nam gdzie najbezpieczniej spotkać się z kolekcjonerem. Spotkanie umówiono w zacisznym miejscu, gdzie kupcy z Ostatniej Kryjówki spotykają się, by potajemnie pohandlować. Rozejrzenie się dookoła, czy przypadkiem nie ma gdzieś w pobliżu jakiejś zasadzki może okazać się niegłupim pomysłem.
- Odszukaj miejsce spotkania - Miejsce spotkania znajduje się niedaleko na południowy-wschód od wyjścia z jaskini. Powinieneś dobrze się rozejrzeć aby upewnić się, że spotkanie będzie bezpieczne.
- Upewnij się, że spotkanie jest bezpieczne - Niedaleko miejsca spotkania znajduje się jednostka straży. Nie wiesz czy strażnicy podejrzewają że ktoś jest w pobliżu, czy to zwykły obchód, ale zabij ich i tak. Żołnierze mają kilka elementów lekkiej mitrylowej Khadagańskiej zbroi.
Po rozprawieniu się ze strażnikami otwiera się przejście do lokacji, w której możemy porozmawiać z kolekcjonerem.
85. Wiejska posiadłość
Złodziejka Sahilia namawia nas na obrobienie domostwa. Jeden z bogatych mieszkańców miasta ma posiadłość w północno zachodnich przedmieściach. Ciekawe co też można znaleźć w jego kufrach?
- Odszukaj posiadłość wiejską - Własność, należąca do bogatego człowieka, znajduje się w północno-zachodniej, skrajnej części miasta. Właściciela nie ma tam zbyt często, ale zawsze zostawia dom dobrze chroniony.
- Znajdź osobę z kluczem - Aby dostać się do posiadłości, musisz mieć klucz od bram. Ma go jeden ze strażników.
- Zdobądź klucz - Strażnik z kluczami nie jest zbyt czujny i czasem zatrzymuje się na dłuższy okres czasu i gapi się prosto przed siebie! Najlepszy plan to spróbować mu wykraść klucz, zamiast atakować go, ryzykując zwrócenie uwagi strażników.
- Otwórz bramy posiadłości - Użyj klucza aby otworzyć bramy. Bądź ostrożny: na podwórzu posiadłości także są straże.
- Odszukaj skrzynię - Skrzynia bogatego człowieka jest na podwórzu posiadłości.
- Przeszukaj skrzynię - Ta skrzynia z pewnością ma w sobie coś przydatnego... albo przynajmniej coś ładnego i drogiego! Znajdziemy w niej 100 000 złota.
Po wykonaniu zadania możemy przyłączyć Sahilię do drużyny.

86. Stary nekromanta
Nekromanta Kehel wskazuje lokalizację Wieży Starego Nekromanty. Musisz spotkać się ze starym nekromantą Kholaiem i porozmawiać z nim. Może pomóc ci w rozwikłaniu zagadki "znikającego" Joona. Kholai jednak popadł w niełaski i mieszka poza miastem, pod strażą rzecz jasna.
- Znajdź wieżę - Wieża Kholai jest położona na północnym wschodzie pustyni i jest pilnowana przez patrole, które mają za zadanie uniemożliwić komunikację między starym Nekromantą i kimkolwiek innym bez zgody Gildii.
- Odszukaj Komendanta - Dom Komendanta laboratorium jest położone w południowej części wioski Nekromanty, otoczone dookoła murem. Najłatwiej jest się tam dostać przez północne wrota: to najnudniejsze i najmniej wygodne posterunki, więc zwykle wyznaczają tam najmłodszych strażników. Komendant posiada doskonałą długą pikę mitrylową
- Wejdź do domu Komendanta - Dom Komendanta laboratorium jest położony w południowo-zachodniej części wioski Nekromantów.
- Zdobądź klucz - Aby dostać się do laboratorium, musisz mieć klucz. Znajdziesz go w domu Komendanta.
- Odszukaj laboratorium - Laboratorium Nekromanty Taivo znajduje się we wschodniej części wioski Nekromantów.
- Otwórz bramę laboratorium - Aby otworzyć bramę laboratorium, potrzebujesz klucz Komendanta.
- Weź głowę naukowca - Ciało martwego naukowca leży na stole laboratoryjnym. Aby przesłuchać jego ducha, musisz wziąć głowę i zanieść ją do wieży Nekromanty Kholai.
87. Szczątki naukowca
Stary Nekromanta Taivo potrzebuje szczątków naukowca aby przepytać jego ducha. Musisz wykraść zwłoki naukowca z laboratorium w południowej części pustyni. Laboratorium jest usiane magicznymi pułapkami, na dodatek nieopodal znajdują się koszary pełne strażników.
Warto zabić wszystkich Strażników w Mieście Nekromantów, gdyż zbierzemy od nich elementy najlepszego rodzaj zbroi w Khadaganie - Khadagańską ciężką zbroję. Po wykonaniu zadania otrzymamy od Taivo Specjalny Kiris (potrójnie wzmocniony czar Regeneracja). Wyposażeni w Specjalny Kiris oraz dobrą kuszę z meteorytu umagicznioną np. wzmocnionym czarem Piorun - możemy spokojnie stawić czoło nawet czerwonym smokom.
- Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - poradnik do gry
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: Poradnik do gry
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 1
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 2
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 3
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 4
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 5
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 6
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 7
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 8
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 9
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: CANIA część 1
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: CANIA część 2
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: CANIA część 3
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: CANIA część 4
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: KHADAGAN część 1
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: KHADAGAN część 2
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: KHADAGAN część 3
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: KHADAGAN część 4
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Yarkabalka Pretorianin
mala uwaga: na ostatniej wyspie wcale nie trzeba ciagnac umiejetnosci strzeleckich ani magowskich aby pokonac koncowego przeciwnika. towarzyszacy bohaterowi mag jest w stanie zrobic to samemu. trzeba mu tylko odrobine pomoc - przed walka wykonac rozdzki z czarem leczacym, ktore nastepnie uzywamy na magu. gdy mag zaczyna miec mimo to klopoty, rzucamy bojowe zaklecie na potwora. skupia on swoja uwage wtedy na nas. jest to nad wyraz nieprzyjemne, na szczescie krotkotrwale :)
zanonimizowany371280 Junior
dajcie rade jak przejsc misje na pierwszej krajinie prawdziwy plan rozbujnikow
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
