Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 6
Aktualizacja:

28. Kamieniołom
Rzemieślnik Babur prosi przepędzenie cyklopów z kamieniołomów. Za wykonanie zadania otrzymamy 2 kawałki kości zielonego smoka, najlepszego materiału kościanego na broń. Droga do kamieniołomu jest teraz niebezpieczna. Jeśli będziesz w stanie to zmienić, Babur wynagrodzi twój trud. Kamieniołom jest na północ od czterech płonących kolumn.
- Odszukaj kamieniołom - Kamieniołom znajdziesz na północ od czterech ognistych filarów. Bądź ostrożny i nie zapomnij spojrzeć na niebo teraz i później - krążą wieści o smokach w tamtych stronach.
- Odszukaj świnie - Stado świń pasie się w samym wąwozie niedaleko Cyklopów, na wschód od kamieniołomu.
- Wyrżnij wszystkie świnie - Tak długo, jak Cyklopi mają co jeść, nigdzie się nie ruszą. Pamiętaj, że świnie nie są ogrodzone i niektóre z nich mogę błąkać się gdzieś z dala.
- Poczekaj, aż Cyklopi odejdą - Gdy Cyklopi poczują rosnący głód, muszą się ruszyć w poszukiwaniu jedzenia. Ale to nie nastąpi natychmiast...
- Zabij Cyklopów - Nie jest to łatwe zadanie, ale jeśli ci się powiedzie, możesz uważać prośbę Rzemieślnika za spełnioną. Jest to alternatywa dla zabicie świń, ale raczej nie należy tego robić.
Na południe od wąwozu znajdują się małe bagna zamieszkałe przez młode Armadillo. Można z nich uzyskać skamieniałą kość, bardzo dobry materiał na łuk i włócznię. Otrzymane od Babura kości zielonego smoka, najlepszy kościany materiał, można wykorzystać na udoskonalenie włóczni lub łuku.

29. Władca Wymarłego Miasta
Po wizycie w Obserwatorium, Wiedźma wysyła nas do Wymarłego Miasta. Ktoś sprawuje kontrolę nad Wymarłym miastem. Może to potężny Mag, z którym powinieneś się spotkać, albo przynajmniej wybadać gdzie mieszka. Pamiętaj, że wejście do miasta przez główne bramy jest praktycznie niemożliwe - ghoule pilnują ich lepiej niż dawniej robiła to straż miejska. Możesz dostać się do miasta przez tajemne przejście, ale żeby je otworzyć musisz znać hasło.
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - poradnik do gry
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: Poradnik do gry
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 1
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 2
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 3
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 4
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 5
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 6
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 7
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 8
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 9
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: CANIA część 1
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: CANIA część 2
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: CANIA część 3
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: CANIA część 4
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: KHADAGAN część 1
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: KHADAGAN część 2
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: KHADAGAN część 3
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: KHADAGAN część 4
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Yarkabalka Pretorianin
mala uwaga: na ostatniej wyspie wcale nie trzeba ciagnac umiejetnosci strzeleckich ani magowskich aby pokonac koncowego przeciwnika. towarzyszacy bohaterowi mag jest w stanie zrobic to samemu. trzeba mu tylko odrobine pomoc - przed walka wykonac rozdzki z czarem leczacym, ktore nastepnie uzywamy na magu. gdy mag zaczyna miec mimo to klopoty, rzucamy bojowe zaklecie na potwora. skupia on swoja uwage wtedy na nas. jest to nad wyraz nieprzyjemne, na szczescie krotkotrwale :)
zanonimizowany371280 Junior
dajcie rade jak przejsc misje na pierwszej krajinie prawdziwy plan rozbujnikow
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
