Evil Islands Curse of the Lost Soul: KHADAGAN część 2
Aktualizacja:

78. Wyjście z jaskini
Musisz przedostać się na drugą stronę jaskini. Wejście jest na zachodzie, więc szukaj wyjścia na wschodzie i uciekaj najdalej jak to możliwe od Kanionu Śmierci.
- Znajdź dźwignię - Gdzieś w południowo-zachodniej części jaskini musi być dźwignia, która obniża most zwodzony po drugiej stronie zachodniej rzeki lawy. Możesz także przekroczyć tą rzekę przez zwykły most, lecz to będzie o wiele niebezpieczniejsze.
- Włącz dźwignię - Most zwodzony po drugiej stronie rzeki lawy opadnie i będziesz mógł iść dalej, do jaskini.
- Odszukaj Zachodni most - Zachodni most jest położony w przybliżeniu pośrodku zachodniej rzeki lawy.
- Znajdź drugą dźwignię - Druga dźwignia, która kontroluje most zwodzony po drugiej stronie wschodniej rzeki lawy jest usytuowana na małej wysepce, niedaleko świątyni Władcy Lochów. W koło po moście krąży dorosła harpia, którą raczej nie da się pokonać - trzeba ją ominąć.
- Włącz drugą dźwignię - Most zwodzony po drugiej stronie wschodniej rzeki lawy opadnie, a ty będziesz mógł podążyć na wschód.
- Odszukaj Wschodni most - Wschodni most jest położony w górze wschodniej rzeki lawy.
- Przeszukaj wschodnią część jaskini - Nawet jeśli nie ma stąd bezpośredniej drogi na powierzchnię, powinieneś się dobrze przyjrzeć wschodniej części jaskini, z północy na południe.
We wschodniej wnęce znajduje się obóz bandytów zwany Ostatnią Kryjówką. Zanim tam pójdziemy warto ominąć wnękę i pójść na południe aby wykończyć wszystkich robalogłowych, którzy posiadają najlepszy i najdroższy rodzaj metalu dostępny w grze - meteoryt. Nie jest to łatwe zadanie gdyż musimy pokonać również liczne harpie, elementy ognia oraz grupy robalogłowych. W czasie oczyszczania jaskiń z potworów problemem może być psucie się zbroi. O ile to możliwe powinniśmy zabijać ciosem w plecy, oszczędzając zbroję na konieczność nieuniknionych walk w starciu.

Ostatnia Kryjówka to obóz bandytów, wyrzutków i dezerterów, ukrywających się przed Khadagańskimi strażnikami. Aby zostać zaakceptowanym przez przywódcę obozu musimy wykonać kolejną misję.
79. Pieczęć Imperatora
Brat Khatul wysyła nas w kolejna misję. Aby zdobyć sobie zaufanie uciekinierów, musisz zdobyć Złotą Pieczęć Imperatora i dać ją Bratu Khatulowi. Zwyczajni Khadaganie nie mogą dotykać, brać ani pożyczać pieczęci pod groźbą straszliwej śmierci. Wiesz o tym, że posłaniec mający dostarczyć pieczęć został zabity? I to przez cyklopa bytującego na Pustyni Nekromanty.
- Znajdź pieczarę cyklopa - Pieczara Cyklopa znajduje się w północno-wschodnim sektorze pustyni Nekromanty. Są tam liczne Złe Oczy, które pilnują terenu, jakby należał do nich samych.
- Przeszukaj skrzynię cyklopa - W pieczarze jest skrzynia, w której Cyklop trzyma swoje skarby. Powinieneś spróbować ją przeszukać i zabrać Sygnet Imperatora. Miej na uwadze, że zabić Cyklopa jest potwornie trudno, może lepiej zaczekać aż odwróci się plecami...
Po wykonaniu zadania możemy przyłączyć do drużyny Kharada i Fayrakha. Kharad posiada szczególnie dobrą broń magiczną - włócznię "Śmiertelny Piorun".
80. Harpia
Stary nekromanta Kehel prowadził kiedyś badania nad harpią. Teraz jednak nie chce, by ktokolwiek skorzystał z efektów jego eksperymentów. Chce, abyś zgładził harpię i obiecuje hojne wynagrodzenie. Za wykonanie zadania daje nam 40 000 złota i klucz Fontanna z Kwasem.
- Znajdź harpię - Harpia, którą musisz zabić, żyje w południowo-zachodnim sektorze pustyni Nekromanty. Uwaga... niedaleko jej pieczary mogą czaić się inne niebezpieczne stwory!
- Zabij harpię - Musisz ją zniszczyć. Dobrze będzie, jeśli najpierw rozprawisz się z miejscowymi stworzeniami, a potem dopiero rozpoczniesz walkę z Harpią. Harpia posiadała run Maksymalna Energia.
- Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - poradnik do gry
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: Poradnik do gry
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 1
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 2
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 3
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 4
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 5
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 6
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 7
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 8
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 9
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: CANIA część 1
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: CANIA część 2
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: CANIA część 3
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: CANIA część 4
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: KHADAGAN część 1
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: KHADAGAN część 2
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: KHADAGAN część 3
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: KHADAGAN część 4
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Yarkabalka Pretorianin
mala uwaga: na ostatniej wyspie wcale nie trzeba ciagnac umiejetnosci strzeleckich ani magowskich aby pokonac koncowego przeciwnika. towarzyszacy bohaterowi mag jest w stanie zrobic to samemu. trzeba mu tylko odrobine pomoc - przed walka wykonac rozdzki z czarem leczacym, ktore nastepnie uzywamy na magu. gdy mag zaczyna miec mimo to klopoty, rzucamy bojowe zaklecie na potwora. skupia on swoja uwage wtedy na nas. jest to nad wyraz nieprzyjemne, na szczescie krotkotrwale :)
zanonimizowany371280 Junior
dajcie rade jak przejsc misje na pierwszej krajinie prawdziwy plan rozbujnikow
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
