Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 8
Aktualizacja:

36. Odnalezienie domu Jaszczura pustelnika
Jaszczur Pustelnik chce, abyś przyszedł i spotkał się z nim, skoro wcześniej pomógł ci w ucieczce od Khadaganian. Musisz dotrzymać słowa, ale nie jest ci wiadome, czego ów pustelnik może sobie życzyć.
- Znajdź most - Siedziba Jaszczura znajduje się na północny zachód od miejsca zwanego Piaski. Droga zablokowana jest przez okrągły kanał pełen wody, przecięty dwoma mostami. Aby uniknąć niepotrzebnego niebezpieczeństwa, byłoby lepiej wkroczyć na Piaski od strony Miasta Umarłych.
- Unieszkodliw pułapkę - Na wyspie utworzonej przez okrągły kanał znajduje się wiele filarów. Wyszukana pułapka! Starożytny Szpon dany ci przez Jaszczura Pustelnika pomoże ci przejść bezpiecznie.
- Spotkaj się z Jaszczurem Pustelnikiem - Aby porozmawiać z Jaszczurem musisz przejść przez pierwszy most i wkroczyć na drugi.
37. Woda dla Jaszczurów
Jaszczur Pustelnik prosi o podniesienie i zablokowanie zapory na rzece. Za wykonanie zadania otrzymamy różdżkę zielony smoczy róg (czar Kwaśna Mgła). Orki zbudowały zaporę, aby odciąć strumień i skierować jego bieg na swoje terytorium. Musisz podnieść zaporę i zablokować kanał.
- Grobla - Aby odnaleźć groblę idź wschodnim brzegiem rzeki, która zaczyna się koło siedziby Pustelnika, na południe. Grobla znajduje się nieco w dół rzeki od miejsca, gdzie łączy się z nią małe źródło (na wschodnim brzegu).
- Przerwij groblę - Aby woda mogła popłynąć w dół rzeki musisz przerwać groblę. Żaden specjalny mechanizm nie jest do tego potrzebny.
- Znajdź kamień - Wielki kamień, którego Orkowie nie zdołali zbyt daleko przenieść, sterczy nad kanałem. Znajduje się niedaleko za tamą w górę rzeki. Pchnięcie, kamień spada, kanał jest zablokowany!
- Zepchnij kamień do kanału - Orkowie nie przesunęli kamienia zbyt daleko od krawędzi kanału, lecz zostawili go tam, skąd nawet jedna osoba mogłaby go zepchnąć.
38 Odnalezienie domu Shei-Vara
Wiedźma wysyła nas na poszukiwanie porwanej Airy. Gobliny oddały Airy wodzowi Orków Shei-Varowi. Mieszka on na wschód od wielkiego jeziora, niedaleko od piaszczystej pustyni. Aby uniknąć niebezpieczeństwa, wejdź do Piasków od strony Wymarłego Miasta. Potem znajdź siedzibę Shei-Vara.
- Znajdź Orka klucznika - Aby wkroczyć na posiadłości Klanu Sheivar, wpierw musisz przedostać się przez wyschniętą szczelinę zwodzonym mostem. Znajduje się on na południowy wschód od przejścia z Miasta Umarłych na Piaski. Mechanizm, który opuszcza most pilnowany jest przez Orka.
- Zdobądź mechanizm - Mógłbyś zabić Orka klucznika, aby zdobyć mechanizm do mostu, ale możesz również spróbować mu go wykraść.
- Opuść most - Opuść most przy pomocy mechanizmu; wtedy będziesz mógł ruszyć dalej.
- Znajdź dom Shei-Vara - Siedziba szefa Shei-Vara mieści się niedaleko mostu. Aby ją odnaleźć idź na południowy wschód i wypatruj domów Orków.
Znajdziemy się w Wiosce Shei-Var, który w zamian za uwolnienie Airy żąda wykonania kilku zadań. Możemy przyłączyć do drużyny nową wojowniczkę.
Zostało jeszcze 53% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - poradnik do gry
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: Poradnik do gry
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 1
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 2
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 3
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 4
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 5
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 6
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 7
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 8
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 9
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: CANIA część 1
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: CANIA część 2
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: CANIA część 3
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: CANIA część 4
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: KHADAGAN część 1
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: KHADAGAN część 2
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: KHADAGAN część 3
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: KHADAGAN część 4
- Evil Islands Curse of the Lost Soul: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Yarkabalka Pretorianin
mala uwaga: na ostatniej wyspie wcale nie trzeba ciagnac umiejetnosci strzeleckich ani magowskich aby pokonac koncowego przeciwnika. towarzyszacy bohaterowi mag jest w stanie zrobic to samemu. trzeba mu tylko odrobine pomoc - przed walka wykonac rozdzki z czarem leczacym, ktore nastepnie uzywamy na magu. gdy mag zaczyna miec mimo to klopoty, rzucamy bojowe zaklecie na potwora. skupia on swoja uwage wtedy na nas. jest to nad wyraz nieprzyjemne, na szczescie krotkotrwale :)
zanonimizowany371280 Junior
dajcie rade jak przejsc misje na pierwszej krajinie prawdziwy plan rozbujnikow
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
