Evil Islands Curse of the Lost Soul: GIPATH część 7

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Starzec Erfar twierdzi, że Wioska ma kłopoty - Kapitan zapłacił szamanowi orków, aby ten sprowadził na mieszkańców chorobę - GIPATH część 7 | Evil Islands Klątwa Zagubionej Duszy - Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - poradnik do gry

32. Magiczna roślina

Starzec Erfar twierdzi, że Wioska ma kłopoty - Kapitan zapłacił szamanowi orków, aby ten sprowadził na mieszkańców chorobę. Aby uratować wioskę, musisz odnaleźć Biały Kwiat i przynieść go Starcowi.

  • Odszukaj Kwiat - Aby znaleźć Kwiat powinieneś ruszyć drogą prowadzącą z Podgórza na wschód. Na początku droga wiedzie przez las, później, na północy, zobaczysz wzgórza (połamany wóz, należący do Babura, leży w pobliżu pierwszego z nich). Pomiędzy tymi wzgórzami jest rozpadlina i jeśli pójdziesz wzdłuż niej kawałek na północ znajdziesz Kwiat. Kwiat strzeżony jest przez grupy orków, których należy wyeliminować przed zerwaniem rośliny.
  • Zerwij Kwiat - Musisz zerwać magiczną roślinę i zanieść ją do wioski.

33. Wywabienie wroga

Wiedźma wskazuje nam sposób na odkrycie zdrajcy. Zarówno rzemieślnik Babur, jak i Starzec Erfar mają swoje powody, aby złorzeczyć Wybrańcowi. Każdy z nich wie, że Wybraniec uda się ponownie w Środkowe Szczyty po kolejną magiczną roślinę. Jeśli Wybraniec wpadnie w zasadzkę koło wyschniętego koryta rzeki, zdrajcą jest Bobur, jeśli zaś koło zniszczonego wozu - będzie to sprawka Starca.

  • Sprawdź wyschnięte koryto rzeczne - Wyschnięte koryto rzeczne rozciąga się od centralnej części Środkowych Szczytów na południowy zachód. Jest tam mała zatoka gdzie łączy się ono z rzeką. Jeśli zasadzka jest zastawiona w pobliżu tej zatoki, to Rzemieślnik Babur jest zdrajcą.
  • Sprawdź połamany wóz - Połamany wóz leży opodal wzgórza na skraju drogi wiodącej z Podgórza na wschód. Jeśli zasadzka zastawiona jest tam, to zdrajcą jest Starszy.
  • Rozbij pułapkę - Teraz już masz pewność, że wrogiem w wiosce jest Starszy. Zapłaci on za swą zdradę, ale wrogowie, którzy zasadzili się w pułapce muszą również zostać zgładzeni! Łucznik orków posiadał kościany łuk z twardej kości.
  • Ustal czy rzemieślnik jest niewinny - Nie było zasadzki w pobliżu wyschniętego koryta rzecznego, w związku z czym Rzemieślnik Babur jest niewinny.

Teraz możemy oskarżyć Starca o zdradę i zmusić do przetłumaczenia dokumentów znalezionych w obozie w Martwym Mieście.

34. Poszukiwanie obozu Orków w Środkowych Szczytach

Wiedźma miała ostatnio zły sen. Jej wnuczka Airy została porwana przez Gobliny ze Środkowych Szczytów, które żyją pod protektoratem Orków. Może powinieneś sprawdzić, czy w tym śnie było trochę prawdy?

  • Dostań się do obozu Orków - Obóz Orków i Goblinów leży na zachód od Środkowych Szczytów. Aby się tam dostać musisz przejść przez most nad wyschniętym korytem rzecznym. Jedno z wejść do obozu znajduje się tuż przy moście na północ. Wejście to jest pilnie strzeżone, więc powinieneś znaleźć sposób, aby przejść obok strażników.
  • Znajdź palisadę - Na środku obozu znajduje się więzienie - płot ogradzający z czterech stron z bramą po jednej z nich.
  • Znajdź dowód, że Airy tu była - Wnuczki Wiedźmy tu nie ma, być może Gobliny zabrały ją w inne miejsce. Poszukaj śladów jej pobytu. W klatce znajdziemy dzbanek Airy.
Do Jaskini Wiedźmy zabłąkał się obcokrajowiec - GIPATH część 7 | Evil Islands Klątwa Zagubionej Duszy - Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - poradnik do gry

35. Khadaganianie

Do Jaskini Wiedźmy zabłąkał się obcokrajowiec. Khadagański oficer obiecał, że dowódca oddziału pomoże Wybrańcowi w opuszczeniu Gipath. Nawet jeśli oficer nieco przesadził z uczynnością swojego dowódcy, i tak powinieneś się z nim spotkać. Obóz Khadagańskiej ekspedycji znajduje się we wschodniej części Odległych Gór.

  • Znajdź obóz - W Odległych Szczytach płyną dwie rzeki: jedna ze środkowej części Wielkiego Jeziora z północy na południe, druga natomiast zaczyna swój bieg w źródle we wschodniej części gór i płynie na południowy zachód. Obóz Khadaganianów znajduje się w niewielkiej odległości na północ od brzegu drugiej rzeki, w środkowej części.
  • Spotkaj się z Khadaganianami - Aby mówić z dowódcą oddziału najpierw musisz porozmawiać z jednym z żołnierzy.

Zostajemy złapani i zamknięci w klatce. Aby się uwolnić musimy nawiązać rozmowę z Jaszczurem Pustelnikiem i obiecać mu, że przyjdziemy do jego siedziby. Zostajemy uwolnieni i dostajemy klucz do wyłączenie pułapek na wyspie pustelnika.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze2
2001-07-18
10:52

Yarkabalka Pretorianin

mala uwaga: na ostatniej wyspie wcale nie trzeba ciagnac umiejetnosci strzeleckich ani magowskich aby pokonac koncowego przeciwnika. towarzyszacy bohaterowi mag jest w stanie zrobic to samemu. trzeba mu tylko odrobine pomoc - przed walka wykonac rozdzki z czarem leczacym, ktore nastepnie uzywamy na magu. gdy mag zaczyna miec mimo to klopoty, rzucamy bojowe zaklecie na potwora. skupia on swoja uwage wtedy na nas. jest to nad wyraz nieprzyjemne, na szczescie krotkotrwale :)

Komentarz: Yarkabalka
2006-08-10
15:50

zanonimizowany371280 Junior

😉

dajcie rade jak przejsc misje na pierwszej krajinie prawdziwy plan rozbujnikow

Komentarz: zanonimizowany371280

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl