Budynki | Faza Ryzyka | Divinity Dragon Commander
Aktualizacja:
Budynki
Każdy kraj na mapie może posiadać jeden budynek. Dają one wsparcie, w zależności od swojego typu. Cena poszczególnych budynków będzie zmienna w zależności od postępów w grze i podjętych decyzji. Budynki mogą być także zniszczone, a w ich miejsce postawione inne. Jedynym wyjątkiem od tej reguły, jest stolica, w której nie można wybudować, ani wyburzyć budynku. Jest to zarazem także jedyny kraj, który nie wymaga fabryki broni, by móc produkować w niej żołnierzy. Ponadto istnieje jeszcze specjalny budynek - targowisko, którego nie można wybudować, a tylko zdobyć na neutralnych terenach, z reguły pojedynczych wyspach w rogach mapy. Mając je pod kontrolą można w nim zakupywać karty w zamian za złoto.
![]() | Akademia - Co turę generuje jeden punkt badań, a co trzy karty bitewne jednostek. Przydatny budynek, warto mieć ich kilka. |
![]() | Tawerna - Co trzy tury generuje karty najemników. Również niezwykle przydatna instytucja. Najemnicy potrafią z łatwością odmienić losy starcia i zawsze powinieneś trzymać w rękawie przynajmniej dwie karty z nimi, by użyć w razie potrzeby. |
![]() | Kopalnia złota - Podwaja dochód złota z danego kraju. Z tej racji oczywiście najlepiej używać ich tam, gdzie przychód jest największy. Jednocześnie jednak wystrzegaj się kopalń blisko frontu, po pierwsze by nie ryzykować ich utraty, po drugie, by w bogatych krajach przyfrontowych stawiać fabryki wojenne. |
![]() | Fabryka wojenna - Z ich pomocą utworzysz wybudujesz jednostki. By odblokować więcej jednostek, najpierw musisz je wynaleźć u Grumia na Kruku. Dodatkowo jednostki wodne mogą być stawiane tylko w krajach nadmorskich. Najlepiej budować je blisko działań wojennych, tam gdzie jest największy przychód złota na turę. Gdy wojna przeniesie się w inny region, można je zburzyć i otworzyć w ich miejsce kopalnię złota. |
![]() | Parlament - Co trzy tury generują karty strategii. |
![]() | Wieża magiczna - Wytwarza karty smoczych umiejętności co 3 tury. Jeśli nie jesteś smoczym fanem, to prawdopodobnie będzie to najmniej istotny budynek. Nawet jeśli często używasz smoka, to nauka smoczych skilli na Kruku będzie lepszą opcją w dłuższej perspektywie. Możesz więc zignorować ten budynek, lub mieć najwyżej jeden, dwa. |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany737571 Pretorianin
wszedzie o tej grze trąbią, a nikt w nią nie chce grać.
antoniio Pretorianin
Czy nikt nie chcę w nią grać?No nie powiedziałbym, ale każdy ma swój gust i niektórym ( mi także) nie pasuję takie połączenie jak myśleli że nawalą wszystkiego dobrego po trochu to dobra grę bd mieli...jak chleb z bułką.
Killarun Chorąży
Większość poradników to poradniki na zamówienie - działają jako reklama. Poradnik powstał dlatego, że wydawca za to zapłacił, prosta sprawa ;) Inaczej nigdy by takie coś nie powstało, gra jest zbyt niszowa.
MiszczCzarny Pretorianin
@Killarun
Mogę wiedzieć, skąd czerpiesz takie informacje?
ROGI Chorąży
Jakim cudem w poradniku już jest spolszczenie a reszta wciąż czeka ( a przynajmniej mi nie pobrało się do tej pory spolszczenie)?
ROGI Chorąży
znalazłem błąd w poradniku - przebieg zdarzeń w zadaniach księżniczki nieumarłych nie przebiega tak jak opisują w poradniku oraz drugie zadanie generał Catherina pojawia się tylko jeśli nie daliśmy jej podwyżki.
Znalazł ktoś jakieś inne różnice?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






