Faza Kruka | Divinity Dragon Commander

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Na pokładzie kruka odbywa się część RPG gry - Faza Kruka | Divinity Dragon Commander - Divinity: Dragon Commander - poradnik do gry
Na pokładzie kruka odbywa się część RPG gry

Faza Kruka swoją nazwę bierze od nazwy statku, w którym się odbywa. Kruk to jednostka dowódcza floty. Znajdziesz na niej wszystkie istotne dla fabuły postacie, z którymi możesz porozmawiać. Będziesz tu podejmował kluczowe decyzje odnośnie politycznej i gospodarczej sytuacji w kraju. Każdy wybór będzie ciągnął za sobą określone konsekwencje, z reguły ulepszając stosunki z jedną stroną, a psując z inną. Kruk podzielony jest na 7 części:

Mostek - Główne centrum dowodzenia. Przejdziesz stąd na widok mapy strategicznej (faza Ryzyka). W przypadku ważnych wydarzeń, znajdziesz tu również związane ze sprawą osoby, które szybko podzielą się najnowszymi informacjami.

Sala tronowa - Tu znajdziesz ambasadorów poszczególnych ras, którzy będą regularnie wysuwać propozycję zmian w prawie. Oczywiście jednomyślność i polityka rzadko idą ze sobą w parze, dlatego poszczególne propozycje będą podobać się jednej rasie, ale niekoniecznie już drugiej. Podejmowanie decyzji to wolny wybór gracza. Każda decyzja przyniesie jakieś skutki pozytywne i/lub negatywne, jednakże generalnie najlepszą strategią będzie dbanie przede wszystkim o te rasy, które stanowią przewagę w kontrolowanych regionach, a już zwłaszcza jeśli są to kraje przyfrontowe. Większa popularność u rasy zamieszkałej w danym regionie bezpośrednio przekłada się na większą liczbę wojsk, jakie będziesz mógł wytoczyć w czasie bitwy.

Komnata królowej - W czasie rozgrywki staniesz przed wyborem jednej z czterech księżniczek poszczególnych ras (wszystkich oprócz Impiej, która wyleciała w powietrze, w czasie nieszczęśliwego wypadku). Po dokonaniu wyboru swoją wybrankę znajdziesz w komnacie. Każda królowa będzie miała swój wątek fabularny, czyli kolejną porcję decyzji do podjęcia oraz kolejną porcję konsekwencji do przełknięcia. Dobór żony również zależy w całości od gracza. Nie ma tu "lepszych i gorszych" wyborów.

Bar - W barze najczęściej znajdziesz swoich generałów, a sporadycznie także ambasadorów. Podzielą się oni swoimi opiniami na temat ostatnich wydarzeń i osób. Będziesz tu podejmował decyzje związane ze swoimi dowódcami.

Pracownia inżynierów - Znajdziesz w niej Grumia, głównego inżyniera armii. Za punkty badań odblokujesz tu możliwość zakupu nowych jednostek oraz opracujesz ulepszenia dla nich.

Komnata królewska - zamieszkiwana przez Maxosa, który będzie nakreślał główną część fabularną gry. Za punkty badań wykupisz u niego nowe umiejętności dla swojego smoka. Później znajdziesz w niej również dostęp do siedziby Corvusa.

Corvus - Corvus to demon żyjący w statku (dosłownie), którego jedynym celem i pragnieniem jest jak największy rozlew krwi. W zamian za drobne podarunki, w postaci np. księżniczki (będziesz potem mógł ożenić się z inną, więc jest to sposób na urozmaicenie fabuły) lub możliwości żywienia się na umysłach mieszkańców, będzie ofiarował graczowi potężne karty, niedostępne w inny sposób. Generalnie jest to wyznacznik, między dobrem, a złem w grze. Dłuższe ufanie Corvusowi prędzej czy później wyjdzie bokiem, gdy nie będzie już możliwości dalszego zatajania tajemniczych zniknięć, ale sporadyczny biznes, szczególnie gdy wróg mocno przyciśnie do ściany zostanie przyjęty przez ogół społeczeństwa bez większej reakcji. Oczywiście karty zdobyte u Corvusa należy trzymać głęboko na dnie sakwy i wyciągać tylko w najbardziej newralgicznych sytuacjach.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2013-08-10
12:04

zanonimizowany737571 Pretorianin

wszedzie o tej grze trąbią, a nikt w nią nie chce grać.

Komentarz: zanonimizowany737571
2013-08-14
18:42

antoniio Pretorianin

antoniio

Czy nikt nie chcę w nią grać?No nie powiedziałbym, ale każdy ma swój gust i niektórym ( mi także) nie pasuję takie połączenie jak myśleli że nawalą wszystkiego dobrego po trochu to dobra grę bd mieli...jak chleb z bułką.

Komentarz: antoniio
2013-08-16
13:28

Killarun Chorąży

Większość poradników to poradniki na zamówienie - działają jako reklama. Poradnik powstał dlatego, że wydawca za to zapłacił, prosta sprawa ;) Inaczej nigdy by takie coś nie powstało, gra jest zbyt niszowa.

Komentarz: Killarun
2013-08-17
19:34

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

@Killarun

Mogę wiedzieć, skąd czerpiesz takie informacje?

Komentarz: MiszczCzarny
2013-08-18
01:03

Killarun Chorąży

@MiszczCzarny Mam swoje źródła ;)

Komentarz: Killarun
2013-09-05
23:42

ROGI Chorąży

Jakim cudem w poradniku już jest spolszczenie a reszta wciąż czeka ( a przynajmniej mi nie pobrało się do tej pory spolszczenie)?

Komentarz: ROGI
2013-10-16
23:15

ROGI Chorąży

znalazłem błąd w poradniku - przebieg zdarzeń w zadaniach księżniczki nieumarłych nie przebiega tak jak opisują w poradniku oraz drugie zadanie generał Catherina pojawia się tylko jeśli nie daliśmy jej podwyżki.
Znalazł ktoś jakieś inne różnice?

Komentarz: ROGI

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl