BioShock: Hacking
Aktualizacja:
Włamywanie się do urządzeń elektrycznych w grze BioShock polega na przechodzeniu prostej (co nie znaczy łatwej) mini-gierki. Polega ona na doprowadzeniu biegu cieczy od wejścia do wyjścia z obiegu, poprzez przestawianie elementów "rurki" widocznych na planszy. Na tej stronie poradnika szczegółowo opisujemy mini-grę z hakowania i informujemy jakiego rodzaju obiekty można hakować.
Ogólne informacje o hakowaniu
Poziom trudności włamu zależy w dużej mierze od toników, w jakie się wyposażymy. Niektóre potrafią zwolnić bieg cieczy, albo zmniejszyć liczbę "wadliwych" pól. Jeśli nudzi cię zabawa w hacking, możesz zawsze użyć opcji "Wykup" (hacking zakończony sukcesem automatycznie za pewną stawkę pieniężną), bądź też użyć auto-hackera (dość kosztowny przedmiot kupowany w dystrybutorach i znajdowany w różnego rodzaju skrzyniach). Zauważ też, że poziom trudności hacku zmniejsza się, jeśli uprzednio zamrozimy hackowany przedmiot (ciekłym azotem lub Zimowym Uderzeniem).
Hackowany obiekt | Efekt pomyślnego włamania |
Wieżyczka | Walczy po twojej stronie, atakując wrogów a ignorując gracza. |
Bot | Walczy po twojej stronie, atakując wrogów a ignorując gracza. |
Kamera | Gdy zobaczy przeciwnika, wezwie boty by go zaatakowały. Gracza ignoruje. |
Sejf | Zostaje otwarty (sejfy są najtrudniejsze do hackowania!). |
Zamek | Zostaje otwarty. |
Typy obiektów odnajdywanych w mini-grze z hakowania

Opis pól znajdowanych na planszach:
![]() | Normalne pole - tego typu elementy przestawiasz, by utworzyć zamknięty obieg. |
![]() | Zajęte pole - gdy ciecz wpłynie już do danego fragmentu rury, nie możesz go więcej przestawiać. |
![]() | Zwarcie - jeśli ciecz dopłynie do tego typu pola, zostaniesz porażony prądem. |
![]() | Alarm - jeśli ciecz dopłynie do tego typu pola, zostanie wzniesiony alarm bezpieczeństwa. |
![]() | Spowolnienie - takie pole spowalnia bieg cieczy, ułatwiając ci zadanie. |
![]() | Przyspieszenie - takie pole przyspiesza bieg cieczy, utrudniając włam. Stosuj je tylko w razie konieczności! |
Komentarze czytelników
zanonimizowany408075 Generał
Pan Kapitan-> Może kupił ją od ciebie, bo umie myśleć?
Uno07 Legend
Poradnik -przejrzysty i chyba dobrze napisany.Przejrzałem tylko początek ,żeby nie psuć sobie zabawy.
zanonimizowany169157 Generał
Tez wlasnie skonczylem gre.
Sama gra - swietna. Momentami prosta, niekiedy troche trudniejsza, ale co najwazniejsze - zbalansowana i nie nudna.
zanonimizowany456416 Chorąży
Pytanie z innej beczki , kto jest silniejszy Uszatek czy Tatusiek
umek Generał
o kimkolwie mowa...
poradnik fajny, jestem na neptune's bounty... warto czasem rzucić okiem, czy czegoś nie opuściłem, zwłaszcza, że gdyby nie wy, to w medicalu poszedłbym prosto do tego lekarza;)
Stalker1 Generał
kwestia: "Would you kindly" zapewne stanie sie kultowa odzywka graczy ;)
zanonimizowany365051 Chorąży
miało nie byc żadnych szkodliwych substancji, a jednak papierosy w grze zabierają "życie"
Lechiander Legend
Hej!
Mały problemik:
Jak dostać się za te drzwi? Lokacja Olimp, pokój dość charakterystyczny, nie powinno być problemu z przypomnieniem gdzie to - tam gdzie parka Houdinich sobie tańcuje i dopóki im nie przeszkodzimy, zajmują się sobą.
Mapka pokazuje, że za tymi drzwiami są schody prowadzące do lokacji, która jako jedyna jeszcze nie została przeze mnie odwiedzona.
ixi1992 Pretorianin
Mógłby ktoś udostępnić wszystkie nagrania audio z tej gry. Najlepiej na maila: ixirafał@gmail.com. Byłbym wdzięczny, bo sam wszystkich nie znalazłem, a chciałbym całość chronologicznie przeczytać, aby lepie poznać fabułę ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






