Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Twierdza Strażnika - Poziom 3
Aktualizacja:
Ponieważ założeniem poziomu jest nieustanna teleportacja, nie da się sporządzić dla niego jednolitej mapy. Niektóre komnaty są strefami martwej magii, niektóre - dzikiej, więc bacz, co stanie się po rzuceniu pierwszego czaru i PRZEDE WSZYSTKIM osłaniaj maga, bo może nagle stracić osłony.
1. Jakolud , szalony elf, bierze cię za demona i wskakuje do portalu. Idź na nim. Portal przeniesie cię do innej sali, ale bez nerwów. Użyj kogoś z najwyższą charyzmą i spróbuj uspokoić biedaka. Dowiesz się, że jedyna droga w dół wiedzie przez zepsuty portal, który aktywuje zepsute berło promienistości (musisz zebrać doń kamienie). Drogę do wyjścia odczytasz z dziennika szaleńca, który leży na kupie śmieci razem z berłem i diamentem (do berła). Z zapisków Jakoluda wynika, że należy iść na:
wschód, wschód, południe, południe, południe, południe, zachód, północ, północ, północ
Weź leżące na środku podłogi rękawice barda. Portal na wprost tego, którym wszedłeś wiedzie na zewnątrz Twierdzy Strażnika.
Wróć do poprzedniej komnaty (tej z różą wiatrów) i zacznij wędrówkę. Solucja opisuje tylko tę ścieżkę.
KOMNATA Z GŁAZEM (pierwsza na wschód od róży wiatrów)
Strefa martwej magii.
Akurat biją się kornugony z balorem. Radzę ubić balora, zanim przeniesie swój atak vorpalem na ciebie.
Na środku sali sterczy głaz. Dotykać go mogą TYLKO dobre postacie (najlepiej praworządne) - w ten sposób zdobywasz bastarda Oczyszczacz+4.
KOMNATA Z TAHAZZAAREM (druga na wschód od róży wiatrów)
Wita cię Tahazzar - baatezu, który:
a) jeśli masz dobry charakter natychmiast zaatakuje: do zabicia też sukkub, parą glabrezu, Ychlol, jakieś impy. Zdobywasz kamień do berła promienistości i serce demona.
b) jeśli inny - zaproponuje misję: przyniesienie mu serca tanar'ri
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Baldur's Gate II: Tron Bhaala - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Poradnik do gry
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Saradush
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Saradush - Kanały
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Więzienie
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Lochy Zamku Gromnira Il-Khana
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Zamek Gromnira
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Północny las
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Świątynia Nyalee
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Maszerujące góry
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Siedziszcze Yaga Shury 1 piętro
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Siedziszcze Yaga Shury 2 piętro
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Obóz Yaga Shury
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Oaza
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Amkethran
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Kryjówka Abazigala
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Las Sendai
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Enklawa Sendai
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Melissana
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Twierdza Strażnika
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Twierdza Strażnika - Poziom 1
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Twierdza Strażnika - Poziom 2
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Twierdza Strażnika - Poziom 3
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Twierdza Strażnika - Poziom 4
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Podziemia Illytydów
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Podziemia Githyanki
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Twierdza Strażnika - Poziom 5
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Demogorgon
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
czy to prawda że jak się zbiera złote pantalony przez wszystkie baldur`s gate to ma się raselową broń
tez chciałbym się dowiedzieć jaki poradnik i z jakiej strony?
a gdzie mogę znaleść oko tyra ( to diament)
Ech........po co Wam ta zgrywa? Po co piszecie że ten poradnik jest niekompletny, że nie ma pułapek - autor sie nie przyłożył.... . Powiem jedno - dla mnie jest to najlepszy poradnik do ToB-a jaki widziałem.
Mapy z numerkami i opisy najprostszych zadań, średnich do walki z Demogorgonem lub Abazigalem. Taktyki jak zabić itp. Autor tego poradnika na 100% bardzo się napracował. Ten poradnik jest świetny. Dzięki niemu dowiedziałem sie gdzie jest Widmowy Rodzaj (zawsze zabijałem Asgaretha). Dla mnie bomba!
chemik ma być wolny sku****
Bolo_Yeung-->Zgadza się. Właśnie tam jestem. Edwin zmienił się w wiewiórkę :-)) Trochę tam posiedzę i zobaczę, czy uda się zrzucić krowę przeciwnikom na głowę.
Co do walki w komnacie z diabelstwami na 3 poziomie Twierdzy Strażnika - nie ma tam dzikiego maga, tylko w całej komnacie znajduje się sfera dzikiej magii - każdy mag tam dziczeje :-)
Ech... gallar... po to, zeby nieco mniej rewalacyjni gracze mogli w razie potrzeby znalezc odpowiedz na dreczace ich pytania bez sleczenia nad forum. Copish?
dziendobry mili panowie wlasnie zaczalem grac w TOB i nie mam klopotow awiec po co ten poradnik?
Ten poradnik nie jest poradnikiem dla tych, co chcą sobie pograć bez wysiłku. Autor aż tak bardzo się nie przyłożył.Jeden argument wystarczy:
gdzie są pułapki???
Sam znajduję przyjemność z korzystania ze złodziejskich umiejętności i powolnego przeczesywania lokacji, ale są tacy, co nie lubią poruszać się w żółwim tempie ...
Jak widzę autor poradnika nie wziął sobie do serca uwagi na temat własnego artykułu i dalej nic nie wiadomo dokładnie na temat strefy kieszeniowej
Pozdrowienia
Brak opisów walk ze strefy kieszeniowej a to są chyba najważniejsze dla fabuły gry wydarzeń, przydałoby się też parę przedmiotów wyrabianych przez chochlika Ceaspenara
Pozdrowienia
według mnie ten qvest z prycza jest na poziomiw MoM czy innej zgadywanki, a sposób wyjscia z lokacji ...........:-( Pierwszy raz musialem skorzystac z pomocy (dzieki)
ps: smile to do BDII TB a nie autora/ow strony
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
