Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Siedziszcze Yaga Shury 1 piętro
Aktualizacja:

Zanim tam wejdziesz, rzuć czary chroniące przed ogniem, ponieważ podłoga usiana jest strumykami lawy, przeciwnicy parzą, a większość pułapek to ogniste kule.
1. Komitet powitalny z ognistych olbrzymów i ognistych olbrzymów-gwardzistów (26000 XP za sztukę). Żmudna walka, bo potwory używają mikstur leczących i ochronnych, i posiadają broń, która zadaje dodatkowe obrażenia od ognia.
2. W drzwiach pułapka. Symbol czaszki, który wysysa poziomy przy dotknięciu - bez kamienia strażniczego (lokacja 5) do nich nie podchodź. Po wsadzeniu do nich kamyka odblokowują się drzwi do lokacji 8 i dostajesz 5000XP.
3. W drzwiach pułapka. Symbol młota, który wysysa poziomy przy dotknięciu - bez kamienia strażniczego (lokacja 5) do nich nie podchodź. Po wsadzeniu do nich kamyka odblokowują się drzwi do lokacji 8 i dostajesz 5000XP.
4. Na schodach pułapki.
5. Pięciu olbrzymów pilnuje pojemnika, w którym znajduje się kamień strażniczy z czaszką (do 2), z tym że po jego wyjęciu pojawia się 3 golemy: adamantytowy, gliniany i magiczny. W skrzynce jest też Ekologia Elminstera, którą wart przeczytać.
6. Pułapki bronią dostępu do pojemnika, w którym leży kamień strażniczy z młotem (do 3) - natychmiast po jego wyjęciu pojawiają się dwie salamandry i cztery ogniste trolle - nic specjalnego, o ile czytałeś Ekologię. Poza kamieniem strażniczym są tam bransolety siły 22.
7. Schody, zablokowane magiczną barierą dopóki nie rozpracujesz urządzenia 10.
8. Pomieszczenia strzegą: upadły kot (wykrywa złodziei); płonąca czaszka (strzela ognistymi kulami), płonący człowiek i salamandry. Po otwarciu kolejna ekipa - dwa większe żywiołaki ognia i dwóch płonących ludzi. W pojemniku kamień strażniczy z płomieniem (do 10).
9. Jak w 8. Po dwa kościane biesy (coś na miarę kościanego golema) i Erinyes (jakaś leszczyca z łukiem, niewidzialnością i mieczem - nie pojmuję czemu jest za nią 15000XP). Zdobywasz kamień strażniczy z krwią i Psioniczny miecz+5 (miecz oburęczny zapewnia odporność na wszystkie ataki umysłowe i psioniczne, czyli łupieżca umysłu już ci nie groźny).
10. Maszyneria do zdejmowania magicznej blokady na schodach 7. Żeby jej użyć trzeba mieć kamienie krwi i płomienia z 8 i 9 - 20000XP.
- Baldur's Gate II: Tron Bhaala - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Poradnik do gry
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Saradush
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Saradush - Kanały
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Więzienie
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Lochy Zamku Gromnira Il-Khana
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Zamek Gromnira
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Północny las
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Świątynia Nyalee
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Maszerujące góry
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Siedziszcze Yaga Shury 1 piętro
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Siedziszcze Yaga Shury 2 piętro
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Obóz Yaga Shury
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Oaza
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Amkethran
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Kryjówka Abazigala
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Las Sendai
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Enklawa Sendai
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Melissana
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Twierdza Strażnika
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Twierdza Strażnika - Poziom 1
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Twierdza Strażnika - Poziom 2
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Twierdza Strażnika - Poziom 3
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Twierdza Strażnika - Poziom 4
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Podziemia Illytydów
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Podziemia Githyanki
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Twierdza Strażnika - Poziom 5
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Demogorgon
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany132105 Legionista
czy to prawda że jak się zbiera złote pantalony przez wszystkie baldur`s gate to ma się raselową broń
zanonimizowany131878 Konsul
tez chciałbym się dowiedzieć jaki poradnik i z jakiej strony?
zanonimizowany132105 Legionista
a gdzie mogę znaleść oko tyra ( to diament)
zanonimizowany6770 Junior
Ech........po co Wam ta zgrywa? Po co piszecie że ten poradnik jest niekompletny, że nie ma pułapek - autor sie nie przyłożył.... . Powiem jedno - dla mnie jest to najlepszy poradnik do ToB-a jaki widziałem.
Mapy z numerkami i opisy najprostszych zadań, średnich do walki z Demogorgonem lub Abazigalem. Taktyki jak zabić itp. Autor tego poradnika na 100% bardzo się napracował. Ten poradnik jest świetny. Dzięki niemu dowiedziałem sie gdzie jest Widmowy Rodzaj (zawsze zabijałem Asgaretha). Dla mnie bomba!
zanonimizowany4811 Legionista
chemik ma być wolny sku****
Shadowmage Legend
Bolo_Yeung-->Zgadza się. Właśnie tam jestem. Edwin zmienił się w wiewiórkę :-)) Trochę tam posiedzę i zobaczę, czy uda się zrzucić krowę przeciwnikom na głowę.
zanonimizowany3958 Legionista
Co do walki w komnacie z diabelstwami na 3 poziomie Twierdzy Strażnika - nie ma tam dzikiego maga, tylko w całej komnacie znajduje się sfera dzikiej magii - każdy mag tam dziczeje :-)
zanonimizowany1226 Pretorianin
Ech... gallar... po to, zeby nieco mniej rewalacyjni gracze mogli w razie potrzeby znalezc odpowiedz na dreczace ich pytania bez sleczenia nad forum. Copish?
zanonimizowany1263 Centurion
dziendobry mili panowie wlasnie zaczalem grac w TOB i nie mam klopotow awiec po co ten poradnik?
zanonimizowany483 Pretorianin
Ten poradnik nie jest poradnikiem dla tych, co chcą sobie pograć bez wysiłku. Autor aż tak bardzo się nie przyłożył.Jeden argument wystarczy:
gdzie są pułapki???
Sam znajduję przyjemność z korzystania ze złodziejskich umiejętności i powolnego przeczesywania lokacji, ale są tacy, co nie lubią poruszać się w żółwim tempie ...
kastore Legend
Jak widzę autor poradnika nie wziął sobie do serca uwagi na temat własnego artykułu i dalej nic nie wiadomo dokładnie na temat strefy kieszeniowej
Pozdrowienia
kastore Legend
Brak opisów walk ze strefy kieszeniowej a to są chyba najważniejsze dla fabuły gry wydarzeń, przydałoby się też parę przedmiotów wyrabianych przez chochlika Ceaspenara
Pozdrowienia
Regis Legend
Ale jakie fajne sa inne zagadki :-) A np. przejscie kolesiowi przez srodek chalupy :-)
zanonimizowany1277 Junior
według mnie ten qvest z prycza jest na poziomiw MoM czy innej zgadywanki, a sposób wyjscia z lokacji ...........:-( Pierwszy raz musialem skorzystac z pomocy (dzieki)
ps: smile to do BDII TB a nie autora/ow strony
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
