Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Świątynia Nyalee
Aktualizacja:

Na początku jest chwila spokoju, zacznie się dopiero, gdy ruszysz na zachód.
Zanim to zrobisz zabezpiecz się jak to tylko możliwe przed nieumarłymi, ale wyłącznie czarami o długim działaniu, bo krótkie (np. 4 rundowa odporność na wyssanie poziomu) zejdą przed walką.
1. Tu się pojawiasz i przygotowujesz przed niebezpieczną młócką.
2. Najpierw jest dialog z upiorem, który podaje się za Goriona i ewentualnie jeszcze z upiorem który podaje się za zmarłego kuzyna członka twej drużyny. Nieumarli posuwają się do insynuacji, ale najgorsze jest to, że niezależnie od odpowiedzi Władca Upiorów wrzuca ci w środek szyku z 10 bydlaków typu bagienny upiornik, wampiryczna mgła, cień biesa itp. Polecą na ciebie czary "chaos", "Przerażenie" i to bez możliwości rzutu obronnego... o wyssaniu poziomów nie wspomnę. Nie działa odpędzanie nieumarłych.
Pewnym rozwiązaniem zdają się być kapłańskie 7 i 6 kręgowe Święte słowa, promienie słońca, fałszywe świty. U maga - ograniczone życzenie i poprzez życzenia wielokrotnego użytku ochrona przed nieumarłymi.
3. Na parterze zrujnowanej świątyni Bhaala wita cię komitet eksperymentalny: mag, kapłan, paru wojowników i zabójca - a wszystko szkielety. Nie lekceważ ich i nie pozwól nasumować żywiołaków, a wszystko pójdzie dobrze.
W lewym górnym rogu znajduje się pojemnik z łzą nimfy.
4. Jak tylko na półpiętrze pojawi się protagonista, rozpocznie się dialog z Nyalee - wiedźmą, która wychowała Yaga-Shurę i nauczyła go jak stać się nieśmiertelnym: wystarczy, że wyjmie się własne serce i umieści w wiecznym ogniu. Tak zrobił olbrzym, a narząd ukrył w swoim siedziszczu w Maszerujących Górach, przy okazji kradnąc też serce Nyalee. Wiedźma prosi o przyniesienie obu, w zamian obiecując pozbawić Yaga-Shurę odporności. Nie ma innego sposobu na pchnięcie scenariusza dalej, niż przystać na propozycję wiedźmy.
Po przyniesieniu serc (20000XP), wiedźma nagle przypomina sobie co to miłość i atakuje cię w rozpaczliwej próbie obrony Yaga-Shury. Przyzywa pokraczne kopce, nimfy, pająki, rzuca parę czarów druidycznych - nic specjalnego.
5. W świątyni mogą pałętać się jeszcze bandy nieumarłych typu 5 mumii, czy coś w tym stylu - nic specjalnego.
- Baldur's Gate II: Tron Bhaala - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Poradnik do gry
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Saradush
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Saradush - Kanały
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Więzienie
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Lochy Zamku Gromnira Il-Khana
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Zamek Gromnira
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Północny las
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Świątynia Nyalee
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Maszerujące góry
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Siedziszcze Yaga Shury 1 piętro
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Siedziszcze Yaga Shury 2 piętro
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Obóz Yaga Shury
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Oaza
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Amkethran
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Kryjówka Abazigala
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Las Sendai
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Enklawa Sendai
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Melissana
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Twierdza Strażnika
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Twierdza Strażnika - Poziom 1
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Twierdza Strażnika - Poziom 2
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Twierdza Strażnika - Poziom 3
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Twierdza Strażnika - Poziom 4
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Podziemia Illytydów
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Podziemia Githyanki
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Twierdza Strażnika - Poziom 5
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Demogorgon
- Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany132105 Legionista
czy to prawda że jak się zbiera złote pantalony przez wszystkie baldur`s gate to ma się raselową broń
zanonimizowany131878 Konsul
tez chciałbym się dowiedzieć jaki poradnik i z jakiej strony?
zanonimizowany132105 Legionista
a gdzie mogę znaleść oko tyra ( to diament)
zanonimizowany6770 Junior
Ech........po co Wam ta zgrywa? Po co piszecie że ten poradnik jest niekompletny, że nie ma pułapek - autor sie nie przyłożył.... . Powiem jedno - dla mnie jest to najlepszy poradnik do ToB-a jaki widziałem.
Mapy z numerkami i opisy najprostszych zadań, średnich do walki z Demogorgonem lub Abazigalem. Taktyki jak zabić itp. Autor tego poradnika na 100% bardzo się napracował. Ten poradnik jest świetny. Dzięki niemu dowiedziałem sie gdzie jest Widmowy Rodzaj (zawsze zabijałem Asgaretha). Dla mnie bomba!
zanonimizowany4811 Legionista
chemik ma być wolny sku****
Shadowmage Legend
Bolo_Yeung-->Zgadza się. Właśnie tam jestem. Edwin zmienił się w wiewiórkę :-)) Trochę tam posiedzę i zobaczę, czy uda się zrzucić krowę przeciwnikom na głowę.
zanonimizowany3958 Legionista
Co do walki w komnacie z diabelstwami na 3 poziomie Twierdzy Strażnika - nie ma tam dzikiego maga, tylko w całej komnacie znajduje się sfera dzikiej magii - każdy mag tam dziczeje :-)
zanonimizowany1226 Pretorianin
Ech... gallar... po to, zeby nieco mniej rewalacyjni gracze mogli w razie potrzeby znalezc odpowiedz na dreczace ich pytania bez sleczenia nad forum. Copish?
zanonimizowany1263 Centurion
dziendobry mili panowie wlasnie zaczalem grac w TOB i nie mam klopotow awiec po co ten poradnik?
zanonimizowany483 Pretorianin
Ten poradnik nie jest poradnikiem dla tych, co chcą sobie pograć bez wysiłku. Autor aż tak bardzo się nie przyłożył.Jeden argument wystarczy:
gdzie są pułapki???
Sam znajduję przyjemność z korzystania ze złodziejskich umiejętności i powolnego przeczesywania lokacji, ale są tacy, co nie lubią poruszać się w żółwim tempie ...
kastore Legend
Jak widzę autor poradnika nie wziął sobie do serca uwagi na temat własnego artykułu i dalej nic nie wiadomo dokładnie na temat strefy kieszeniowej
Pozdrowienia
kastore Legend
Brak opisów walk ze strefy kieszeniowej a to są chyba najważniejsze dla fabuły gry wydarzeń, przydałoby się też parę przedmiotów wyrabianych przez chochlika Ceaspenara
Pozdrowienia
Regis Legend
Ale jakie fajne sa inne zagadki :-) A np. przejscie kolesiowi przez srodek chalupy :-)
zanonimizowany1277 Junior
według mnie ten qvest z prycza jest na poziomiw MoM czy innej zgadywanki, a sposób wyjscia z lokacji ...........:-( Pierwszy raz musialem skorzystac z pomocy (dzieki)
ps: smile to do BDII TB a nie autora/ow strony
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
