AC Revelations PC: Sekwencja 3 - Zgubione i znalezione (9,10)
Aktualizacja:
Wspomnienie 9 - Cygańskie przekleństwo
Pełna synchronizacja: Zatruj wszystkie cele, pozostając wmieszanym w grupę Cyganów.

Aby szybko przedostać się w zaznaczone na mapie miejsce, skorzystaj z najbliższego wejścia do kanałów.

Wystarczy, że wybierzesz na mapie odpowiedni punkt, a przeniesiesz się tam błyskawicznie.

Po rozmowie z przywódczynią Cyganów, udaj się we wskazane miejsce i opłać grupę Cyganek (B). Jeżeli wejdziesz między nie, będziesz automatycznie poruszał się w ukryciu.

Kobiety zaprowadzą cię do pierwszego złodzieja. Wybierz wtedy z ekwipunku zatrute strzałki, a następnie traf jedną z nich swoją ofiarę (Y). Podczas ataku cały czas bądź między Cygankami, bo inaczej nie zdobędziesz pełnej synchronizacji.

Gdy pierwszy mężczyzna umrze, śledź pozostałych w ukryciu i zabijaj ich w ten sam sposób, jak tylko zostaną oznaczeni czerwonym celownikiem.

Po śmierci ostatniego z nich, podnieś skrzynię. Musisz zabrać ją do pobliskiej siedziby Cyganów, która zostanie zaznaczona na mapie. Podczas marszu nie przejmuj się strażnikami. Wszyscy będą uciekać przez przeklętym przedmiotem.

Gdy dotrzesz na miejsce, wspomnienie dobiegnie końca.
Wspomnienie 10 - Hospodar, część 2
Pełna synchronizacja: Nie pozwól, by cię zauważono podczas poszukiwania więźniów.

Po rozpoczęciu misji, podejdź do swego ucznia i porozmawiaj z nim (B). Mężczyzna poinformuje cię o asasynach, którzy zostali uwięzieni przez jednego z Templariuszy. Oba cele zostaną zaznaczone na twojej mapie.

Udaj się we wskazane miejsce i odszukaj biedaków. Strzegący ich żołnierze, nie będą cię atakować, dopóki nie podejdziesz do więźniów. Możesz odwrócić ich uwagę na dwa sposoby. Pierwszy polega na skorzystaniu z pomocy Cyganek. Wynajmij grupę kobiet, a następnie przejdź z nimi obok strażników. Mężczyźni szybko stracą zainteresowania więźniem i zaczną uganiać się za tancerkami.

Będziesz mógł wtedy szybko porozmawiać z uwolnionym asasynem.

Druga metoda wykorzystuje petardy odwracające uwagę tzw. petardę hukową. Upewnij się, że nie widzi cię żaden strażnik, a następnie rzuć odpowiednią petardę kawałek od więzienia. Gdy żołnierze odbiegną sprawdzić co się stało, będziesz mógł podejść do swego celu. Po rozmowie z drugą ofiarą, udaj się w zaznaczone na mapie miejsce. Spotkasz tam zdrajcę asasynów, którego musisz dogonić. Biegnij za nim cały czas dołem. Na górze będzie twój uczeń, który po pewnym czasie zeskoczy na uciekiniera i zabije go ukrytym ostrzem. Wspomnienie dobiegnie wtedy końca.
- Assassin's Creed: Revelations PC - kompletny poradnik do gry
- Assassin's Creed: Revelations PC - kompletny poradnik do gry
- AC Revelations PC: Opis przejścia
- AC Revelations PC: Prolog
- AC Revelations PC: Sekwencja 1 - Niczym powrót do domu (2)
- AC Revelations PC: Sekwencja 1 - Niczym powrót do domu (3)
- AC Revelations PC: Sekwencja 1 - Niczym powrót do domu (4)
- AC Revelations PC: Sekwencja 1 - Niczym powrót do domu (5)
- AC Revelations PC: Sekwencja 2 - Rozstaje świata (1,2)
- AC Revelations PC: Sekwencja 2 - Rozstaje świata (3-5)
- AC Revelations PC: Sekwencja 2 - Rozstaje świata (6)
- AC Revelations PC: Sekwencja 2 - Rozstaje świata (7)
- AC Revelations PC: Sekwencja 3 - Zgubione i znalezione (1)
- AC Revelations PC: Sekwencja 3 - Zgubione i znalezione (2)
- AC Revelations PC: Sekwencja 3 - Zgubione i znalezione (3-5)
- AC Revelations PC: Sekwencja 3 - Zgubione i znalezione (6)
- AC Revelations PC: Sekwencja 3 - Zgubione i znalezione (7,8)
- AC Revelations PC: Sekwencja 3 - Zgubione i znalezione (9,10)
- AC Revelations PC: Sekwencja 4 - Bezlitosna wojna (1)
- AC Revelations PC: Sekwencja 4 - Bezlitosna wojna (2,3)
- AC Revelations PC: Sekwencja 4 - Bezlitosna wojna (4,5)
- AC Revelations PC: Sekwencja 4 - Bezlitosna wojna (6)
- AC Revelations PC: Sekwencja 5 - Dziedzic imperium (1,2)
- AC Revelations PC: Sekwencja 5 - Dziedzic imperium (3)
- AC Revelations PC: Sekwencja 5 - Dziedzic imperium (4-6)
- AC Revelations PC: Sekwencja 5 - Dziedzic imperium (7)
- AC Revelations PC: Sekwencja 6 - Kaprys Fortuny (1,2)
- AC Revelations PC: Sekwencja 6 - Kaprys Fortuny (3-5)
- AC Revelations PC: Sekwencja 6 - Kaprys Fortuny (6)
- AC Revelations PC: Sekwencja 6 - Kaprys Fortuny (7,8)
- AC Revelations PC: Sekwencja 7 - Podziemny świat (1,2)
- AC Revelations PC: Sekwencja 7 - Podziemny świat (3,4)
- AC Revelations PC: Sekwencja 7 - Podziemny świat (5-7)
- AC Revelations PC: Sekwencja 8 - Koniec pewnej epoki (1,2)
- AC Revelations PC: Sekwencja 8 - Koniec pewnej epoki (3)
- AC Revelations PC: Sekwencja 9 - Objawienie
- AC Revelations PC: Opis przejścia
- Assassin's Creed: Revelations PC - kompletny poradnik do gry
Komentarze czytelników
To czyli mogę mieć raptem 7 mistrzów(tyle ile kryjówek)? A pozostali rekrutowani uczniowe będą mieli maksymalnie 10 poziom z expem 15500 i żaden następny level już im nie wskoczy?
Jak tak to kicha bo tych miast do obsadzenia Assassynami trochę jest w "obszarze morza środziemnego" i chciałem tam samych mistrzów obsadzać(na pc'cie [ctrl] na przejętym mieście). Tym bardziej że mistrz jest nieporównywalnie potężniejszy od assassyna 10tego poziomu.
@Litwus
Masz oczywiście rację, ale nie zmienia to faktu, że lepszej zbroi nie ma, więc można ją chyba nazwać najlepszą ^^
@szaman
Nie da rady. Przy wybiernaiu pierwszego mistrza, gra informuje cię, żebyś dobrze się zastanowił, bo decyzja jest niestety ostateczna.
Co do reszty twoje posta, to niestety nie bardzo ją zrozumiałem ;) Możesz mieć 7 mistrzów, z których każdy ma 2 zadania mistrzowskie. Po ich wykonaniu osiągną oni maksymalny poziom i już nic więcej z tym nie zrobisz. Jezeli chodziło ci o coś innego, to daj znać. Postaram się pomóc :)
PYTANIE:
Jak zmienić mistrza broniącego kryjówki na innego ucznia?
Mam nadzieję że dało się mnie zrozumieć :P
"Zebranie 10 takich przedmiotów, odblokuje dostęp do wnętrza świątyni Hagia Sofia, gdzie znajduje się najlepsza zbroja w grze."
nie najlepsza bo zbroja mistrza assasynow daje tyle samo defa i zycia ;)
Kiedy bedzie poradnik do Dark souls i czy wogóle będzie?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
