AC Revelations PC: Misje mistrzów (6,7)
Aktualizacja:
6 - Mistrz, część 2
Pełna synchronizacja: Nie pozwól, aby herold został ranny.

Razem z uczniem udaj się do herolda i porozmawiaj z nim.

Chwilę później zostaniecie zaatakowani przez grupkę przeciwników, więc jak najszybciej ustaw przed mężczyzną petardę dymną z zapalnikiem potykowym.

Zdezorientujesz w ten sposób napastników i będziesz mógł ich szybko zabić (możesz Zmysłu Orła).

Powtarzaj podobną operację co falę wrogów, aż pojawi się przywódca bandytów.

Weźmie on herolda na zakładnika i przyłoży mu nóż do gardła. Aby zabić przeciwnika, stań we wskazanym miejscu, a następnie wciśnij LB. Zakończysz w ten sposób wspomnienie.
7 - Strażnik, część 1
Pełna synchronizacja: W trakcie infiltracji nie wdaj się w otwarty konflikt.

Udaj się razem z uczniem na bazar i spotkaj z wręczającym łapówki handlarzem.

Po krótkiej sprzeczce, zbadaj przy pomocy Zmysłu Orła skrzynię z prawej.

Gdy zlokalizujesz ostatnią z nich, podejdź do wskazanego kupca.

Musisz teraz biec cały czas za swym uczniem, zabijając napotkanych strażników. Dotrzesz w ten sposób do posiadłości współpracującego z Templariuszami mężczyzny. Twoim zadaniem jest zakraść się do niego, nie wdając w otwartą walkę.

Na początku idź w zaznaczonym kierunku po dachach budynków. Napotkanych wrogów pozbywaj się po cichu ukrytym ostrzem lub z pomocą rekrutów.

Gdy znajdziesz się nad celem, odwróć uwagę straży odpowiednimi bombami (petarda hukowa), zejdź na dół i zakończ etap.
- Assassin's Creed: Revelations PC - kompletny poradnik do gry
- Assassin's Creed: Revelations PC - kompletny poradnik do gry
- AC Revelations PC: Zadania dodatkowe
- AC Revelations PC: Misje Desmonda (1)
- AC Revelations PC: Misje Desmonda (2)
- AC Revelations PC: Misje Desmonda (3)
- AC Revelations PC: Misje Desmonda (4)
- AC Revelations PC: Misje Desmonda (5)
- AC Revelations PC: Misje Piri Reisa - Grom, Zasłona dymna, Petarda hukowa
- AC Revelations PC: Misje Piri Reisa - Bieluń, Gwoździe, Wabik dymny
- AC Revelations PC: Misje Piri Reisa - Lepka sprawa, Pułapka potykowa
- AC Revelations PC: Misje rekrutów (1-3)
- AC Revelations PC: Misje rekrutów (4-6)
- AC Revelations PC: Misje mistrzów (1,2)
- AC Revelations PC: Misje mistrzów (3-5)
- AC Revelations PC: Misje mistrzów (6,7)
- AC Revelations PC: Misje mistrzów (8-10)
- AC Revelations PC: Misje mistrzów (11,12)
- AC Revelations PC: Misje frakcji
- AC Revelations PC: Zadania związane z księgami
- AC Revelations PC: Zadania dodatkowe
- Assassin's Creed: Revelations PC - kompletny poradnik do gry
Komentarze czytelników
To czyli mogę mieć raptem 7 mistrzów(tyle ile kryjówek)? A pozostali rekrutowani uczniowe będą mieli maksymalnie 10 poziom z expem 15500 i żaden następny level już im nie wskoczy?
Jak tak to kicha bo tych miast do obsadzenia Assassynami trochę jest w "obszarze morza środziemnego" i chciałem tam samych mistrzów obsadzać(na pc'cie [ctrl] na przejętym mieście). Tym bardziej że mistrz jest nieporównywalnie potężniejszy od assassyna 10tego poziomu.
@Litwus
Masz oczywiście rację, ale nie zmienia to faktu, że lepszej zbroi nie ma, więc można ją chyba nazwać najlepszą ^^
@szaman
Nie da rady. Przy wybiernaiu pierwszego mistrza, gra informuje cię, żebyś dobrze się zastanowił, bo decyzja jest niestety ostateczna.
Co do reszty twoje posta, to niestety nie bardzo ją zrozumiałem ;) Możesz mieć 7 mistrzów, z których każdy ma 2 zadania mistrzowskie. Po ich wykonaniu osiągną oni maksymalny poziom i już nic więcej z tym nie zrobisz. Jezeli chodziło ci o coś innego, to daj znać. Postaram się pomóc :)
PYTANIE:
Jak zmienić mistrza broniącego kryjówki na innego ucznia?
Mam nadzieję że dało się mnie zrozumieć :P
"Zebranie 10 takich przedmiotów, odblokuje dostęp do wnętrza świątyni Hagia Sofia, gdzie znajduje się najlepsza zbroja w grze."
nie najlepsza bo zbroja mistrza assasynow daje tyle samo defa i zycia ;)
Kiedy bedzie poradnik do Dark souls i czy wogóle będzie?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
