AC Revelations PC: Misje Desmonda (2)
Aktualizacja:
Podróż Desmoda, część 2: Szkolenie

Po rozpoczęciu etapu idź prosto, aż do komnaty z przemieszczającymi się białymi kwadracikami. W takich miejscach wszystkie tworzone przez ciebie obiekty, będą poruszać się w określonym kierunku.

Twoim pierwszym zadaniem jest dotrzeć do tunelu u góry, który znajduje się po drugiej stornie pomieszczenia. Wejdź tam, szybo stawiając kolejne pochylnie.

Kawałek daje będzie szyb z białymi kwadratami unoszącymi się do góry. Wystarczy, że postawisz tam chodnik i staniesz na nim, a wlecisz na wyższe piętro.

Znajduje się tam kolejna komnata, z korytarzem umieszczonym wysoko u góry. Musisz się tam dostać, wykorzystując pochylnie.

Idąc dalej prosto, dotrzesz do tunelu z granatowymi blokami.

Obejdź je górę, a następnie zeskocz w dół, tworząc chodnik niedaleko wyjścia.

W kolejnym pomieszczeniu znajdują się ściany z pomarańczowymi punktami. Na ich wysokości nie da się tworzyć obiektów.

Na początku przejdź przez pierwszy ich pas, a następnie wskocz do dziury na drugim końcu komnaty. Podczas lotu kamerę miej obróconą w dół, aby móc stworzyć pod nogami chodnik, gdy przelecisz przez pomarańczowe bloki.

Kawałek dalej ponownie zobaczysz białe kwadraty. Tym razem będą one ściągały wszystkie obiekty w dół.

Idąc po wąskim chodniku dotrzesz do drugiego podobnego szybu. Aby dostać się na górę, jak najszybciej stawiaj pochylnie. Jeżeli zabraknie ci miejsca w jednym kierunku, zacznij je tworzyć w prawo lub lewo. Ważne, żeby cały czas iść w górę.

Na końcu ciemnego korytarza ponownie kieruj się wzwyż, aż do pomieszczenia z pomarańczowymi ścianami. W miejscu gdzie będą unosić się białe kwadraty, postaw chodnik i wskocz na niego. Zostaniesz automatycznie zawieziony na drugą stronę pomieszczenia.

Niestety tuż przy końcu ponownie pojawią się pomarańczowe ściany. Skieruj wtedy kamerę w dół i tuż nad ziemią stwórz pod sobą obiekt. Musisz później jak najszybciej przejść w prawo, gdyż zaczniesz się unosić w stronę niszczących bloków.

W kolejnym szybie obiekty będą przyciągane do góry oraz w prawo. Podczas lotu stawiaj chodniki tak, aby uniknąć zderzenia ze ścianami oraz granatowymi słupami.

Twoim celem jest korytarz po lewej.

Zaprowadzi cię on do pomieszczenia z następnymi strumieniami grawitacji. Na początku wzleć na sam szczyt pokoju.

Stamtąd idź prosto, stawiając klocki po prawej, gdyż będą ściągane w lewo.

Po dotarciu na drugą stronę, skocz w dół i cały czas twórz pod sobą chodniki, aż będziesz mógł na nich stanąć.

Dalsza droga prowadzi prosto oraz w górę. Pamiętaj o omijaniu granatowych słupów!

Idąc przed siebie dotrzesz do głębokiej dziury.

Musisz tak tworzyć pod sobą pochylnie lub chodniki, aby unikać granatowych bloków. Cały czas staraj się jak najszybciej przemieszać w stronę bezpiecznych szczelin i stawiać nad nimi klocki.

Jeżeli powolna metoda nie będzie się sprawdzała, spróbuj cały czas lecieć w dół, celując w przejścia i tylko co jakiś czas stawiając pod sobą obiekty.

Po dotarciu na dół, udaj się w jedynym dostępnym kierunku, przejdź przez portal i zakończ etap.
- Assassin's Creed: Revelations PC - kompletny poradnik do gry
- Assassin's Creed: Revelations PC - kompletny poradnik do gry
- AC Revelations PC: Zadania dodatkowe
- AC Revelations PC: Misje Desmonda (1)
- AC Revelations PC: Misje Desmonda (2)
- AC Revelations PC: Misje Desmonda (3)
- AC Revelations PC: Misje Desmonda (4)
- AC Revelations PC: Misje Desmonda (5)
- AC Revelations PC: Misje Piri Reisa - Grom, Zasłona dymna, Petarda hukowa
- AC Revelations PC: Misje Piri Reisa - Bieluń, Gwoździe, Wabik dymny
- AC Revelations PC: Misje Piri Reisa - Lepka sprawa, Pułapka potykowa
- AC Revelations PC: Misje rekrutów (1-3)
- AC Revelations PC: Misje rekrutów (4-6)
- AC Revelations PC: Misje mistrzów (1,2)
- AC Revelations PC: Misje mistrzów (3-5)
- AC Revelations PC: Misje mistrzów (6,7)
- AC Revelations PC: Misje mistrzów (8-10)
- AC Revelations PC: Misje mistrzów (11,12)
- AC Revelations PC: Misje frakcji
- AC Revelations PC: Zadania związane z księgami
- AC Revelations PC: Zadania dodatkowe
- Assassin's Creed: Revelations PC - kompletny poradnik do gry
Komentarze czytelników
To czyli mogę mieć raptem 7 mistrzów(tyle ile kryjówek)? A pozostali rekrutowani uczniowe będą mieli maksymalnie 10 poziom z expem 15500 i żaden następny level już im nie wskoczy?
Jak tak to kicha bo tych miast do obsadzenia Assassynami trochę jest w "obszarze morza środziemnego" i chciałem tam samych mistrzów obsadzać(na pc'cie [ctrl] na przejętym mieście). Tym bardziej że mistrz jest nieporównywalnie potężniejszy od assassyna 10tego poziomu.
@Litwus
Masz oczywiście rację, ale nie zmienia to faktu, że lepszej zbroi nie ma, więc można ją chyba nazwać najlepszą ^^
@szaman
Nie da rady. Przy wybiernaiu pierwszego mistrza, gra informuje cię, żebyś dobrze się zastanowił, bo decyzja jest niestety ostateczna.
Co do reszty twoje posta, to niestety nie bardzo ją zrozumiałem ;) Możesz mieć 7 mistrzów, z których każdy ma 2 zadania mistrzowskie. Po ich wykonaniu osiągną oni maksymalny poziom i już nic więcej z tym nie zrobisz. Jezeli chodziło ci o coś innego, to daj znać. Postaram się pomóc :)
PYTANIE:
Jak zmienić mistrza broniącego kryjówki na innego ucznia?
Mam nadzieję że dało się mnie zrozumieć :P
"Zebranie 10 takich przedmiotów, odblokuje dostęp do wnętrza świątyni Hagia Sofia, gdzie znajduje się najlepsza zbroja w grze."
nie najlepsza bo zbroja mistrza assasynow daje tyle samo defa i zycia ;)
Kiedy bedzie poradnik do Dark souls i czy wogóle będzie?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
