AC Revelations PC: Sekwencja 3 - Zgubione i znalezione (3-5)
Aktualizacja:
Wspomnienie 3 - Zlecenia gildii

Po ostatniej misji kamera wskaże ci gołębnik, który umożliwia wysyłanie podwładnych na misje i trenowanie ich. Użyj go, a następnie wybierz "Obszar M. Śródziemnego".

W tej zakładce wysyłasz zabójców, aby przejmowali kontrolę nad miastami wokół Morza Śródziemnego. Obecnie dostępny jest tylko jeden kontrakt w Bursie - Mały Książę. Przyjmij go, a następnie wyślij do miasta swojego najsilniejszego zabójcę. Przez pewien czas nie będzie on mógł pomagać ci w Konstantynopolu, ale za wykonane zadanie otrzyma punkty doświadczenia, a ty zyskasz złoto i przedmioty.

Jeśli ponownie skorzystasz z gołębnika, będziesz mógł zarządzać swymi podwładnymi i wybierać im umiejętności po zdobyciu poziomu doświadczenia. Aby zwiększyć ilość dostępnych asasynów, podbijaj kryjówki Templariuszy.
Wspomnienie 4 - Tworzenie ładunków

Podczas tego wspomnienia nauczysz się tworzenia różnego rodzaju ładunków wybuchowych. Na początku opróżnij skrzynię z lewej strony pomieszczenia, a następnie użyj szafki z prawej (B). Pojawi się wtedy ekran tworzenia granatów,

Wybierz pierwsze wolne miejsce, a następnie zaznaczone białą ramką składniki. Korpus wpływa na moment wybuchu, proch określa jego zasięg, a trzeci składnik decyduje o efekcie jaki petarda wywiera na celu.

Gdy użyjesz już odpowiednich składników, przetestuj bombę wciskając Y. Włączy się wtedy krótki samouczek. Przytrzymując przycisk Y wyceluj w wolną przestrzeń między pobliskimi strażnikami, a wszyscy zbiorą się wokół miejsca wybuchu. Będziesz mógł wtedy rzucić drugi granat i zabić całą grupę jednocześnie. Aby wrócić do normalnej gry, użyj przycisku START.

Teraz twoim zadaniem jest stworzenie petardy przez wybranie opcji "Stwórz ładunek", a następnie dodanie jest do swego ekwipunku (Dodaj ładunek). Chwilę później rozpocznie się krótka animacja, po której będziesz musiał udać się do mężczyzny o imieniu Piri Reis. Jego sklep zostanie zaznaczony na twojej mapie.

Jak tylko porozmawiasz z wynalazcą, wspomnienie dobiegnie końca. Pamiętaj jednak, że podchodząc do wiszących na ścianie rycin możesz rozpocząć zadania poboczne związane z różnego rodzaju granatami. Ich opis znajdziesz w poświęconym im dziale poradnika.
Wspomnienie 5 - Znajoma twarz

Po krótkiej rozmowie z Sofią udaj się na zaplecze sklepu, a następnie użyj Zmysłu Orła (LS).

Musisz teraz skierować celownik na ukryte przejście z prawej.

Chwilę później wylądujesz w podziemiach miasta, gdzie rozpocznie się kolejne wspomnienie.
- Assassin's Creed: Revelations PC - kompletny poradnik do gry
- Assassin's Creed: Revelations PC - kompletny poradnik do gry
- AC Revelations PC: Opis przejścia
- AC Revelations PC: Prolog
- AC Revelations PC: Sekwencja 1 - Niczym powrót do domu (2)
- AC Revelations PC: Sekwencja 1 - Niczym powrót do domu (3)
- AC Revelations PC: Sekwencja 1 - Niczym powrót do domu (4)
- AC Revelations PC: Sekwencja 1 - Niczym powrót do domu (5)
- AC Revelations PC: Sekwencja 2 - Rozstaje świata (1,2)
- AC Revelations PC: Sekwencja 2 - Rozstaje świata (3-5)
- AC Revelations PC: Sekwencja 2 - Rozstaje świata (6)
- AC Revelations PC: Sekwencja 2 - Rozstaje świata (7)
- AC Revelations PC: Sekwencja 3 - Zgubione i znalezione (1)
- AC Revelations PC: Sekwencja 3 - Zgubione i znalezione (2)
- AC Revelations PC: Sekwencja 3 - Zgubione i znalezione (3-5)
- AC Revelations PC: Sekwencja 3 - Zgubione i znalezione (6)
- AC Revelations PC: Sekwencja 3 - Zgubione i znalezione (7,8)
- AC Revelations PC: Sekwencja 3 - Zgubione i znalezione (9,10)
- AC Revelations PC: Sekwencja 4 - Bezlitosna wojna (1)
- AC Revelations PC: Sekwencja 4 - Bezlitosna wojna (2,3)
- AC Revelations PC: Sekwencja 4 - Bezlitosna wojna (4,5)
- AC Revelations PC: Sekwencja 4 - Bezlitosna wojna (6)
- AC Revelations PC: Sekwencja 5 - Dziedzic imperium (1,2)
- AC Revelations PC: Sekwencja 5 - Dziedzic imperium (3)
- AC Revelations PC: Sekwencja 5 - Dziedzic imperium (4-6)
- AC Revelations PC: Sekwencja 5 - Dziedzic imperium (7)
- AC Revelations PC: Sekwencja 6 - Kaprys Fortuny (1,2)
- AC Revelations PC: Sekwencja 6 - Kaprys Fortuny (3-5)
- AC Revelations PC: Sekwencja 6 - Kaprys Fortuny (6)
- AC Revelations PC: Sekwencja 6 - Kaprys Fortuny (7,8)
- AC Revelations PC: Sekwencja 7 - Podziemny świat (1,2)
- AC Revelations PC: Sekwencja 7 - Podziemny świat (3,4)
- AC Revelations PC: Sekwencja 7 - Podziemny świat (5-7)
- AC Revelations PC: Sekwencja 8 - Koniec pewnej epoki (1,2)
- AC Revelations PC: Sekwencja 8 - Koniec pewnej epoki (3)
- AC Revelations PC: Sekwencja 9 - Objawienie
- AC Revelations PC: Opis przejścia
- Assassin's Creed: Revelations PC - kompletny poradnik do gry
Komentarze czytelników
To czyli mogę mieć raptem 7 mistrzów(tyle ile kryjówek)? A pozostali rekrutowani uczniowe będą mieli maksymalnie 10 poziom z expem 15500 i żaden następny level już im nie wskoczy?
Jak tak to kicha bo tych miast do obsadzenia Assassynami trochę jest w "obszarze morza środziemnego" i chciałem tam samych mistrzów obsadzać(na pc'cie [ctrl] na przejętym mieście). Tym bardziej że mistrz jest nieporównywalnie potężniejszy od assassyna 10tego poziomu.
@Litwus
Masz oczywiście rację, ale nie zmienia to faktu, że lepszej zbroi nie ma, więc można ją chyba nazwać najlepszą ^^
@szaman
Nie da rady. Przy wybiernaiu pierwszego mistrza, gra informuje cię, żebyś dobrze się zastanowił, bo decyzja jest niestety ostateczna.
Co do reszty twoje posta, to niestety nie bardzo ją zrozumiałem ;) Możesz mieć 7 mistrzów, z których każdy ma 2 zadania mistrzowskie. Po ich wykonaniu osiągną oni maksymalny poziom i już nic więcej z tym nie zrobisz. Jezeli chodziło ci o coś innego, to daj znać. Postaram się pomóc :)
PYTANIE:
Jak zmienić mistrza broniącego kryjówki na innego ucznia?
Mam nadzieję że dało się mnie zrozumieć :P
"Zebranie 10 takich przedmiotów, odblokuje dostęp do wnętrza świątyni Hagia Sofia, gdzie znajduje się najlepsza zbroja w grze."
nie najlepsza bo zbroja mistrza assasynow daje tyle samo defa i zycia ;)
Kiedy bedzie poradnik do Dark souls i czy wogóle będzie?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
