MISJA VR 03 - Duży, zły i brzydki | Opis przejścia | Anomaly 2
Aktualizacja:
MISJA VR 03 - Duży, zły i brzydki
Cel:
-Kieruj się do bezpiecznej strefy

Ostatnia misja szkoleniowa. Tym razem staniesz do walki z Behemothem, czyli jedną z najcięższych wieży w grze. Rozpocznij od zakupu 4 Houndów i wyznacz trasę.

Ta misja wprowadzi również do Twojego ekwipunku zdolność wabika, jest to niezwykle przydatne urządzenie, w każdej ciężkiej sytuacji, a zarazem praktycznie nieodzowne w starciu z Behemothem. Wieża ta jest bardzo powolna, ale zadaje duże obrażenia obszarowe, dlatego stawiaj wabik z dala od swoich jednostek, a jednocześnie staraj się wymuszać na Behemothcie jak najwięcej ruchu. Idealną sytuacją jest taka, w której musi wykonać najpierw obrót o 180° by rozpocząć ostrzał wabika, a po jego zniszczeniu ponownie 180, by skierować się w stronę jednostek. Długość obrotu będzie tak długa, że Twoje oddziały powinny sobie poradzić z przeciwnikiem, nim ten zacznie w nie strzelać, bez potrzeby użycia drugiego wabika.

Na ostatnim etapie misji znajdują się dwa Behemothy blisko siebie. Jak się jednak okaże, przed wjazdem w ten region włączy się cut-scenka oznaczająca koniec misji, a zarazem szkolenia. Teraz nadszedł czas na prawdziwą grę...
0
- Anomaly 2 - poradnik do gry
- Anomaly 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Opis przejścia | Anomaly 2
- PRELUDIUM - Górska przeprawa | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA VR 01 - Rzeczywistość pozorna | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA VR 02 - Wymiana walut | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA VR 03 - Duży, zły i brzydki | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 04 - Polowanie na kaczki | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 05 - Rozmowa Kontrolowana | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 06 - Nie tak szalony naukowiec | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 07 - Zabłąkane umysły | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 08 - Twin Electron | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 09 - Przybywamy w pokoju | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 10 - Królicza nora | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 11 - Nie ruszać się | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 12 - Droga do celu | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 13 - Sezamie, otwórz się! | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 14 - Piekło-niebo | Opis przejścia | Anomaly 2
- Opis przejścia
- Anomaly 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany805126 Konsul
Ta gra jest tak nudna że aż łza się kręci jak można było zmarnować tak fajny silnik graficzny i projekty modeli jakie zrobili graficy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.