MISJA 04 - Polowanie na kaczki | Opis przejścia | Anomaly 2
Aktualizacja:
MISJA 04 - Polowanie na kaczki
Spotkaj się z sierżantem Comptonem

Koniec symulacji, czas na prawdziwą walkę. Grę rozpoczniesz z dwoma jednostkami typu Sledge Hammer. Są to wolno strzelające pojazdy o niskim pancerzu. Ich zaletą jest jednak wielki zasięg, a na otwartej przestrzeni są w stanie zniszczyć potężne zabudowania wroga, nim konwój znajdzie się w ich zasięgu.
Planując trasę w tej misji miej na uwadze, że zniszczone wieże w nieskończoność będą się odbudowywać. Dlatego nie mu mowy o zawracaniu, należy jak najszybciej dotrzeć do miejsca docelowego. Jeśli chodzi o zdobycie złotego medalu za bezwzględność, wystarczy raz zniszczyć wszystkie wieże przeciwnika, obok których przeprowadzisz trasę.
Podążaj za konwojem, zapoznając się przy okazji z nowym typem jednostki, po dotarciu na zaznaczone miejsce, dołączy do Ciebie sierżant Compton w Assault Houndzie.
Dojedź do dewastatorów
Hound Comptona jest w bardzo złym stanie, dlatego przed dotarciem do następnego rozwidlenia użyj na nim naprawy. Na rozwidleniu bezpieczniej wybrać górną drogę, na której doskonale się spiszą długie lufy Hammerów. Na dolnej drodze znajdują dwa złoża Carusaurum, ale nie ma obawy. Hammery ze swoim dużym zasięgiem bez problemu ustrzelą oba, podczas dojazdu do następnej sekcji mapy. Przed wjazdem na nią, gra udostępni drugą formę Hammerów - Rocket. Potrafią one strzelać w każdym kierunku, więc będą lepszym rozwiązaniem na następną cześć mapy. Zmorfuj jednostki. Hound może zostać w formie Assault.

Przed dojazdem do następnego rozwidlenia na górnej części pojawi się duże ugrupowanie wroga, na czele z Behemothem. Zmień drogę i poprowadź ją dołem, gdzie sytuacja będzie znacznie wygodniejsza. Prawie przy każdym skrzyżowaniu będą pojawiać się nowe wieże. Przejedź zygzakiem następnych kilka ulic, starając się omijać zwłaszcza Behemothy. Na końcu przy przejeździe do następnej części mapy walka z nim będzie nieodzowna; nie zapomnij wówczas o zastosowaniu wabika.

Przy następnej sekcji kolejny raz najlepiej wybrać drogę zygzakiem, najpierw dołem, później górą. Przed wjazdem zaopatrz się w nowego Assault Hounda, a Hammery zamień z powrotem w wersje Sledge. Jest to dość trudny moment, więc staraj się zbierać wszystkie zdolności pozostawione, przez zniszczone wieże, by nie brakło ich, zwłaszcza w starciach z Behemothami.

Zniszcz wszystkie zaznaczone wieże

W ostatnim etapie należy zniszczyć wszystkie wieże. Kontynuuj w takim samym ustawieniu, tj. dwa Assault Hound i dwa Hammer Sledge. Należy objechać cały teren w koło. Najbezpieczniej nie korzystać ze środkowej ulicy i rozpocząć objazd od dołu. W razie potrzeby regularnie morfuj Sledge na Rockety, jeśli konwój już mija jakieś wieże i mogą one zostać niezniszczone, by nie musieć wykonywać drugiego okrążenia. Jeśli dysponujesz rezerwą gotówki, możesz ulepszyć któryś z Hammerów, bądź dokupić trzeci dla ułatwienia procesu.
Po zniszczeniu wszystkich wież misja zostanie zakończona.
0
- Anomaly 2 - poradnik do gry
- Anomaly 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Opis przejścia | Anomaly 2
- PRELUDIUM - Górska przeprawa | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA VR 01 - Rzeczywistość pozorna | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA VR 02 - Wymiana walut | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA VR 03 - Duży, zły i brzydki | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 04 - Polowanie na kaczki | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 05 - Rozmowa Kontrolowana | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 06 - Nie tak szalony naukowiec | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 07 - Zabłąkane umysły | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 08 - Twin Electron | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 09 - Przybywamy w pokoju | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 10 - Królicza nora | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 11 - Nie ruszać się | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 12 - Droga do celu | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 13 - Sezamie, otwórz się! | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 14 - Piekło-niebo | Opis przejścia | Anomaly 2
- Opis przejścia
- Anomaly 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany805126 Konsul
Ta gra jest tak nudna że aż łza się kręci jak można było zmarnować tak fajny silnik graficzny i projekty modeli jakie zrobili graficy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.