Anomaly 2: Rozmowa Kontrolowana
Aktualizacja:
MISJA 05 - Rozmowa Kontrolowana
Zbadaj nieznane konstrukcje obcych

Celem tej misji jest niszczenie Scramblerów, czyli wież zakłócających sygnał, dzięki czemu nie widać, co znajduje się w ich bezpośrednim sąsiedztwie. Na początek jednak zapoznasz się z zasadą działania Chargerów. Wieże te wymuszają na całym oddziale ostrzał samych siebie i absorbują energię z ostrzału, co oznaczone jest napełniającym się białym paskiem, tuż pod paskiem życia. Po naładowaniu przeistaczają się w najstraszniejsze wieże w grze - w Storm Reapery. Dość szybko dysponując tylko jednym Assault Houndem staniesz w szranki z Reaperem. Nie obejdzie się bez użycia przynajmniej dwóch wabików. Zwróć również uwagę, że Reaper, w porównaniu do Behemotha jest bardzo szybki, więc obroty zajmą mu tylko chwilę.

Po pokonaniu Storm Reapera, zgodnie z wytycznymi gry, zakup Hammera i sprzedaj Hounda. Następny Charger nie będzie stanowić problemu, gdyż przy wolnym ostrzale nie zdąży on się naładować i przemienić przed zniszczeniem.
Zniszcz skupiska scramblerów

Czas na główną cześć misji. Skompletuj oddział w postaci trzech Hammerów, a gdy tylko będziesz dysponował zasobami, zakup czwarty model. Przez większość czasu najlepiej sprawdzą się Sledge. Na mapie są spore ilości wolnych przestrzeni, a zarazem dużo małych uliczek, układających się w małe prostokąty. Wykorzystuj je do objeżdżania w kółko, by ostrzeliwać pobliskie wieże będąc jednocześnie poza zasięgiem. Jest to idealna taktyka, zwłaszcza na Behemothy.


Kontynuuj tę taktykę w kolejnych starciach. Obserwuj dokładnie pozycję swoich Sledge'y i morfuj w Rockety, gdy tylko nie będą już mogły strzelać. Następnie skieruj się do kolejnej części mapy.

Przed wjazdem w ostatnią dzielnicę ulepsz swoje Sledge Hammery i ewentualnie zakup piątego. Objazd rozpocznij od dołu, by mieć jak najdłuższe pola wolnej przestrzeni przed bliskim kontaktem z wrogiem. Gdy zaczniesz się zbliżać do Behemotha w prawym dolnym rogu mapy zmorfuj jednostki w Rockety. W północnej części ponownie warto przemorfować w Sledge. Region jest intensywnie zapełniony oddziałami wroga, więc regularnie używaj naprawy i wabika. Po zniszczeniu ostatniego Scramblera misja dobiegnie końca.
- Anomaly 2 - poradnik do gry
- Anomaly 2: Poradnik do gry
- Anomaly 2: Opis przejścia
- Anomaly 2: Opis przejścia wprowadzenie
- Anomaly 2: PRELUDIUM - Górska przeprawa
- Anomaly 2: Rzeczywistość pozorna
- Anomaly 2: Wymiana walut
- Anomaly 2: Duży, zły i brzydki
- Anomaly 2: Polowanie na kaczki
- Anomaly 2: Rozmowa Kontrolowana
- Anomaly 2: Nie tak szalony naukowiec
- Anomaly 2: Zabłąkane umysły
- Anomaly 2: Twin Electron
- Anomaly 2: Przybywamy w pokoju
- Anomaly 2: Królicza nora
- Anomaly 2: Nie ruszać się
- Anomaly 2: Droga do celu
- Anomaly 2: Sezamie, otwórz się!
- Anomaly 2: Piekło-niebo
- Anomaly 2: Opis przejścia
- Anomaly 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany805126 Konsul
Ta gra jest tak nudna że aż łza się kręci jak można było zmarnować tak fajny silnik graficzny i projekty modeli jakie zrobili graficy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
