MISJA 05 - Rozmowa Kontrolowana | Opis przejścia | Anomaly 2
Aktualizacja:
MISJA 05 - Rozmowa Kontrolowana
Zbadaj nieznane konstrukcje obcych

Celem tej misji jest niszczenie Scramblerów, czyli wież zakłócających sygnał, dzięki czemu nie widać, co znajduje się w ich bezpośrednim sąsiedztwie. Na początek jednak zapoznasz się z zasadą działania Chargerów. Wieże te wymuszają na całym oddziale ostrzał samych siebie i absorbują energię z ostrzału, co oznaczone jest napełniającym się białym paskiem, tuż pod paskiem życia. Po naładowaniu przeistaczają się w najstraszniejsze wieże w grze - w Storm Reapery. Dość szybko dysponując tylko jednym Assault Houndem staniesz w szranki z Reaperem. Nie obejdzie się bez użycia przynajmniej dwóch wabików. Zwróć również uwagę, że Reaper, w porównaniu do Behemotha jest bardzo szybki, więc obroty zajmą mu tylko chwilę.

Po pokonaniu Storm Reapera, zgodnie z wytycznymi gry, zakup Hammera i sprzedaj Hounda. Następny Charger nie będzie stanowić problemu, gdyż przy wolnym ostrzale nie zdąży on się naładować i przemienić przed zniszczeniem.
Zniszcz skupiska scramblerów

Czas na główną cześć misji. Skompletuj oddział w postaci trzech Hammerów, a gdy tylko będziesz dysponował zasobami, zakup czwarty model. Przez większość czasu najlepiej sprawdzą się Sledge. Na mapie są spore ilości wolnych przestrzeni, a zarazem dużo małych uliczek, układających się w małe prostokąty. Wykorzystuj je do objeżdżania w kółko, by ostrzeliwać pobliskie wieże będąc jednocześnie poza zasięgiem. Jest to idealna taktyka, zwłaszcza na Behemothy.


Kontynuuj tę taktykę w kolejnych starciach. Obserwuj dokładnie pozycję swoich Sledge'y i morfuj w Rockety, gdy tylko nie będą już mogły strzelać. Następnie skieruj się do kolejnej części mapy.

Przed wjazdem w ostatnią dzielnicę ulepsz swoje Sledge Hammery i ewentualnie zakup piątego. Objazd rozpocznij od dołu, by mieć jak najdłuższe pola wolnej przestrzeni przed bliskim kontaktem z wrogiem. Gdy zaczniesz się zbliżać do Behemotha w prawym dolnym rogu mapy zmorfuj jednostki w Rockety. W północnej części ponownie warto przemorfować w Sledge. Region jest intensywnie zapełniony oddziałami wroga, więc regularnie używaj naprawy i wabika. Po zniszczeniu ostatniego Scramblera misja dobiegnie końca.
0
- Anomaly 2 - poradnik do gry
- Anomaly 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Opis przejścia | Anomaly 2
- PRELUDIUM - Górska przeprawa | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA VR 01 - Rzeczywistość pozorna | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA VR 02 - Wymiana walut | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA VR 03 - Duży, zły i brzydki | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 04 - Polowanie na kaczki | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 05 - Rozmowa Kontrolowana | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 06 - Nie tak szalony naukowiec | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 07 - Zabłąkane umysły | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 08 - Twin Electron | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 09 - Przybywamy w pokoju | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 10 - Królicza nora | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 11 - Nie ruszać się | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 12 - Droga do celu | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 13 - Sezamie, otwórz się! | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 14 - Piekło-niebo | Opis przejścia | Anomaly 2
- Opis przejścia
- Anomaly 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany805126 Konsul
Ta gra jest tak nudna że aż łza się kręci jak można było zmarnować tak fajny silnik graficzny i projekty modeli jakie zrobili graficy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.