MISJA VR 02 - Wymiana walut | Opis przejścia | Anomaly 2
Aktualizacja:
MISJA VR 02 - Wymiana walut
Cel:
-Zbierz tyle Carusaurum, ile zdołasz i kieruj się do bezpiecznej strefy

Ciąg dalszy szkolenia. Tym razem zapoznasz się z mechanizmem kupna i sprzedaży w grze. Carusaurum w czystej formie, (czyli białe trójkąciki na mapie) to zawsze zdecydowanie więcej materiału, niż z pokonanego wroga, a tym samym łakomy kąsek przy projektowaniu trasy przejazdu. By je zdobyć wystarczy przejechać obok złóż, a jednostki automatycznie strzelą w pierwiastek i dodadzą go do łącznej posiadanej puli.
Ponadto w tej misji dowiesz się o ulepszaniu jednostek i zmienianiu miejsca w szyku. Wieże wroga w zdecydowanej większości przypadków otworzą ogień w pierwszy cel, który napotkają, więc warto żonglować kolejnością, w jakiej przejeżdżają pojazdy, by te mocniej zniszczone jechały z tyłu konwoju. Również w sytuacji, w której Jukon oddala się już od wież, a kilka z nich ma mało bardzo mało punktów życia, tym nie mniej ciągle stoi, warto przenieść najmocniejsze jednostki na tył, by ostrzelały i zniszczyły wieże, nim te znajdą się poza zasięgiem. Jeśli z kolei idzie o ulepszanie jednostek, to warto to robić dopiero, gdy posiada się już przynajmniej 3, a najlepiej 4 pojazdy w konwoju.
Podobnie, jak w poprzedniej misji, by zdobyć medal za bezwzględność, zakręć w odpowiednich miejscach i wykonaj objazd po pobliskich osiedlach, przed odjazdem w bezpieczną strefę, by zniszczyć każdą z wież.
0
- Anomaly 2 - poradnik do gry
- Anomaly 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Opis przejścia | Anomaly 2
- PRELUDIUM - Górska przeprawa | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA VR 01 - Rzeczywistość pozorna | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA VR 02 - Wymiana walut | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA VR 03 - Duży, zły i brzydki | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 04 - Polowanie na kaczki | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 05 - Rozmowa Kontrolowana | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 06 - Nie tak szalony naukowiec | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 07 - Zabłąkane umysły | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 08 - Twin Electron | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 09 - Przybywamy w pokoju | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 10 - Królicza nora | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 11 - Nie ruszać się | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 12 - Droga do celu | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 13 - Sezamie, otwórz się! | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 14 - Piekło-niebo | Opis przejścia | Anomaly 2
- Opis przejścia
- Anomaly 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany805126 Konsul
Ta gra jest tak nudna że aż łza się kręci jak można było zmarnować tak fajny silnik graficzny i projekty modeli jakie zrobili graficy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.