MISJA VR 01 - Rzeczywistość pozorna | Opis przejścia | Anomaly 2
Aktualizacja:
MISJA VR 01 - Rzeczywistość pozorna
Cel:
-Kieruj się do bezpiecznej strefy

Kolejna misja wprowadzająca, mająca za zadanie dalsze zapoznanie się z mechaniką gry. Tym razem po raz pierwszy zyskasz dostęp do mapy taktycznej, na której projektuje się mapę przejazdu konwoju. Dostęp do niej masz w każdej chwili poprzez klawisz spacji, lub środkowy przycisk myszy. Widać na niej wieże przeciwnika, jak i ewentualne zabudowania terenu, dzięki czemu z góry będziesz wiedzieć, czego się spodziewać i jak się przygotować. By zmienić trasę należy klikać na strzałkach do uzyskania żądanego efektu, lub kliknąć bezpośrednio na skrzyżowaniu, do którego chcesz dojechać.
Wyznacz trasę do bezpiecznej strefy, a następnie podążaj za wskazówkami pułkownik Bolt. Oczywiście w razie potrzeby, nie zapominaj o zdolności naprawy.

Po dotarciu do rozwidlenia będziesz mógł zmienić wcześniej obrany kierunek i wybrać jedną z dwóch dróg. Droga po lewej posiada dużo zabudowań, dlatego lepiej sprawdzą się tam Hell Houndy, po prawej natomiast wykorzystaj Assault. Jeśli chcesz zdobyć złoty medal za bezwzględność, musisz zniszczyć wszystkie wieże, dlatego wykonaj kółko objeżdżając cały teren, a dopiero po pozbyciu się wszystkich struktur wroga, skieruj się do bezpiecznej strefy, by zakończyć misję.
0
- Anomaly 2 - poradnik do gry
- Anomaly 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Opis przejścia | Anomaly 2
- PRELUDIUM - Górska przeprawa | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA VR 01 - Rzeczywistość pozorna | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA VR 02 - Wymiana walut | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA VR 03 - Duży, zły i brzydki | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 04 - Polowanie na kaczki | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 05 - Rozmowa Kontrolowana | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 06 - Nie tak szalony naukowiec | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 07 - Zabłąkane umysły | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 08 - Twin Electron | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 09 - Przybywamy w pokoju | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 10 - Królicza nora | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 11 - Nie ruszać się | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 12 - Droga do celu | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 13 - Sezamie, otwórz się! | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 14 - Piekło-niebo | Opis przejścia | Anomaly 2
- Opis przejścia
- Anomaly 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany805126 Konsul
Ta gra jest tak nudna że aż łza się kręci jak można było zmarnować tak fajny silnik graficzny i projekty modeli jakie zrobili graficy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.