MISJA 12 - Droga do celu | Opis przejścia | Anomaly 2
Aktualizacja:
MISJA 12 - Droga do celu
Zniszcz zaznaczone Scramblery

Czas użyć projektu Shockwave na ogólnoświatową skalę. Zadaniem jest przeniesienie sygnału z Twin Electron do wielkiej anteny na południu mapy. By przeciągać sygnał należy kliknąć na niego lewym przyciskiem myszy i przytrzymać. Manipulując kursorem wyznacz trasę do następnego przekaźnika

Okaże się, iż w pobliżu przekaźników znajdują się skupiska Scramblerów. Nie ma rady, trzeba pozbyć się przeszkadzających szkodników ręcznie. Zakup następujące jednostki - dwa Heavy Support, Shield Guard, Assault Hound, Sledge Hammer i Supply Servant. Ten ostatni powinien produkować zdolność Naprawy. Miasto jest ciasne i będziesz często atakowany z wielu stron jednocześnie przez wiele wież. Dlatego istotne jest posiadanie tak wielu zdolności jak to tylko możliwe. Nie zapominaj regularnie zbierać prezentów od Servanta, gdy tylko się pojawią, by nie marnować czasu, który mógłby poświęcić na tworzenie kolejnego. Staraj się również nie zostawiać żadnej zdolności z ruin wież.

W całej misji niezwykle istotne jest wykorzystywanie promienia Shockwave. Wszystkie jednostki, przez które przebiega promień są nieaktywne. Biorąc pod uwagę ilość przeciwników warto regularnie na mapie taktycznej zmieniać jego bieg w zależności od potrzeb. Nie zapominaj jednak, że jakiekolwiek budynki zasłonią przepływ sygnału.
Po zniszczeniu pierwszych Scramblerów rozpocznie się druga część misji, polegająca na przesłaniu promienia do anteny.
Prześlij sygnał do głównej anteny

Po oczyszczeniu pierwszego przekaźnika kontynuuj drogą na zachód. Sygnał możesz przesyłać między każdym z przekaźników widocznych na minimapie w prawym górnym rogu. Nie ma jednak potrzeby wybierać szerokiej, okrężnej drogi. Prezentowana będzie najszybsza i najefektywniejsza. Zawsze także pamiętaj o manipulacji promieniem, by wyłączać najniebezpieczniejsze wieże z trasy przejazdu

Stamtąd skieruj się w dół. Wykorzystaj sygnał, by zablokować Chargera, Behemotha i Scorchera z prawej strony mapy. Po wyczyszczeniu pamiętaj także, by miast jechać od razu na następną cześć, zrobić małe kółko by dobić niedobitki oraz pozwolić się przegrupować swoim oddziałom, choćby poprzez regenerację tarczy.

Kolejny cel to przekaźnik na zachodzie. Jest on bardzo mocno ufortyfikowany i wydawać by się mogło, że bezpieczniejsze będzie pójście na południe, jednak tamtędy promień nie może zostać przesłany bezpośrednio wprost. Trzeba by szukać okrężnych dróg, więc jest to mylne wrażenie. Wykorzystaj podział regionu, by najpierw zrobić mały obchód w jednej ćwiartce większego kwadratu.

Następnie przesuń sygnał, by wyłączyć pobliskiego Scorchera i Behemotha oraz wprowadź jednostki na krąg bezpośrednio obok przekaźnika. Teraz nie będzie to już ciężka walka.

W następnej części budynki dość wyraźnie przeszkadzają w swobodnym operowaniu sygnałem. Możesz jednak za jego pomocą wyłączyć schowanego za budynkami Behemotha na zachodzie. Gdy zaczniesz wjeżdżać we wschodnie regiony trasy przesuń sygnał tam

Pozostaje ostatnia cześć. Ponownie przed wjazdem skieruj promień na zachód, a gdy zmienisz kierunek jazdy na wschód, dostosuj go, by ułatwić sobie sprawę. Po wyczyszczeniu ostatniej porcji Scramblerów skieruj sygnał do anteny i zakończ misję.


0
- Anomaly 2 - poradnik do gry
- Anomaly 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Opis przejścia | Anomaly 2
- PRELUDIUM - Górska przeprawa | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA VR 01 - Rzeczywistość pozorna | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA VR 02 - Wymiana walut | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA VR 03 - Duży, zły i brzydki | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 04 - Polowanie na kaczki | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 05 - Rozmowa Kontrolowana | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 06 - Nie tak szalony naukowiec | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 07 - Zabłąkane umysły | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 08 - Twin Electron | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 09 - Przybywamy w pokoju | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 10 - Królicza nora | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 11 - Nie ruszać się | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 12 - Droga do celu | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 13 - Sezamie, otwórz się! | Opis przejścia | Anomaly 2
- MISJA 14 - Piekło-niebo | Opis przejścia | Anomaly 2
- Opis przejścia
- Anomaly 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany805126 Konsul
Ta gra jest tak nudna że aż łza się kręci jak można było zmarnować tak fajny silnik graficzny i projekty modeli jakie zrobili graficy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.