Extra Animations – mało praktyczne, ale klimatyczne. Najlepsze mody do Wiedźmina 3

Krzysztof Mysiak

Extra Animations – mało praktyczne, ale klimatyczne

Extra Animations:
  1. Język: – (mod bez tekstu)
  2. Twórca: GreatArchimedes
  3. Rozmiar: 0,18 MB
  4. Premiera: czerwiec 2016
  5. Obecna wersja: 1.6.2 (wrzesień 2016)

Pewnie nie tylko ja byłem nieco zdziwiony i odrobinę rozczarowany, gdy stało się jasne, że Geralt w Wiedźminie 3 pije mikstury i spożywa posiłki w magiczny sposób – natychmiast, bez jakiejkolwiek animacji. A raczej nie „pewnie”, tylko „na pewno”, skoro powstały mody niwelujące ów „problem” z niewykonywaniem przez bohatera ruchów przy określonych czynnościach. Extra Animations to chyba najbardziej kompleksowa przeróbka spośród wszystkich z tej kategorii.

Autor zabrał się nie tylko za konsumowanie żywności i napojów (dotyczy to wyłącznie przedmiotów aktywowanych skrótami szybkiego dostępu). Dodatkowe animacje uwzględniają też akcje takie jak zaglądanie do pojemników, zrywanie ziół, nakładanie olejów na ostrza, a także ulepszanie oręża (przy dwóch ostatnich trzeba mieć dobytą broń) i pancerza (w tym przypadku Geralt... poprawia krawat). Wiedźminowi można też kazać usiąść jak do medytacji. Wprawdzie po jakimś czasie radość z pogłębionej immersji ustępuje wnioskowi, że unieruchamiające postać na kilka sekund animacje są mało praktyczne, ale mod i tak cieszy. Chyba mógłbym przywyknąć do faktu, że podczas starć mam czas tylko na picie eliksirów...

  1. Pobierz modyfikację z naszych serwerów FTP

Instrukcja obsługi

  1. Pobierz plik „extraAnimations” i wypakuj zawartość archiwum do folderu „Mods” w katalogu z zainstalowaną grą. (Albo użyj Nexus Mod Managera).

Oprócz tego autor proponuje podmianę kilku plików w celu ustalenia klawisza odpowiedzialnego za siadanie, ale możemy łatwiej (i bezpieczniej) obejść ten krok, korzystając z programu Input.Settings Patcher. Pobrawszy go, rozpakuj archiwum gdziekolwiek i uruchom plik .exe. Następnie z listy po lewej stronie wybierz pozycję „[Exploration]” i przejdź do dwóch pól tekstowych po prawej. W „Insert key” po znakach „IK_” wstaw dowolny klawisz (np. „U”), natomiast w „Insert action name” wpisz „Sit”. Jeszcze tylko kliknij przycisk „Add Keybind” i gotowe.

Niestety, wygląda na to, że mod Extra Animations jest nie do pogodzenia z The Daily Monster Hunt Challenge – nie udało mi się uruchomić gry z aktywnymi obiema przeróbkami. Natomiast konflikt między modyfikacjami Forgotten Worlds i All Quest Objectives on Map rozwiązał program Script Merger.

The Witcher 3: Wild Hunt

Wiedźmin 3: Dziki Gon

The Witcher 3: Wild Hunt

PC PlayStation Xbox Nintendo

Data wydania: 19 maja 2015

Informacje o Grze
9.2

GRYOnline

9.5

Gracze

9.7

Steam

9.3

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

74

Krzysztof Mysiak

Autor: Krzysztof Mysiak

Z GRYOnline.pl związany od 2013 roku, najpierw jako współpracownik, a od 2017 roku – członek redakcji, znany także jako Draug. Obecnie szef Encyklopedii Gier. Zainteresowanie elektroniczną rozrywką rozpalił w nim starszy brat – kolekcjoner gier i gracz. Zdobył wykształcenie bibliotekarza/infobrokera – ale nie poszedł w ślady Deckarda Caina czy Handlarza Cieni. Zanim w 2020 roku przeniósł się z Krakowa do Poznania, zdążył zostać zapamiętany z bywania na tolkienowskich konwentach, posiadania Subaru Imprezy i wywijania mieczem na firmowym parkingu.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl