Wake Island. Zobacz, jak wygląda świat we Flight Simulator

Dariusz Matusiak

Wake Island

Po opuszczeniu Japonii można się zgubić nad bezkresnym obszarem Pacyfiku. Fani strzelanek wiedzą jednak, gdzie się kierować – na atol Wake, który jest jedną z najbardziej lubianych map w serii Battlefield. To na tyle kultowa lokacja, że znalazła się aż w dziewięciu odsłonach cyklu studia DICE, nawet w tych kompletnie niezwiązanych z II wojną światową. We Flight Simulatorze 2020 widać charakterystyczny kształt wyspy i dominującą bazę powietrzną, choć niestety wygenerowaną proceduralnie, a nie stworzoną ręcznie.

Boliwia – Laguna Colorada

Po lewej Laguna Colorada w Ghost Recon: Wildlands. Po prawej w Microsoft Flight Simulatorze.

Dlaczego Boliwia? Bo w Ghost Recon: Wildlands ten kraj prezentuje się naprawdę imponująco, i to niezależnie, czy przemierzamy go pieszo, samochodem, czy też samolotem. W pamięci zostaje szczególnie jezioro o czerwonej barwie wody – Laguna Colorada. Niestety, serwis Bing nie ma dobrze sfotografowanej Boliwii i owo jezioro w symulatorze Microsoftu wypada słabo i blado – z naciskiem na blado.

San Francisco

Po lewej San Francisco w Watch Dogs 2. Po prawej w Microsoft Flight Simulatorze.

Dolecieliśmy do prawdziwej kopalni znanych lokacji – Stanów Zjednoczonych. Na początek odwiedźmy San Francisco. To jedno z miast odtworzonych w trójwymiarze za pomocą fotogrametrii, co oznacza, że każdy budynek wygląda jak w rzeczywistości i mieści się właśnie tam, gdzie faktycznie się znajduje. I to naprawdę robi ogromne wrażenie – pod warunkiem, że nie zejdziemy do poziomu samego gruntu. Gdyby w Watch Dogs 2 Marcus Holloway miał do eksploracji tak duży teren, pewnie gralibyśmy w „dwójkę” do teraz!

Microsoft Flight Simulator

Microsoft Flight Simulator

PC Xbox

Data wydania: 18 sierpnia 2020

Informacje o Grze
8.5

GRYOnline

7.8

Gracze

7.9

Steam

9.2

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

33

Dariusz Matusiak

Autor: Dariusz Matusiak

Absolwent Wydziału Nauk Społecznych i Dziennikarstwa. Pisanie o grach rozpoczął w 2013 roku od swojego bloga na gameplay.pl, skąd szybko trafił do działu Recenzji i Publicystki GRYOnline.pl. Czasem pisze też o filmach i technologii. Gracz od czasów świetności Amigi. Od zawsze fan wyścigów, realistycznych symulatorów i strzelanin militarnych oraz gier z wciągającą fabułą lub wyjątkowym stylem artystycznym. W wolnych chwilach uczy latać w symulatorach nowoczesnych myśliwców bojowych na prowadzonej przez siebie stronie Szkoła Latania. Poza tym wielki miłośnik urządzania swojego stanowiska w stylu „minimal desk setup”, sprzętowych nowinek i kotów.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl