Wake Island. Zobacz, jak wygląda świat we Flight Simulator

Dariusz Matusiak

12

Wake Island

Po opuszczeniu Japonii można się zgubić nad bezkresnym obszarem Pacyfiku. Fani strzelanek wiedzą jednak, gdzie się kierować – na atol Wake, który jest jedną z najbardziej lubianych map w serii Battlefield. To na tyle kultowa lokacja, że znalazła się aż w dziewięciu odsłonach cyklu studia DICE, nawet w tych kompletnie niezwiązanych z II wojną światową. We Flight Simulatorze 2020 widać charakterystyczny kształt wyspy i dominującą bazę powietrzną, choć niestety wygenerowaną proceduralnie, a nie stworzoną ręcznie.

Boliwia – Laguna Colorada

Po lewej Laguna Colorada w Ghost Recon: Wildlands. Po prawej w Microsoft Flight Simulatorze.

Dlaczego Boliwia? Bo w Ghost Recon: Wildlands ten kraj prezentuje się naprawdę imponująco, i to niezależnie, czy przemierzamy go pieszo, samochodem, czy też samolotem. W pamięci zostaje szczególnie jezioro o czerwonej barwie wody – Laguna Colorada. Niestety, serwis Bing nie ma dobrze sfotografowanej Boliwii i owo jezioro w symulatorze Microsoftu wypada słabo i blado – z naciskiem na blado.

San Francisco

Po lewej San Francisco w Watch Dogs 2. Po prawej w Microsoft Flight Simulatorze.

Dolecieliśmy do prawdziwej kopalni znanych lokacji – Stanów Zjednoczonych. Na początek odwiedźmy San Francisco. To jedno z miast odtworzonych w trójwymiarze za pomocą fotogrametrii, co oznacza, że każdy budynek wygląda jak w rzeczywistości i mieści się właśnie tam, gdzie faktycznie się znajduje. I to naprawdę robi ogromne wrażenie – pod warunkiem, że nie zejdziemy do poziomu samego gruntu. Gdyby w Watch Dogs 2 Marcus Holloway miał do eksploracji tak duży teren, pewnie gralibyśmy w „dwójkę” do teraz!

Microsoft Flight Simulator

Microsoft Flight Simulator

PC Xbox
Data wydania: 18 sierpnia 2020
Microsoft Flight Simulator - Encyklopedia Gier
8.5

GRYOnline

7.8

Gracze

7.9

Steam

9.2

OpenCritic

Wszystkie Oceny
Oceń

33

Dariusz Matusiak

Autor: Dariusz Matusiak

Absolwent Wydziału Nauk Społecznych i Dziennikarstwa. Pisanie o grach rozpoczął w 2013 roku od swojego bloga na gameplay.pl, skąd szybko trafił do działu Recenzji i Publicystki GRYOnline.pl. Czasem pisze też o filmach i technologii. Gracz od czasów świetności Amigi. Od zawsze fan wyścigów, realistycznych symulatorów i strzelanin militarnych oraz gier z wciągającą fabułą lub wyjątkowym stylem artystycznym. W wolnych chwilach uczy latać w symulatorach nowoczesnych myśliwców bojowych na prowadzonej przez siebie stronie Szkoła Latania. Poza tym wielki miłośnik urządzania swojego stanowiska w stylu „minimal desk setup”, sprzętowych nowinek i kotów.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl