Ogarnąć hakowanie. 7 rzeczy, które warto wiedzieć o Cyberpunku 2077

Karol Laska

68

Ogarnąć hakowanie

Tryb skanowania pozwala nie tylko hakować, ale i identyfikować dane jednostki.

Ciężki żywot netrunnera

Hakowanie to zdecydowanie jedna z najbardziej cyberpunkowych czynności, których możemy się podjąć w grze i jest ona dosyć ważna, bo stanowi ciekawą alternatywę dla klasycznego sposobu walki, ale i jego wartościowe uzupełnienie. Nie jest to jednak takie skomplikowane, jak się na początku wydaje. Macie nazwę danych umiejętności, macie też ich koszt pamięci – wyobraźcie więc sobie, że to takie zaklęcia i odnawiająca się mana, a wszystko stanie się łatwiejsze.

Na początku hakowanie może wydawać się trochę nudne, ale co tu dużo mówić – nie dysponujemy na starcie zbyt dużą liczbą trików i musimy ograniczać się do oślepienia wrogów czy chwilowego odwracania ich uwagi. Z czasem jednak otrzymamy coraz więcej programów nazywanych między innymi demonami, które urozmaicą rozgrywkę. Polecamy szczególnie tego, którego otrzymacie w jednej z pierwszych misji pobocznych od T-Bug – pozwoli on Wam na wykrywanie wszystkich przeciwników na określonym obszarze.

Warto też powiedzieć o pewnym elemencie hakowania, co prawda omówionym w trakcie tutoriala, ale i tak możliwym do pominięcia – jeden z naszych redaktorów ukończył grę bez znajomości tej funkcji, więc… sami wiecie. Chodzi o możliwość oznaczania przeciwników w trybie skanowania – wystarczy skupić na nich swoją uwagę, następnie kliknąć środkowy przycisk myszy (lub L3 na padzie) i gotowe. Od teraz obrysy ciała przeciwnika będą widoczne nawet przez ścianę.

  1. Więcej o hakowaniu znajdziesz tutaj
Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

PC PlayStation Xbox Nintendo
Data wydania: 10 grudnia 2020
Cyberpunk 2077 - Encyklopedia Gier
8.2

GRYOnline

7.6

Gracze

8.6

Steam

7.6

OpenCritic

Wszystkie Oceny
Oceń

98

Karol Laska

Autor: Karol Laska

Swoją żurnalistyczną przygodę rozpoczął na osobistym blogu, którego nazwy już nie warto przytaczać. Następnie interpretował irańskie dramaty i Jokera, pisząc dla świętej pamięci Fali Kina. Dziennikarskie kompetencje uzasadnia ukończeniem filmoznawstwa na UJ, ale pracę dyplomową napisał stricte groznawczą. W GOL-u działa od marca 2020 roku, na początku skrobał na potęgę o kinematografii, następnie wbił do newsroomu, a w pewnym momencie stał się człowiekiem od wszystkiego. Aktualnie redaguje i tworzy treści w dziale publicystyki. Od lat męczy najdziwniejsze „indyki” i ogląda arthouse’owe filmy – ubóstwia surrealizm i postmodernizm. Docenia siłę absurdu. Pewnie dlatego zdecydował się przez 2 lata biegać na B-klasowych boiskach jako sędzia piłkarski (z marnym skutkiem). Przesadnie filozofuje, więc uważajcie na jego teksty.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl