Zobacz jak powstawał teaser gry Cyberpunk 2077
Serwis Behance.net opublikował sporo zdjęć i grafik koncepcyjnych prezentujących kulisy produkcji pierwszego teasera polskiej gry Cyberpunk 2077, który w sieci zadebiutował kilka dni temu.
Marcin Skierski
Ujawniony kilka dni temu zwiastun gry Cyberpunk 2077 zrobił spore wrażenie na graczach. Nic dziwnego, jako że przy jego tworzeniu polskie studio CD Projekt Red skorzystało z usług firmy Platige Image – podobnie jak w przypadku wybranych trailerów obu części Wiedźmina. Teraz poznaliśmy kulisy produkcji tego materiału.

Na stronie internetowej Behance.net pojawiło się sporo zdjęć dokumentujących cały proces powstawania pierwszego teasera gry Cyberpunk 2077. Prace zaczęły się od przygotowania materiałów koncepcyjnych, dzięki którym udało się ustalić, jakie postacie wystąpią na zwiastunie i w jakiej sytuacji zobaczymy je na ekranie. Pod wymienionym wyżej adresem można sprawdzić także grafiki lokacji, która pojawiła się na filmie.
Animacja postaci została w całości odtworzona dzięki najnowocześniejszym technologiom pozwalającym na trójwymiarowe skanowanie aktorów przy użyciu dziesiątek specjalistycznych kamer. To nadało naturalności poszczególnym ruchom wirtualnych bohaterów. Włosy były jedynym elementem stworzonym od podstaw przez twórców zwiastuna. Posłużono się tutaj wyłącznie zdjęciami aktorów biorących udział w sesji skanowania 3D, by mieć jakiś punkt odniesienia.
Pierwszy teaser gry Cyberpunk 2077 powstał pod czujnym okiem Tomasza Bagińskiego, który wraz z firmą Platige Image bardzo dobrze sprawdził się w roli reżysera wybranych materiałów filmowych do dwóch części Wiedźmina. Studio CD Projekt Red nie podało dokładnej daty premiery swojej nadchodzącej produkcji, ale ma ona ukazać się na rynku w 2015 roku.




GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- Platige Image
- CD Projekt RED
- kulisy produkcji (gry)
- trailery (gry)
- gry RPG
- PC
Komentarze czytelników
gameboywik Generał
Wpiszcie sobie jej imię i nazwisko w google, ma sporo "ciekawszych" zdjęć ;]
Lutz Legend
W porównaniu z bullet-time w pierwszym Matriksie tych kamer i tak nie jest tak dużo, a i ceny sprzetu przez ostatnie 12 at mocno spadły.
To jest zupelnie do czegos innego stworzone.
W linkach na behance dociekliwi moga znalezc firme ktora udostepnila technologie i zajmuje sie tego typu rzeczami.