Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 października 2003, 09:55

autor: Radosław Grabowski

Zmasowana medialna ofensywa mobilnego systemu N-Gage rozpoczęta!

Do chwili oficjalnego wejścia na rynek platformy elektroniczno-rozrywkowej o nazwie N-Gage pozostało już zaledwie sześć dni. Aby przygotować klientów na nadejście produktu, korporacja Nokia zainaugurowała wczoraj szeroko zakrojoną kampanię reklamową o globalnym zasięgu.

Do chwili oficjalnego wejścia na rynek platformy elektroniczno-rozrywkowej o nazwie N-Gage pozostało już zaledwie sześć dni. Aby przygotować klientów na nadejście produktu, korporacja Nokia zainaugurowała wczoraj szeroko zakrojoną kampanię reklamową o globalnym zasięgu.

Wspomniana akcja obejmuje Internet, kina (krótkie filmowe pokazy przed właściwymi projekcjami), prasę, uliczne billboardy i telewizję (w momencie pisania tego tekstu zaobserwowano kilkunastosekundowy klip promocyjny w ramach polskiej edycji niemieckiego kanału muzycznego VIVA). Twórcy całego medialnego przedsięwzięcia położyli szczególny nacisk na przedstawienie rewolucyjnego systemu współzawodnictwa (m.in. via bezprzewodowy interfejs Bluetooth), oferowanego przez nowe dzieło wymienionego wyżej koncernu telekomunikacyjnego rodem z Finlandii.

Ponadto do ważniejszych punktów handlowych trafiły specjalne stanowiska demonstracyjne, które umożliwiają konsumentom przetestowanie omawianego wyrobu (identyczną praktykę stosowała dotychczas np. firma Nintendo w przypadku przenośnych konsol z linii GameBoy). Natomiast sieciowa witryna N-Gage zaprezentuje odwiedzającym szereg nigdzie nie pokazywanych dotąd trailerów, elektronicznych kartek pocztowych itp.

gry