Zapowiedziano The Elder Scrolls V: Skyrim VR
Bethesda nie pozwala graczom zapomnieć o The Elder Scrolls V: Skyrim. Na konferencji Sony ujawniono, że produkcja doczeka się wersji dedykowanej goglom wirtualnej rzeczywistości.
The Elder Scrolls V: Skyrim VR – taki oto tytuł nosi najnowsze wcielenie przygód Dovahkiina, które zmierza na PlayStation 4. Jak można wywnioskować na podstawie poniższego zwiastuna, deweloperzy nie zamierzali wymyślać koła na nowo i po prostu dostosowali piątą część serii The Elder Scrolls do specyfiki PlayStation VR. Tytuł trafi do sprzedaży w listopadzie.
Produkcja będzie mogła się pochwalić identyczną zawartością jak jej młodsza siostra, czyli The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition. A zatem oprócz podstawowej wersji gry zaoferuje dostęp do wszystkich trzech rozszerzeń, czyli Dawnguard, Hearthfire oraz Dragonborn. Mając w pamięci nowe rozwiązania, jakich pełno w VR-owej wersji Fallouta 4, można się zastanawiać, jak daleko zajdą wprowadzone przez twórców zmiany w interfejsie. Aktualnie wiemy tylko, że zagramy z wykorzystaniem kontrolerów PlayStation Move, co z pewnością zaowocuje zupełnie nowymi doznaniami towarzyszącymi zabawie.

Nie ma jednak co ukrywać, że kolejna wersja tytułu mającego na karku sześć lat z pewnością nie jest tym, czego oczekiwali fani. Niby „na bezrybiu i rak ryba”, aczkolwiek większość miłośników cyklu wolałaby raczej usłyszeć coś na temat The Elder Scrolls VI. Cóż, może w przyszłym roku…

The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition
Data wydania: 28 października 2016
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
Szyszkłak Legend

Ciekawy pomysł. Ciekawe czy ich płatne mody będą wspierane w tej wersji skyrima.
Kyriet Pretorianin
Czy to nie jest przypadkiem tak, że jeśli gracz korzysta z VR siedząc lub stojąc i w grze się porusza do przodu, to mózg i błędnik zaczynają wariować?
Nie wiem czy to prawda, ale podobno twórcy gier VR radzą sobie z tym problemem poprzez teleportację gracza we wskazane miejsce. Nie wiem jak Bethesda chce to rozwiązać.
A.l.e.X Legend

w sumie w Polsce to prawdopodobnie tylko dla hydro ;)
hennepin Konsul
Śledzę to forum na bieżąco i piszą o tym ludzie, którzy są na bieżąco, jednomyślnie piszą, że Vorpx-em nie ma sensu nawet sobie głowy zawracać bo nie ma to startu do tytułów z dedykowanym VR i wolą już w ogóle nie grać niż sobie psuć zabawę takimi półśrodkami.
hennepin Konsul
Pisałem o Oculus Forum i wszyscy są tam jednomyślni. Żaden emulator nie zastąpi Ci dedykowanego sprzętu i softu. To zawsze będzie namiastka. Wiele osób też z powodu braku wsparcia dla takich dużych tytułów i polityki tej firmy zmieniło gogle. W grudniu wychodzi Doom VR, ale wsparcia nie otrzyma znowu OR.
ostatni wpisy w temacie o vorpx:
"It's certainly not full VR. Tracking is not perfect, with the view shifting weirdly if you tilt your head. Many games have issues with the scale of objects. Additionally, it uses a weird unnecessary DRM and the dev doesn't offer refunds. Opinions wildly differ on this, but in my opinion it's not worth it. For me personally, it was probably my worst VR purchase"
"It's absolutely dreadful for the price. It's not worth the current price. If it was $10 then I'd say yeah go for it nothing to loose but really... I've tried VorpX many, many times over the years and it's just not up to par"