Zapowiedziano nowe dodatki do EverQuest i EverQuest II
Studio Sony Online Entertainment ujawniło EverQuest: Rain of Fear oraz EverQuest II: Chains of Eternity, czyli nowe dodatki do popularnych produkcji MMORPG tego zespołu. Premiera obu zaplanowana została na listopad tego roku.
Seria EverQuest to jedna z najstarszych, wciąż aktywnych marek MMORPG na rynku. Duża w tym zasługa regularnego wypuszczania kolejnych rozszerzeń do obu odsłon cyklu. Nic nie wskazuje, aby w najbliższej przyszłości miało to ulec zmianie. Studio Sony Online Entertainment właśnie zapowiedziało bowiem dwa nowe dodatki. Oba zadebiutują w listopadzie tego roku.
EverQuest II: Chains of Eternity
Fabuła Chains of Eternity obraca się wokół masowych zgonów mieszkańców krainy Norrath, którym coś wyrywa dusze z ciał. Nikt nie wie dokładnie, jaka jest przyczyna tych zdarzeń, ale poszlaki wskazują, że coś niedobrego dzieje się w świecie umarłych – Ethernere. Bohaterowie muszą wyruszyć w podróż do tego miejsca i odkryć co się stało z jego zarządczą, czyli istotą znaną jako Drinal.
EverQuest II: Chains of Eternity to dziewiąte rozszerzenie do wydanego w 2004 roku MMORPG. Dzięki niemu każda podklasa otrzyma dostęp do nowych zdolności prestiżowych. Pojawią się także dodatkowe umiejętności rzemiosła. Gracze otrzymają możliwość noszenia organicznych ozdób, które nabywać będą doświadczenie i zyskiwać nowe moce.
Największą atrakcją będzie jednak możliwość zwiedzenia Ethernere. Wśród nowych lokacji znajdą się m.in. pola Obol i dżungla Eidolon. Co ciekawe, każdy rejon Norrath otrzyma poświęconą mu strefę w krainie zmarłych, znacząco odmienną od pierwowzoru ze świata żywych. Dodatkową atrakcją ma być dziewięć instancjonowanych lochów. Nie zabraknie również zestawu świeżych przygód. Ponadto będziemy mogli rozwinąć postać i gildie do 95 poziomu doświadczenia.
EverQuest: Rain of Fear
Natomiast Rain of Fear to dziewiętnasty dodatek do pierwszego EverQuesta. Działania graczy w poprzednich rozszerzeniach doprowadziły do zniszczenia bóstwa znanego jako Triumwirat. Jego śmierci towarzyszyła olbrzymia eksplozja, która uwolniła Moc Strachu. Teraz jej fragmenty w formie kryształów spadają na powierzchnię Norrath. Jedna z organizacji religijnych zaczyna najmować poszukiwaczy przygód, aby ci zgromadzili wszystkie fragmenty nim wpadną one w niepowołane ręce.
Rain of Fear wprowadzi do gry EverQuest masę nowych elementów, w tym system polowań, nagradzający za pokonanie dużych grup wrogów. W krainie Norrath pojawią się przedmioty będące częściami większych zestawów, zyskujących na wartości po zebraniu wszystkich elementów. Wprowadzone też zostaną liczne poprawki do mechaniki ulepszania przedmiotów oraz ich kupowania i sprzedawania, tak aby zapewnić graczom dużą swobodę zarządzania ekwipunkiem.
Dzięki rozszerzeniu będziemy mogli też rozwinąć postać do setnego poziomu doświadczenia. Pojawi się również ponad 1800 nowych zaklęć, 3500 przedmiotów i 3000 dodatkowych umiejętności. Wszystko to wykorzystamy podczas ponad setki świeżych przygód i trzynastu raidów. Natomiast sama mapa gry zostanie wzbogacona o dziewięć stref.
Więcej:To koniec pewnej ery w World of Warcraft. Blizzard usuwa addony, na których gracze polegali od lat

Gracze
Steam
Komentarze czytelników
CyberTron Senator

Czy EA?BioW...śmieć widzą jak można rozwijać MMO?
helias16 Generał

mam nadzieję że gw2 też będzie tak rozwijany, szacunek dla ludzi którzy ciągle pocinają w everquest 1 widać jest ich na tyle dużo że opłaca się ciągle robić dodatki, bo nie wierze żeby dochodzili jeszcze nowi gracze