Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 października 2007, 17:40

autor: Marek Grochowski

Zakończono prace nad grą Agon: Lost Sword of Toledo

Po tym, jak w ubiegłym roku do sprzedaży trafiła gra The Mysterious Codex, ostatnia z wydanych dotąd części przygodówkowej serii Agon, wielu fanów gatunku adventure obawiało się, że może być to ostatni projekt grupy Private Moon Studios, gdyż rozstała się ona ze swoim dotychczasowym wydawcą. Na szczęście węgierska firma w mgnieniu oka znalazła sobie nowego partnera, który zgodził się dystrybuować

Po tym, jak w ubiegłym roku do sprzedaży trafiła gra The Mysterious Codex, ostatnia z wydanych dotąd części przygodówkowej serii Agon, wielu fanów gatunku adventure obawiało się, że może być to ostatni projekt grupy Private Moon Studios, gdyż rozstała się ona ze swoim dotychczasowym wydawcą. Na szczęście węgierska firma w mgnieniu oka znalazła sobie nowego partnera, który zgodził się dystrybuować jej kolejne dzieło, Lost Sword of Toledo w chwili, gdy będzie już ono gotowe do debiutu.

Zakończono prace nad grą Agon: Lost Sword of Toledo - ilustracja #1

W dniu dzisiejszym prace nad wspomnianą pozycją zostały zakończone, co jest równoznaczne z tym, że już za kilka tygodni będzie ona widoczna na sklepowych półkach. Wbrew wcześniejszym planom nadchodząca pozycja nie zostanie udostępniona w sieci jako jeden z czternastu płatnych epizodów cyklu Agon, lecz jako odrębny, niezależny i – co warte podkreślenia - pudełkowy produkt. Na chwilę obecną twórcy gry mają już umowy wydawnicze ze spółkami z Rosji i Wielkiej Brytanii, podczas gdy negocjacje w sprawie wypuszczenia ich dzieła w Ameryce Północnej ciągle trwają.

Przypominamy, że Lost Sword of Toledo zetknie nas z losami doktora Samuela Hunta, który w poszukiwaniu takich zabytków kultury, jak starożytne manuskrypty czy powstałe w tych samych czasach gry planszowe, postanowił wybrać się do hiszpańskiego miasta Toledo. Na miejscu nasz bohater dowiedział się, że kolejnym z jego celów będzie odnalezienie legendarnego, zagubionego przed laty miecza. W wykonaniu tego zadania pomoże mu nie kto inny, jak gracz. W celu zapoznania się z projektem, którego pełna wersja zapewni odbiorcom od 15 do 20 godzin zabawy, warto pobrać dopiero co opublikowane demo przygodówki: