Wyciekła data premiery Call of Duty: WWII – drugowojenny CoD może ukazać się 3 listopada
Według najnowszych plotek, Call of Duty: WWII ukaże się 3 listopada 2017 roku. Podobnie jak Call of Duty: Infinite Warfare, gra ma oferować popremierowe DLC w pierwszej kolejności użytkownikom PlayStation 4.
Łukasz Szliselman

Po sieci krążą nowe plotki na temat kolejnej odsłony jednej z najpopularniejszych serii pierwszoosobowych strzelanin. Tym razem chodzi o datę premiery niepotwierdzonego jeszcze Call of Duty: WWII. Według zdjęcia przedstawiającego fragment plakatu promocyjnego gry, opublikowanego na Twitterze, tytuł ma się pojawić w piątek 3 listopada (rzecz jasna bieżącego roku), jak donosi serwis Charlie Intel. Rzeczony plakat jest bardzo podobny do tego, który widzieliśmy pod koniec marca. Wiarygodności tej informacji dodaje również fakt, że większość odsłon cyklu Call of Duty ukazała się właśnie na początku listopada (w ubiegłym roku był to 4 listopada).

Dodatkową informacją, którą da się wyczytać ze zdjęcia, jest widoczny w prawym górnym rogu kwadracik z napisem „PlayStation® Exclusive — Play DLC Map Packs 30 Days Early”. A zatem, podobnie jak to jest obecnie w przypadku Call of Duty: Infinite Warfare, pakiety DLC do kolejnej części najprawdopodobniej będą ukazywały się z około miesięcznym wyprzedzeniem na PlayStation 4.
Oczywiście są to informacje niepotwierdzone – póki co firma Activision milczy na temat istnienia Call of Duty: WWII. Z drugiej strony ilość plotek i poszlak na ten temat wydaje się jednoznacznie wskazywać, że właśnie taki tytuł będzie nosił kolejny CoD.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- Activision
- II wojna światowa
- plotki i przecieki (gry)
- Sledgehammer Games
- daty premier / opóźnienia (gry)
- strzelanki FPP (FPS)
- PC
- PS4
- XONE
Komentarze czytelników
zanonimizowany1164035 Pretorianin
DLC... Co to za czas gdzie o DLC mówi się już przed premierą? Naprawdę niektórym twórcom nie zależy już na robieniu dobrych gier a tylko dużych pieniędzy?
alchemiakr Konsul
Fuj, to jakiś złośliwy rak, do COD 1 I COD 2 na PC to gracze robili nowe fanowskie mapy, tutaj trzeba będzie za nie płacić? Już mnie łeb boli jak słyszę, że gra jest robiona pod konsole przecież nawet sami gracze konsolowi na tym cierpią. W dodatku ten COD to będzie chodził cały czas na tym zmodyfikowanym silniku z COD 2, a wymagania będą dziesięciokrotnie większe niż te ponad 10 lat temu.
W ogóle jakie oni będą dawali DLC do II Wojennego FPS-A? Nalepka na Thompsonie czy Sherman pomalowany na różowo?
Strzelam też, że głównym bohaterem będzie pewnie jakiś człowiek o czarnym kolorze skóry może będzie to nawet żołnierz Wehrmachtu.
dzl Legend

Nawet jeśli zmienią realia to ciągle COD będzie miał ten okropny i przestarzały model strzelania, bronie brzmiące jak odpustowe pukawki na kapiszony i to wszystko będzie hulało na tym samym antycznym silniku bez jakiekolwiek fizyki.
PaniPaniWrocky Pretorianin
To będzie COD który może wreszcie przerwie czasy których niezbyt trawię w tej serii. Jeśli chodzi o czasy IIWŚ to jestem bardzo pozytywnie nastawiony do tego okresu. Problemem jest przestarzały dość średnio wyglądający silnik graficzny, Przydało by się coś z tym zrobić. Ale mogę się mylić i COD w wersji WW2 czymś mnie zaskoczy. Dobrze by było by kampania trwała więcej niż parę godzin i można było w nią zagrać w co-opie na 4 osoby, z pewnością było by to dobrym posunięciem.
Dark Crow Generał

Historia silnika graficznego Call of Duty jest długa i zawiła.
Tak na prawdę wywodzi się od gry Quake z 1996 roku
w skrócie to Quake 2 hulał na zmodyfikowanym silniku ID z pierwszego Quake, tę samą historię podzieliła gra Quake 3.
Silnik z Quake 3 pojawił się w zmodyfikowanej wersji w grze Return to Castle Wolfenstein, zmodyfikowany silnik z RTCW to Engine z Call of Duty 1.
Silnik z Wstrząsu 3 był szeroko wykorzystywany przez następne parę lat, pracował na nim np Knights of the Old Republic czy poprzednia gra twórców Call of Duty- Medal of Honor Allied Assault
Co ciekawe podobnie historia ma się z grami Valve, np Left 4 Dead, ktory napędzany jest silnikiem powstałym do gry Half Life 2, który to z kolei jest modyfikacją silnika z Half Life1
Half Life 1 pracuje na zmodyfikowanej, pierwszej generacji silnika ID Tech- tego z Quake 1
Co bardziej wnikliwi ludzie twierdzą że w kodzie źródłowym np gier Valve nadal są linijki zapisane przez Johna Carmacka (jeden z założycieli ID Softweare)
Jak was Ciekawi ile gier tak na prawdę pracuje na silniku ID to warto zwrócić uwagę na jedną cechę wspólną tych gier, charakterystyczną konsole ładowania bibliotek gry
http://esreality.com/files/inlineimages/2012/92155-quake3e.png
O, taką.