Wolcen - twórcy dziękują za cierpliwość, nadciąga patch 1.0.4.0
Twórcy hack’n’slasha Wolcen przedstawili listę zmian, które zostaną wprowadzone do gry w najbliższym patchu 1.0.4.0. Poinformowano także o tymczasowym ograniczeniu liczby osób na serwerach i podziękowano fanom za cierpliwość.
Bartosz Świątek


W SKRÓCIE:
- twórcy Wolcen poinformowali o tym, co znajdzie się w najbliższym patchu i podziękowali graczom za cierpliwość;
- poprawki obejmują m.in. bugi dotyczące ekwipunku, interfejsu, zadań, zdolności i zapisywania postaci w trybie offline;
- aktualizacje będą ukazywały się raz na tydzień, ale mają być bardziej dopracowane;
- wprowadzono też tymczasowe ograniczenia liczby osób na serwerach.
Twórcy Wolcen: Lords of Mayhem – udanej gry z gatunku hack’n’slash, która niedawno zadebiutowała na komputerach i okazała się wielkim sukcesem – postanowili podziękować graczom za cierpliwość, którą wykazali się w związku z problemami trapiącymi omawianą produkcję. Komunikat pojawił się w notce opublikowanej na platformie Steam.
Chcemy podziękować Wam za cierpliwość. To był ciężki start i najwyraźniej nie spodziewaliśmy się, że będziecie darzyli Wolcen aż tak wielką pasją. Wiemy, że problemy z połączeniem i błędy, na które obecnie natrafiacie, są frustrujące i nie pozwalają Wam w pełni docenić gry. Chcemy zapewnić, że robimy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej rozwiązać wszystkie te kwestie.
W tym samym poście poinformowano też o zmianach w podejściu do aktualizacji oraz systemie logowania. Te pierwsze będą rzadsze (jedna na tydzień), ale bardziej dopracowane, co powinno pozwolić na zminimalizowanie różnego rodzaju problemów technicznych podobnych do tych, na które ostatnio narzekali użytkownicy. Co do drugiej kwestii, to zdecydowano się tymczasowo wprowadzić ograniczenie liczby graczy na serwerach. Limity zostaną zdjęte, kiedy deweloperzy poprawią infrastrukturę.
Przy okazji przedstawiono również obszerną listę zmian, które znajdą się w najbliższym patchu. Łatka zostanie wypuszczona w tym tygodniu i naprawi m.in. błędy w systemie ekwipunku, umiejętnościach bohatera, interfejsie, licznych zadaniach oraz kodzie sieciowym i silniku gry (w tym problemy z zapisywaniem postaci w trybie offline). Z pełną listą poprawek możecie się zapoznać otwierając notkę podlinkowaną w pierwszym akapicie.
Przypominamy, że Wolcen: Lords of Mayhem jest dostępne wyłącznie na pecetach (w ramach platformy Steam). Gra posiada polską wersję językową (kinową – z napisami).
Więcej:Koniec z popularnym trikiem z bombą w CS2. Valve właśnie go znerfiło

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
zanonimizowany12249 Legend
kapciu -> no to dalej beta, moga nazywac to sobie release, ale to wciaz beta :) jak poprawia wszystkie bledy to bedzie lepiej. Ale gra ma swoje problemy, endgame jest naprawde slaby na dluzsza mete, a ten ich "crafting" kiepski i nieprzemyslany, do tego nawet nie dziala poprawnie :P Sama itemizacja to jakis zart niesmaczny, szczegolnie jesli chodzi o bron random taki ze masakra. Jako ze przez blad nie moge grac online testuje sobie rzeczy w offline, a jako ze itemki do rerolli mozna dupowac mam tego caly tab w banku :D Testowalalem reroll na legendarnej broni 2h wymagany lvl 60 item lvl 79 i co mi wyszlo: najslabsza bron miala dmg 75-130 najmocniejsza 380-560 WTF.
Ogolnie gra sie calkiem przyjermnie, szczegolnie casuale powinni byc zadowoleni:) Jednak dla bardziej hardkorowych graczy to nawet jak poprawia bledy niestety nie jest to "gra na dluzej", a raczej cos jak diablo 3 pograc pare dni w nowym sezonie i odstawka na pare miesiecy. Mysle ze jak ogarna sie z ta beta i zaczna dodawac nowy content wtedy bedzie mozna finalnie ocenic jakosc gry.
zanonimizowany145641 Legend
Diablo 3, ktorego nigdy nie dostalismy
GoHomeDuck Senator
Klikadło trochę czy jest w tej grze jakiś sensowny poziom trudności?
poltar Senator
Clue tej wiadomosci jest jedno.
"Nie potrafimy na razie sobie poradzic z obciazeniem serwerow to wprowadzilismy kolejki." :)
Skoro gra odniosla tak gigantyczny sukces jak wokol wszyscy odpowiadaja (>1 mln sprzedanych?) to nie rozumiem czemu jest taki problem z rozbudowa ilosci serwerow i pasma.
Chyba ze to nie jest problem obciazenia serwerow tylko bledow netkodu gry ktory sobie nie radzi na podstawowym poziomie - jelsi tak to ...
Podsumowujac - to na pewno nie jest jeszcze czas by ja kupic.
Dragoon84 Generał
Patch (2,8 GB) wyszedł i na początku pozdrawiam tego pana eksperta, któremu miałem "uwierzyć", że poprawki techniczne nie zajmują kilka GB.
Miałem nadzieję, ale niestety boss 1 aktu dalej nieogarnięty technicznie. I taka luźna uwaga - nie sądze, że powinno chodzić o to, aby robić przeciwników pod "jedyne słuszne buildy, które możecie sobie przecież poszukać w internecie i wg nich grać, bo przecież jesteście tępi i nie umiecie sami ich tworzyć, albo zrób sobie rangera i postaw 5 wieżyczek", ale żeby w grze pewne sprawy zależały również od umiejętności gracza - Grim Dawn jest doskonałym przykładem trudnej - już na weteranie - gry, gdzie jednak można sobie poradzić bez frustracji. W Wolcen zaś w walce z bossem 1 aktu w jego sławnej 3 fazie takie coś, jak umiejętności gracza (głównie manualne) nie mają racji bytu. Mogli dać w ogóle 10 faz tej walki i 50 dodatkowych mini mobów atakujących i blokujących postać na platformie. Ale jednak mam wrażenie, że głównym powodem jest pewna nie do końca przyjazna mechanika flaszek zdrowia. W PoE, czy Grim Dawn zdrowie ładnie "współpracuje" z graczem - w GD się regeneruje - nie przesadnie - można paść, ale ma się kontrolę (flaszki na sztuki, a nie na charge), w PoE są mini moby w walkach z bossami i regeneracja charge'y flaszek jest płynna. W Wolcen - mam wrażenie, że zabijam 20 "duszków", specjalnie ignorując tego bossa, a flaszka dalej jest nie do użycia, bo się nie naładowała (do teraz nie wiem, jaka zasada tym rządzi - serio).
Stworzyli zaskakujący - w momencie pojawienia się przed pierwszym zgonem - system odradzania w miejscu, ale lepiej byłoby, gdyby zrobili lepszą mechanikę uzupełniania flaszek zdrowia, niż możliwość odrodzenia, która i tak suma summarum mało pomaga w takiej walce, jaką jest w 1 akcie ostatni boss (i nie trzeba nawet go nerfić).
A co dopiero dalej .....